Nee nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zit hier de meest schattige tweeling die ik ooit gezien heb
en angel heeft pup world of warcraft al gehaald?
z'n gangetje weer inmiddels een beetjequote:
je moet het spel persé online spelen.. dus als jij tegelijkertijd met iemand anders die het spel gekocht heeft wilt spelen moet jij het ook aanschaffen.. (je moet wel per maand ook nog eens 12 euro betalen naast de aanschaf van 50 euro) je kunt wel op iemand anders account spelen als deze em zelf niet gebruikt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietHad hem in m'n handen als valentijnskado maar uiteindelijk heb ik sex in the city gegeven.
Zelf heeft ie'm nog niet gekocht. Maar nou hoorde ik trouwens dat als ik het nou ook wil spelen dat ik dan zelf een eigen versie moet kopen .... is dat zo?
Klinkt idd niet erg belovend, maar dan is het toch gewoon jouw interpretatie ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een artikel geschreven waar mijn naam bij staat, en citaten van mensen incl naam, en in een andere krant staat een artikel met hetzelfde onderwerp maar gebaseerd op discussies in de gemeenteraad (waar het over gaat) en de inhoud en het beeld dat er geschetst wordt, kan niet méér van elkaar verschillen als het nu doet. Ik heb een straatinterview gedaan.....
Volgens mij ben ik weer ontzettend de lul........
Of pup van het spel tiefen en zelf achter de pc gaan zittenquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je moet het spel persé online spelen.. dus als jij tegelijkertijd met iemand anders die het spel gekocht heeft wilt spelen moet jij het ook aanschaffen.. (je moet wel per maand ook nog eens 12 euro betalen naast de aanschaf van 50 euro) je kunt wel op iemand anders account spelen als deze em zelf niet gebruikt.
Telefoon kapot?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef Cybart het volgende:
en al weer een nieuwe dag....
nee, ik wordt o ergeschakeld van vodafone naar kpn, maar het duurt me erg lang, dus ik heb er niet veel vertrouwen in...quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:30 schreef Cazman het volgende:
http://flem.keenspace.com/d/20000926.html
[..]
Telefoon kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |