alleen wonen is ook geen pretje, vooral als je geen echte hobby hebt voor thuis... je zit zo maar te zitten en te wachten, en te zitten...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Tvp
Nou dat ergeren zou wel meevallen denk ik. Ik woon nu nog thuis dus dat ergeren kan alleen maar minder wordenEn ik erger me eigenlijk niet zo gauw aan iemand, ben zelf af en toe ook best gruwelijk vervelend en om je dan snel aan anderen te irriteren is een beetje hypocriet
en hoe zie jij het voor je als je een stuk of 5, 6 mensen op bezoek krijgt...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Tvp
Nou dat ergeren zou wel meevallen denk ik. Ik woon nu nog thuis dus dat ergeren kan alleen maar minder wordenEn ik erger me eigenlijk niet zo gauw aan iemand, ben zelf af en toe ook best gruwelijk vervelend en om je dan snel aan anderen te irriteren is een beetje hypocriet
Nee ik zou ook nooit van mijn leven alleen gaan wonen. Ik kan heel slecht tegen alleen zijn, als ik een paar avonden achter elkaar thuis zit word ik al gek. En ik kan mezelf ook heel slecht vermaken, dan wordt het a gauw weer internetten of tv kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alleen wonen is ook geen pretje, vooral als je geen echte hobby hebt voor thuis... je zit zo maar te zitten en te wachten, en te zitten...
dat is vrij 'simpel'quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe zie jij het voor je als je een stuk of 5, 6 mensen op bezoek krijgt...
laten we zeggen, een etentje...
je hebt de keuken nodig, en natuurlijk wil je dat ze ook gezellig na blijven borrellen...
moeten je huisgenoten dan maar de deur uit, of moeten ze er maar bij zitten, terwijl het jouw vrienden zijn?
dat soort shit
Als ze erbij willen komen zitten natuurlijk mag dat. En als ze het niet willen iedereen heeft toch een eigen kamer. En van tevoren duidelijk afspreken dat je eters krijgt en dus de keuken nodig hebt. Zodat diegene daar rekening mee kunnen houden en daarvoor of daarna de keuken kunnen gebruiken. Ik zie daar niet echt een probleem in, als je alles maar duidelijk van tevoren zegtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe zie jij het voor je als je een stuk of 5, 6 mensen op bezoek krijgt...
laten we zeggen, een etentje...
je hebt de keuken nodig, en natuurlijk wil je dat ze ook gezellig na blijven borrellen...
moeten je huisgenoten dan maar de deur uit, of moeten ze er maar bij zitten, terwijl het jouw vrienden zijn?
dat soort shit
kun je nagaan als je geen internet of computer thuis hebt...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee ik zou ook nooit van mijn leven alleen gaan wonen. Ik kan heel slecht tegen alleen zijn, als ik een paar avonden achter elkaar thuis zit word ik al gek. En ik kan mezelf ook heel slecht vermaken, dan wordt het a gauw weer internetten of tv kijken
Makkelijker gezegd dan gedaan. Sommige mensen voelen zich er heel ongemakkelijk bij als er 'vreemden' aan tafel bij schuiven... en het is pas echt interessant als straks jouw vrienden het te goed met je huisgenoten kunnen vinden of juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Als ze erbij willen komen zitten natuurlijk mag dat. En als ze het niet willen iedereen heeft toch een eigen kamer. En van tevoren duidelijk afspreken dat je eters krijgt en dus de keuken nodig hebt. Zodat diegene daar rekening mee kunnen houden en daarvoor of daarna de keuken kunnen gebruiken. Ik zie daar niet echt een probleem in, als je alles maar duidelijk van tevoren zegt
wel je best doen dan hequote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik maak er nie zo moeite van in da soort situaties. ik ben wat dat betreft retegemakkelijk
. maar ik snap je wel hor bart
.l
kom maar es langs, ga ik voor je koken.
hahaha komt helemaal goedquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel je best doen dan he
haha
(maar wel saroma na)
ik stond vrijdags voor carnaval al te koken in het restaurant in de stad waar ik volgend jaar elke week 1 avond sta...
mogen eigenlijk geen eerste jaars staan, dus was wel een beetje eer dat ik dat wel mocht
wat een waanzinnige slechte foto.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:45 schreef Cybart het volgende:
mmm, er is iemand ontsnapt uit mijn schuilkelder
[afbeelding]
Wat zijn je specialiteiten?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik maak er nie zo moeite van in da soort situaties. ik ben wat dat betreft retegemakkelijk
. maar ik snap je wel hor bart
.l
kom maar es langs, ga ik voor je koken.
Mwahaahahaha!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/aboutruud19
De Ruud van Mark
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mwahaahahaha!!
! Dat is de TvT-homo!
! Ang3l! Waar is Ang3l!
![]()
TvT = Thais voor Thuis, dat is een afhaal Thai naast de dansschool van Ang3l. En die jongen werkt daar. Volgens mij was-ie homo, Ang3l dacht eerst van niet, toen toch weer wel, enzovoort.quote:
Hij's homo. heb hem zaterdag nog op stap gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
TvT = Thais voor Thuis, dat is een afhaal Thai naast de dansschool van Ang3l. En die jongen werkt daar. Volgens mij was-ie homo, Ang3l dacht eerst van niet, toen toch weer wel, enzovoort..
Volgens mij heb ik ontzettend iets gemist de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Was echt een kutdag om te werken.. maar goed. Met paps gaat het wel steeds beter. Hij was "wakker" vanavond toen ik langs ging. Kneep in m'n hand enzo. Hij herkende me ook en herkende namen van m'n broer, een vriendin enzo. Damn, maar wat was het rot om hem dan achter te laten. Hij tilde ook z'n hand nog op en raakte even m'n gezicht aan..
, was zo'n lief gebaar. Aan de ene kant ben ik zo blij dat ie weer een beetje reageert enzo, en dat ie er mentaal niets aan over lijkt te hebben gehouden. Aan de andere kant ben ik zo nijdig, ik zou zo graag wat van m'n eiegn energie aan hem geven zodat ie er weer veel sneller bovenop komt. *sugt* En dan ook nog die slang van de beademing in z'n strot. Hij wilde zo graag wat zeggen, maar dat ging niet.
Aahw.. Nog steeds kut.. Maar gelukkig dat het wel weer beter met hem gaat. Nog steeds heel veel sterkte met het drama!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Was echt een kutdag om te werken.. maar goed. Met paps gaat het wel steeds beter. Hij was "wakker" vanavond toen ik langs ging. Kneep in m'n hand enzo. Hij herkende me ook en herkende namen van m'n broer, een vriendin enzo. Damn, maar wat was het rot om hem dan achter te laten. Hij tilde ook z'n hand nog op en raakte even m'n gezicht aan..
, was zo'n lief gebaar. Aan de ene kant ben ik zo blij dat ie weer een beetje reageert enzo, en dat ie er mentaal niets aan over lijkt te hebben gehouden. Aan de andere kant ben ik zo nijdig, ik zou zo graag wat van m'n eiegn energie aan hem geven zodat ie er weer veel sneller bovenop komt. *sugt* En dan ook nog die slang van de beademing in z'n strot. Hij wilde zo graag wat zeggen, maar dat ging niet.
Voor het hele verhaal moet je maar even in m'n weblog de blog van zondag lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ontzettend iets gemist de laatste tijdmaar in ieder geval veel sterkte dr mee. Het is idd niet leuk om iemand zo te zien... beetje een machteloos gevoel. je wil wat doen, maar je kunt niks doen... behalve wachten en overlaten aan de mensen die weten wat ze doen.
Maak iets stukquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een dramadag
Ik heb genoeg mensen op wie ik boos ben om een heel telefoonboek mee te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |