trusten vlarp...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
Mensjes.. ik ben weer op voor vandaag. Weltrusten
Telefoonboek van Urk.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een telefoonboek!
da zijne r velen
Telefoonboek van Urk.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een telefoonboek!
da zijne r velen
En dronken worden van Dommelsch ice en dan rennen naar de bus en dan...quote:
zou een optie zijn...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dronken worden van Dommelsch ice en dan rennen naar de bus en dan...
Alsof ik dat ooit geweest ben...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
zou een optie zijn...
alhoewel, bijster origineel is dat niet
alles nieuw enzo, dus dat moet goed komenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Noot meer een chaggie CB omdat een versterker het weer eens begeeft?
elke dag is/was andersquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit geweest ben...
Leuk Jerruh. Dat is toevallig één tent die ik in dat ondermaatse dorp kan vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Jerruh het volgende:
ik ga trouwens bij De Rechter werken... morgen ga ik er langs.
wel aangenomen worden danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Jerruh het volgende:
ik ga trouwens bij De Rechter werken... morgen ga ik er langs.
*same*quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*zin in peuk*
KLinkt goed, maar waar kom je dan te werken?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
alles nieuw enzo, dus dat moet goed komen
ondergronds, dus geen last van geluidsoverlast
en morgen komen ze langs om te bepalen wat waar komt hangen (qua licht en geluid)
en dan moet de bar en dj booth nog gebouwd worden, sanitaire voorzieningen en nog wat andere shit
maar goed, ze hebben nog een maandje
Het nadeel is dat ik geen peuken heb aangezien ik die al 3 maanden vergeet te halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
*same*
maar dat zo, eerst ff hier wat uitzitten,
ff tv programma afkijken...
en dan zo net voor ik richting bed ga nog een peuk
recreatiepark, ga ik nu voor mn zesde seizoen werken...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
KLinkt goed, maar waar kom je dan te werken?![]()
dan vind ik het een goed plan dat je dat nog heel wat maanden vergeet!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ik geen peuken heb aangezien ik die al 3 maanden vergeet te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |