als ik dat was kom ik daar snel op terug, afgelopen 2 weken zijn gigantisch kut...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie zei ook alweer dat 2005 een topjaar zou worden?
Ga jij ook al naar kpn? Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik wordt o ergeschakeld van vodafone naar kpn, maar het duurt me erg lang, dus ik heb er niet veel vertrouwen in...
verder trouwens een kutdag vandaag (hoor nu eigenlijk ook op mn stage te zijn, maar die heb ik afgezegd)
wordt vanmorgen wakker, blijkt het snel bergafwaarts te gaan met mn oma, die is zojuist bediend.
en vanmiddag rond half 1 kreeg ik een telefoontje dat mn opa naar het ziekenhuis werd gebracht, zn been was blauw en kreeg geen bloed meer, direct geopereerd, en in worst case scenario zou zijn been geamputeerd moeten worden... maar gelukkig is dat niet gehoeven....
al met al had ik me dus een betere dag voor kunnen stellen
Belcompany?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:10 schreef Cybart het volgende:
dat kutbedrijf waar ik mn telefoon gehaald heb heeft me dus gewoon een telefoon gegeven die niet simlock vrij is
echt pissed ben nu
nee debitel, via een winkel hier in de buurtquote:
Dus...je hebt een nieuw abbo met telefoon? maar de telefoon is niet simlock vrij?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee debitel, via een winkel hier in de buurt
dus morgen ga ik eens ff een simlock vrij toestel eisen
of zij moeten de problemen oplossen, gratis, als het had gewerkt had ik best 38,5 euro willen betalen
maar het werkt dus niet...
en kan ik dus niets met mn toestel
jepsquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je je oude nummer mogen meenemen?
nee, bestaand abbonement, maar dan netwerkwisselquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dus...je hebt een nieuw abbo met telefoon? maar de telefoon is niet simlock vrij?
Goed nieuws Vlarp, dat is heel erg goed nieuws. Je zal jezelf ook meteen een stuk beter voelen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef Vlarp het volgende:
Het is echt te bizar voor woorden...
M'n pa is van de IC af en ligt nu op de hartbewaking. Hij praat weer normaal, er is weer een medicijn af en hij maakt zich alweer druk over kleine, stomme dingetjes. Heel bizar dat ie zo hard opknapt. Zelfs de artsen zijn wel onder de indruk van z'n herstel...
mijn roep om positieve dingen werd verhoordquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:58 schreef creno het volgende:
het lijkt wel of ik alleen maar negatieve dingen hoor...
de ene is depressief, de ander maakt een hoop narigheid mee.... zijn er dan echt geen mensen die positieve dingen meemaken... ?
Inclusief vriendje klinkt wel goed ja. Mijn goede voornemen voor dit jaar, een vriendjequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:21 schreef creno het volgende:
ik wil ook een positieve fase........
(het liefste inc. vriendje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |