Mwahaahahaha!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/aboutruud19
De Ruud van Mark
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mwahaahahaha!!
! Dat is de TvT-homo!
! Ang3l! Waar is Ang3l!
![]()

TvT = Thais voor Thuis, dat is een afhaal Thai naast de dansschool van Ang3l. En die jongen werkt daar. Volgens mij was-ie homo, Ang3l dacht eerst van niet, toen toch weer wel, enzovoort.quote:
Hij's homo. heb hem zaterdag nog op stap gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
TvT = Thais voor Thuis, dat is een afhaal Thai naast de dansschool van Ang3l. En die jongen werkt daar. Volgens mij was-ie homo, Ang3l dacht eerst van niet, toen toch weer wel, enzovoort..
Volgens mij heb ik ontzettend iets gemist de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Was echt een kutdag om te werken.. maar goed. Met paps gaat het wel steeds beter. Hij was "wakker" vanavond toen ik langs ging. Kneep in m'n hand enzo. Hij herkende me ook en herkende namen van m'n broer, een vriendin enzo. Damn, maar wat was het rot om hem dan achter te laten. Hij tilde ook z'n hand nog op en raakte even m'n gezicht aan..
, was zo'n lief gebaar. Aan de ene kant ben ik zo blij dat ie weer een beetje reageert enzo, en dat ie er mentaal niets aan over lijkt te hebben gehouden. Aan de andere kant ben ik zo nijdig, ik zou zo graag wat van m'n eiegn energie aan hem geven zodat ie er weer veel sneller bovenop komt. *sugt* En dan ook nog die slang van de beademing in z'n strot. Hij wilde zo graag wat zeggen, maar dat ging niet.
Aahw.. Nog steeds kut.. Maar gelukkig dat het wel weer beter met hem gaat. Nog steeds heel veel sterkte met het drama!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Was echt een kutdag om te werken.. maar goed. Met paps gaat het wel steeds beter. Hij was "wakker" vanavond toen ik langs ging. Kneep in m'n hand enzo. Hij herkende me ook en herkende namen van m'n broer, een vriendin enzo. Damn, maar wat was het rot om hem dan achter te laten. Hij tilde ook z'n hand nog op en raakte even m'n gezicht aan..
, was zo'n lief gebaar. Aan de ene kant ben ik zo blij dat ie weer een beetje reageert enzo, en dat ie er mentaal niets aan over lijkt te hebben gehouden. Aan de andere kant ben ik zo nijdig, ik zou zo graag wat van m'n eiegn energie aan hem geven zodat ie er weer veel sneller bovenop komt. *sugt* En dan ook nog die slang van de beademing in z'n strot. Hij wilde zo graag wat zeggen, maar dat ging niet.
Voor het hele verhaal moet je maar even in m'n weblog de blog van zondag lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ontzettend iets gemist de laatste tijdmaar in ieder geval veel sterkte dr mee. Het is idd niet leuk om iemand zo te zien... beetje een machteloos gevoel. je wil wat doen, maar je kunt niks doen... behalve wachten en overlaten aan de mensen die weten wat ze doen.
Maak iets stukquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een dramadag
Ik heb genoeg mensen op wie ik boos ben om een heel telefoonboek mee te vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |