Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan het kwaad dat ik mijn maandlenzen al 3 maanden in heb? (en er mist een stukje uit de linkerlens :S)
Nou , als het je bedoeling is om je ogen te beschadigen niet neequote:Op woensdag 16 februari 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan het kwaad dat ik mijn maandlenzen al 3 maanden in heb? (en er mist een stukje uit de linkerlens :S)
Nou ik heb harde lenzen. Ik krijg iedere keer een preek van de opticien, omdat ik ze neit goed verzorg ofzo. Maar ja, als ik naar bed ga, heb ik geen zin om ze schoon te maken, doe ik wel weer bij het indoen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
zijn zachte lenzenen voel er nix van alleen soms beslaan ze ofzo
nouja ben er ook niet heel zorgvuldig mee.. als ik ze uitwrijf en ze valle op mn bureau doe ik ze gelijk weer in.. (of op de grond)
ik heb ze nog nooit schoongemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ik heb harde lenzen. Ik krijg iedere keer een preek van de opticien, omdat ik ze neit goed verzorg ofzo. Maar ja, als ik naar bed ga, heb ik geen zin om ze schoon te maken, doe ik wel weer bij het indoen.![]()
EN je hebt ook nooit last van je lenzen als je gaat stappen in een rokerige tent, of naar de bios, lekker onder de airco? Dat hoef ik echt niet te proberen hahaquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit schoongemaaktheb nu al 4 jaar maandlenzen.. nog nooit last van gehad alleen paar keer gespronge ader ofzo.. maak ze alleen schoon als (erg) pijn doen..
nee nooit lastquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
EN je hebt ook nooit last van je lenzen als je gaat stappen in een rokerige tent, of naar de bios, lekker onder de airco? Dat hoef ik echt niet te proberen haha
Misschien moet ik ook maar op zachte overstappen dan![]()
Dat went vanzelf wel hoor. Moet er alleen niet mee zwemmen,w ant volgens de opticien kan dat dus niet, maar ik doe het wel en dan vergeet ik mijn ogen dicht te houden onder water. ben ze eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik kan niet tegen lenzen...heb ze ook een tijdje gehad, maar ik had er al gauw genoeg van. Ik zag slechter dan met bril en constant had ik het idee dat er een vuiltje in mijn oog zat.
Ik heb ze 6 maanden gedragen en toen had ik er genoeg vanquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat went vanzelf wel hoor. Moet er alleen niet mee zwemmen,w ant volgens de opticien kan dat dus niet, maar ik doe het wel en dan vergeet ik mijn ogen dicht te houden onder water. ben ze eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt.
En blubberzwijn waar komt je nick vandaan?
Klopt. ik raak ze ook niet kwijt in het water raar genoeg. Ik raakte wel een lens kwijt toen ik met voetballen erg snel aan het rennen was. Opeens was ie wegquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat went vanzelf wel hoor. Moet er alleen niet mee zwemmen,w ant volgens de opticien kan dat dus niet, maar ik doe het wel en dan vergeet ik mijn ogen dicht te houden onder water. ben ze eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt.
En blubberzwijn waar komt je nick vandaan?
wat is BMT?quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef wizarddragon het volgende:
hmmm BMT met piri piri.. Alleen mocht de piri piri wel wat heter. Kvond hem wat flauwtjes..
Goedenavond iedereen
Iemand had dat op ons werk ook binnengesmokkeld, een paar maanden terug. Natuurlijk meteen geniepig een teken of twee in de Javascript-broncode gewijzigd, zodat je niet meer af gaat als je een balkje raakt. Snel bewegen, dan zien ze dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
LOL een collega belde me net op..
'wat is jouw record?'
'huh?'
'met dat spelletje'
'ohh.. 20 seconde'
'shit..' hangt op:D
dat spelletje van vlarps site met zo'n rood vierkantje hahaha
Eigenlijk Italian BMT. Broodje Salami, Pepperoni & Hamquote:
haha, maar wat is dan bmt, broodje met thee, dat is wat we willen weten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk Italian BMT. Broodje Salami, Pepperoni & Hammet kaas en standaard groenten met een sausje. Best wel smullen
Geen flauw idee wat BMT eigenlijk voor staat. Ik gaf gewoon een verslag van wat ik net in m'n handen had.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
haha, maar wat is dan bmt, broodje met thee, dat is wat we willen weten.
je draait best wel weer om de saus heen![]()
ik dacht dat jij meer voor tenger en klein gaat, maar kan me vergissen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat BMT eigenlijk voor staat. Ik gaf gewoon een verslag van wat ik net in m'n handen had.
Volgens sommigen staat het voor: Biggest, Meatiest, Tastiest. Valt eigenlijk wel mee.
http://www.schrijfboek.nl(...)n/1081141239500.htmlquote:Toch heeft Subway via de namen van producten nog wel banden met vervoer. Net na de oprichting in 1965 in de Amerikaanse staat Connecticut door de 18-jarige student Fred DeLuca werden alle aangeboden broodjes vernoemd naar metrolijnen in New York. Goes: ,,We voeren er nu nog één, de BMT. Dat stond oorspronkelijk voor de Brooklyn-Manhattan metrolijn. BMT is ons icoon, zeg maar onze Big Mac. BMT staat nu voor Bigger, Meatier, Tastier (groter, vleesiger, smaakvoller).''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |