Ik ken het gevoel....quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:21 schreef creno het volgende:
ik wil ook een positieve fase........
(het liefste inc. vriendje)
Mja, die heb je daar idd niet voor nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:21 schreef creno het volgende:
ik wil ook een positieve fase........
(het liefste inc. vriendje)
ZO erg is het dan bij mij nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef creno het volgende:
pff weemz.... hou op, dat zit ik ondertussen al een jaar !
zelfs mijn geslacht draait zijn kop al weg als ie weeer mijn hand aan ziet komen....
Ik dacht dat ik allemaal hoogopgeleide breed ontwikkelde mensen in m'n gay.nl-lijstje had staan, maar niemand heeft 'm tot nog toe herkend!quote:
quote:- One morning I shot an elephant in my pyjamas. How he got into my pyjamas I'll never know.
- A man's only as old as the woman he feels.
- Either he's dead or my watch has stopped.
- She got her looks from her father. He's a plastic surgeon.
- I refuse to join any club that would have me as a member.
- Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
- Why, I'd horse-whip you if I had a horse.
- I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book.
- I never forget a face, but in your case I'll be glad to make an exception.
- Next time I see you, remind me not to talk to you.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef creno het volgende:
pff weemz.... hou op, dat zit ik ondertussen al een jaar !
zelfs mijn geslacht draait zijn kop al weg als ie weeer mijn hand aan ziet komen....
Ik rij altijd kei braaf.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Great_Expectations!
Hai!!!!
En, ver over de max geplankt vandaag??
Is dit nu een verkapt compliment of niet?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik allemaal hoogopgeleide breed ontwikkelde mensen in m'n gay.nl-lijstje had staan, maar niemand heeft 'm tot nog toe herkend!.
[..]
zanger66 schreef op 2005-02-17 23:47:25quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Is dit nu een verkapt compliment of niet?.
Beheersen. De S zit in Fokschaap dus is het met een t.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
wacht ff.....
beheerst
beheersd
De beheerste G_E rijdt nooit te hard.
De beheersde G_E rijdt nooit te hard.
Tis met een t he???
Juist. Groucho Marx als grondlegger van het Communisme.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
zanger66 schreef op 2005-02-17 23:47:25
Ok naam Groucho Marx ken ik, maar weet verder weinig van hem! Volgens mij heb ik één sleutelwoord : communisme ...maar niet gaan lachen als ik ernaast zit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |