Ik leef met je mee...quote:Op maandag 14 februari 2005 23:45 schreef JaWi het volgende:
Ik was bezig met een schitterende openingspost, ging ik hem posten deed fok raar. Weg post.
Maar goed, tvp.
Ja vanavond.quote:
Een hoodie? Wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:56 schreef BrauN het volgende:
Ik heb zo'n heerlijk lekker zachte warme hoodie (grijs) gekocht bij H&M.Doet ie anders nooit hoor!
Geen foto, sorry, lichtinval is matig op het moment.
Ik heb die zelf ook, samen met half nederland, maar hij zit gewoon ontzettend lekker en het model blijft er ook goed in zitten en ook nog eens zo goedkoop... dus ik kon hem niet laten hangen..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:56 schreef BrauN het volgende:
Ik heb zo'n heerlijk lekker zachte warme hoodie (grijs) gekocht bij H&M.Doet ie anders nooit hoor!
Geen foto, sorry, lichtinval is matig op het moment.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[[url=http://img230.exs.cx/img230/3351/rokje9sd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, en een auto is een auto, voetbal is maar een spelletje en kleding is enkel om je warm te houdenquote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef Laton het volgende:
Waarom mensen uberhaupt nog met spijkerbroeken pochen.?!?!? Het IS EEN SPIJKERBROEK.
Je gaat toch ook niet opscheppen over je opel kadett?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en een auto is een auto, voetbal is maar een spelletje en kleding is enkel om je warm te houden.
Als dit topic je niet bevalt, blijf dan gewoon lekker wegquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet opscheppen over je opel kadett?
Niet zo vijandelijk jij.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:49 schreef Avani het volgende:
[..]
Als dit topic je niet bevalt, blijf dan gewoon lekker weg![]()
Zoietsquote:
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:49 schreef Avani het volgende:
[..]
Als dit topic je niet bevalt, blijf dan gewoon lekker weg![]()
LTB verkopen ze ook bij Wehkampquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:39 schreef Molluck het volgende:
ik zweer bij spijkerbroeken van LTB (Little Big Jeans)
die dingen zitten zo onwijs lekker en het is een van de weinige merken die ik zonder problemen in mijn maat kan vinden, ik ben lang en ik heb een vrij smalle taille, dus een spijkerbroek maat 31,36 vind je niet zo makkelijk...
plus dat ze betaalbaar zijn (niet duurder van een Levi's bijv.) en ook nog eens mooi zijn...
probleem is dat ik ze hier in omgeving Eindhoven nergens kan vinden (ik koop ze meestal ergens anders), terwijl ik wel vrij zeker weet dat ze hier te koop moeten zijn
Ik had er van gehoord van iemand uit Noorwegen en toen zelf eens zo'n broek geprobeerd. En hij zit gewoon superquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:39 schreef Avani het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Wat is er trouwens zo geweldig aan Nudie? Want laatste tijd koopt iedereen dat voor m'n gevoel
Mooie broek, ben ook op zoek naar zulke broeken voor heren. Maar voor heren moeten broek blijkbaar allemaal compleet verragd zijn. Jammerquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:02 schreef Coconut het volgende:
Ik heb nieuw: Replay W410A, Electra
[afbeelding]
[afbeelding]
Nette kleding weer allemaal! als ik zo'n beetje onthouden heb wat je al allemaal heb laten zien dan heb je een mooie stijlquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:46 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
Net deze broekbesteld bij asos voor maar 23 euro!! Zooo leuk
[afbeelding]
Ook net besteld, opruiming hé!! Gelukkig ben ik niet zo extreem lang dus het wordt geen liplezen hoor
![]()
[afbeelding]
Leuk he!
Ziet der leuk uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:46 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook net besteld, opruiming hé!! Gelukkig ben ik niet zo extreem lang dus het wordt geen liplezen hoor
![]()
[afbeelding]
Leuk he!
Ja toevallig vandaag Haarlem in geweest. Probleem is een beetje dat ik ze alleen mooi vind als ze rond de 250 euro zitten. Daaronder zijn ze zo brak afgewerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:33 schreef Lu_uK het volgende:
He amokjeeh ben je al naar de stad geweest voor die puntschoenen? ik wel, vanmiddag in utrecht geweest. Ik heb ze gezien bij de invito en een winkel waar ik de naam even van kwijt benmaar ik kom er zo wel op. Ze waren bij allebij de winkels rond de 100 euro maar hadden alleen een zwarte kleur. Ik heb helaas geen foto's kunnen maken want mijn mobiel ligt bij de dealer.
Ik twijfel alleen nogal of ik ze nu moet kopen of niet..
hm.. jah 250 euro, had ik dat maar.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja toevallig vandaag Haarlem in geweest. Probleem is een beetje dat ik ze alleen mooi vind als ze rond de 250 euro zitten. Daaronder zijn ze zo brak afgewerkt.
Deze zijn dan nog wel aardig: http://www.invito.nl/p_product.asp?ItemId=61&ProductId=1357&ProductGroupId=54
Abercrombie & Fitch natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:51 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Wie weet waar je een beetje een fatsoenlijke polo vandaan kunt halen. Ik heb geen zin om 70 eurotjes neer te leggen voor bijvoorbeeld een Lacoste of Ralph Lauren. Het moet dus een beetje rond de 50 euro zijn denk ik hehe.
Als ze in Nederland te verkrijgen zijn; okequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:55 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Abercrombie & Fitch natuurlijk![]()
ebay.com is your friendquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Als ze in Nederland te verkrijgen zijn; oke
Ik heb bij sasha vorig jaar als bruine puntschoenen gehaald, wel beetje sportief en die waren 59.99quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:47 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hm.. jah 250 euro, had ik dat maar.
En die je zegt van de invito vind ik niet mooi, die 'kantjes' eraan zoek ik niet ik wil glade punten. Maar toch ontzettend bedankt voor het kijken![]()
mooi shirtje. Zat ik laatst ook op te kijken, erg mooi voor in de zomer vind ikquote:
mooi jasje idd, heb je die in een winkel gekocht? (ik bedoel, dus niet on-line)quote:
Abercrombie polo's zijn gewoon volop verkrijgbaar bij America Todayquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Als ze in Nederland te verkrijgen zijn; oke
Inderdaad leuke kleding!quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:46 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Leuk he!
staat anders niet op de site www.americatoday.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:44 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
Abercrombie polo's zijn gewoon volop verkrijgbaar bij America Today
Ik heb een week geleden daar een witte gekocht en dat was in Den Boschquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
staat anders niet op de site www.americatoday.nl
Omdat hij kwaliteit wilquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:25 schreef gfo het volgende:
[..]
Ik heb bij sasha vorig jaar als bruine puntschoenen gehaald, wel beetje sportief en die waren 59.99
dus waarom 250 uitgeven
Vooral de schoene bij Invito jaquote:Ja toevallig vandaag Haarlem in geweest. Probleem is een beetje dat ik ze alleen mooi vind als ze rond de 250 euro zitten. Daaronder zijn ze zo brak afgewerkt.
Deze zijn dan nog wel aardig: http://www.invito.nl/p_product.asp?ItemId=61&ProductId=1357&ProductGroupId=54
39,95 bij de score...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:34 schreef stijn_ het volgende:
Leuk![]()
wat kost t? zo rond de 40 mag ik hopen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Abercrombie!![]()
Okay, jij gaat nu vertellen waar je dat jassie hebt gekocht!![]()
Jasje heb ik op ebay gekocht.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
mooi jasje idd, heb je die in een winkel gekocht? (ik bedoel, dus niet on-line)
die schoenen zijn ook mooi, nieuwe Converse he? niet mijn ding, maar wel heel mooi![]()
en fakequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:21 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Niet echt kleding, maar wel iets voor erbij iig. Handig voor bij het uitgaan
mja kon het niet laten om het even te zeggen, hoop ook niet dat je er meer dan 20 euro voor hebt betaaldquote:
Hoop het ook niet voor hem. Maar ook als ie echt zou zijn...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
mja kon het niet laten om het even te zeggen, hoop ook niet dat je er meer dan 20 euro voor hebt betaald![]()
foutje gucci natuurlijk *schaamquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:50 schreef Skv het volgende:
Wat voor merk stelt het voor dan?
Nog steeds niet smaak, maar in de winkel is altijd goedquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:57 schreef Bananenman het volgende:
Nee, Gucci. En die foto is niet van mij, is enige foto die ik kon vinden. Heb hem ook gewoon in de winkel gekocht en niet op eBay ofzo
Zeker echt dus, niet op foto letten
Hee ex- collegaquote:
van diesel toch? ik heb de witte, alleen dan vorige zomer al gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:27 schreef kultivate het volgende:
Vandaag nieuw shirtje gekocht van Atelier Ladurance. In het zwart
Met dit logo erop, de rechter dus
[[url=http://img81.exs.cx/img81/9882/atelierladurance0px.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee van Atelier Ladurance. Kijk maar op deze sitequote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:46 schreef Jett het volgende:
[..]
van diesel toch? ik heb de witte, alleen dan vorige zomer al gekocht![]()
o, ik zweer dat ik ook zo een truitje heb alleen dan van Diesel, bij de mode d'emploi gekochtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:03 schreef kultivate het volgende:
[..]
Nee van Atelier Ladurance. Kijk maar op deze site
http://www.atelierladurance.com/
wat heb je dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
Heb vorige week ff een nieuwe broek gehaald, één van G-Star. Heeft me gewoon 100 pleuro gekost, maar daar heb je ook wat voor:
[afbeelding]
Weet je! Die heb je zelfs voor 20 euro! Maar deze heeft 100 euro gekostquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
wat heb je dan?
gewoon een spijkerbroek toch? die heb je ook voor 60 euro
Heb f 2 foto's gemaakt met mijn telefoon, zie je dus niet heel goed maar jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:12 schreef Jett het volgende:
[..]
o, ik zweer dat ik ook zo een truitje heb alleen dan van Diesel, bij de mode d'emploi gekocht
Maar dit is ook el cheapo beveiliging. Er zijn nu wel betere beveiligingslabels op de markt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:07 schreef ook_gek het volgende:
Oke ik heb weer effe geshopt
oke het verhaal
Bij thuis komst bleken de beveiliging schijfen nog aan die TM kleding te zitten
Dus ik denk dat word morgen weer terug gaan. Komt m,n zusje aan lopen en zegt heb je een magneet? Dus ik zeg ja hoezo. Nou zegt ze toen ik in een kleding winkel werkte heb ik wel eens mensen mee gemaakt die door middel van een magneet die beveiliging er af konden halen. Laten wij het ook eens proberen. Zo gezegt zo gedaan. Binnen 2 min hadden we van beiden kleding stukken die beveiliging er afIk heb nooit maar dan ook nooit geweten dat het ZO makkelijk was.
Gelukkig hoef ik nu niet terug naar de winkel
En nee nee deze kleding is niet gejat.
Men At Work en Score. Verder weet ik niet echt winkels in Amsterdam die Nudie verkopen eigenlijk, al zullen ze er vast wel zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:27 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga zo even naar het centrum (Amsterdam uiteraard heb ik 't over), iemand enig idee waar ze een aantal Nudie jeans broeken hebben en wat ze ongeveer kosten? Hoor er alleen maar goeie dingen over en ze zien er goed uit
Zal al wel te laat zijn voor vanmiddag maar ze zijn te koop bij de score keer of 3 in het centrumquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:58 schreef exec het volgende:
[..]
Men At Work en Score. Verder weet ik niet echt winkels in Amsterdam die Nudie verkopen eigenlijk, al zullen ze er vast wel zijn.
mag het wel hopen. Want dit gaat er met alle gemak van afquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:02 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Maar dit is ook el cheapo beveiliging. Er zijn nu wel betere beveiligingslabels op de markt.
moet ik ook maar eens 'inkopen' gaan doen danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag het wel hopen. Want dit gaat er met alle gemak van af![]()
logischquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:23 schreef huupke het volgende:
[afbeelding]
Maar ff alles bij elkaar gelegd, shirtjes heb ik gister gekocht. Schoenen (adidas gerd muller) heb ik 2 weken geleden binnen gekregen
Armani Jeans ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
Armani Jeans neem ik aan.
Hoe kom je aan die schoenen en lijkt het zo of zitten daar noppen onder?
Zeker niet! Lopen net als alle andere adidasjes, heerlijk dusquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:38 schreef One_conundrum het volgende:
geen last van bij het lopen dus...?
Beetje laat, maar uhhhm scorequote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:27 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga zo even naar het centrum (Amsterdam uiteraard heb ik 't over), iemand enig idee waar ze een aantal Nudie jeans broeken hebben en wat ze ongeveer kosten? Hoor er alleen maar goeie dingen over en ze zien er goed uit
nee men at work gelukkig niet. wel spoiled, in de leidsestraat.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Beetje laat, maar uhhhm score. Ik geloof ook met at work.
Vind je dat nou echt mooi van Armani dan? Ik vind het er zo goedkoop uit zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:23 schreef huupke het volgende:
[afbeelding]
Maar ff alles bij elkaar gelegd, shirtjes heb ik gister gekocht. Schoenen (adidas gerd muller) heb ik 2 weken geleden binnen gekregen
Nee ik vind er niks aan, nee ff serieus....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt mooi van Armani dan? Ik vind het er zo goedkoop uit zien.
Groter paste die AJ er niet op. En iedereen die een beetje de Armani kleding lijn kent weet dat dit uit de goedkope lijn is. Wil je graag dat iedereen ziet dat je armani draagt?
Sorry dat ik zo negatief ben. Je moet natuurlijk dragen wat je zelf wilt. MAar ik ben gewoon benieuwd.
Beetje wannebe als je het mij vraagt.. Jowjow ik draag AJquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:40 schreef huupke het volgende:
[..]
Nee ik vind er niks aan, nee ff serieus....
Je mag vinden wat je ervan vindIk vind het mooi en ik moet het dragen dus, ziet er sportief uit zeker qua pasvorm. Verder vind ik die andere lijn van armani weer niks aan dus... zo is het toch weer een gevalletje van smaken verschillen
![]()
Is die niet gewoon nep?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:53 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Beetje wannebe als je het mij vraagt.. Jowjow ik draag AJ
zoiets zeg maar,
mag ik vragen wat je er voor betaald hebt ?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt mooi van Armani dan? Ik vind het er zo goedkoop uit zien.
Groter paste die AJ er niet op. En iedereen die een beetje de Armani kleding lijn kent weet dat dit uit de goedkope lijn is. Wil je graag dat iedereen ziet dat je armani draagt?
Sorry dat ik zo negatief ben. Je moet natuurlijk dragen wat je zelf wilt. MAar ik ben gewoon benieuwd.
Dit begrijp ik niet, omdat de de goedkopere lijn is afgeleid van de duurdere lijn, alleen het is het net niet. En op de goedkopere lijn staat het logo/merk vaak wat groter, omdat dat publiek aantrekt die de Armani willen dragen, maar de eerste lijn niet kunnen betalen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:40 schreef huupke het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je ervan vindIk vind het mooi en ik moet het dragen dus, ziet er sportief uit zeker qua pasvorm. Verder vind ik die andere lijn van armani weer niks aan dus... zo is het toch weer een gevalletje van smaken verschillen
![]()
Ja ik weet het, het is ook echt jammer, want het zijn verder goede t-shirts. Mooie pasvorm en goede kwaliteit. Ze worden nu door umbro gemaakt. Maar ik heb een goede vervanger gevonden in Boss Green Label, ook sportief en redelijk betaalbaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:30 schreef schatje het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik die Bikkembergs met voetballer print niet meer zien. Het kan ook zo zijn dat het versterkt wordt doordat ik een hekel aan voetbal heb.
dat Bikkembergs shirt vind ik zo wel mooi, ik vind het niet allemaal even geweldig, maar deze is wel mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
Lol, ik kom nét thuis, heb zonder jullie reacties gelezen te hebben toch gevonden bij de Score. Daar Loose Frank voor ¤89,- gekocht;
[afbeelding]
en een Ralf Worn Broken voor ¤119,95
[afbeelding]
En bij Velvet Uomo in de Magna Plaza een Bikkembergs shirt voor ¤50,-
[afbeelding]
(ja brakke eBay foto) maar dan met blauw en wit
Duur dagje
klopt wat je zegt smaken verschillen en je moet dragen wat je zelf wil. Helemaal mee eens. ik daar in tegen zal het nooit dragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:40 schreef huupke het volgende:
[..]
![]()
nee is niet nep. Is gewoon een lijn van Armani. Veel mensen dragen dit. Het is het "instap" lijn van Armaniquote:
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:15 schreef Bananenman het volgende:
Die gozer bij de Score zei trouwens dat ik bij Nudie zo lang mogelijk moet wachten met wassen. Het liefst 6 maanden![]()
![]()
Als hij vies wordt moet ik hem in de douchecel hangen, dan wordt ie wat schoner door de waterdamp volgens hem. Volgens mij stinkt ie nogal na 6 maanden, maargoed
fotootje van hoe hij er nu uit ziet?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niks
als me digicam trug is van canonquote:Op zondag 20 februari 2005 12:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
fotootje van hoe hij er nu uit ziet?![]()
![]()
Valt heel erg mee. Tenzij je het flikt om in die vijf maanden de inhoud van een chemotoilet of iets dergelijks over je heen te krijgen. Dan is eerder wassen wel aan te radenquote:Op zondag 20 februari 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
5 maanden niet wassen. Echt te vies voor worden spijt me zeer![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niks
heb je hem dan ook echt elke dag aan, of wissel je ook nog wel eens van broek?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
ik draag em 1x per week maar ik stoom en wel om de 2 weken in de badkamerquote:Op zondag 20 februari 2005 18:20 schreef surferr het volgende:
[..]
heb je hem dan ook echt elke dag aan, of wissel je ook nog wel eens van broek?
Dat is niet de bedoeling man, als je hem 1x per week draagt gaat hij toch nooit een pasvorm krijgen wat de bedoeling is van het zolang niet wassenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
ik draag em 1x per week maar ik stoom en wel om de 2 weken in de badkamer
Wat is het nut, koop gewoon een mooie broekquote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 20 februari 2005 19:42 schreef Avani het volgende:
Ik moet nog foto's maken van wat ik heb gekocht vandaag, maar ze komen eraan.
wordt ie daar nou echt mooier op, volgens mij slijt ie juist sneller als je hem WEL wast. En dat is toch wat je wil?, en over die "pasvorm"dat is onzin, oke hij rekt misschien een beetje uit. Maar geen wereld van verschil in vergelijking met het wel wassen van die broek.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of America Today dames polo's van A&F verkoopt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:30 schreef warSTEYNer het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden daar een witte gekocht en dat was in Den Bosch
Hier dan de foto’s.quote:
Nee, valt heel erg mee. Is toeval denk ik zoquote:
loop de bijenkorf in dan slaag je altijd. Teminste ik welquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:40 schreef cultheld het volgende:
Het zuigt echt als je van je ouders een paar dingen mag bestellen en maar niet kunt kiezen
Ik wil een paar dingen van yoox bestellen, maar heb zo'n dreambox samengesteld en daar kwam ik in totaal op 25 artikelen, dat is denk ik niet de bedoeling van m'n oudersquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
loop de bijenkorf in dan slaag je altijd. Teminste ik wel![]()
Ja hoe los ik dat nou opquote:
Pleisure in Den Bosch.. Een winkel vol met gympies.. Super winkel!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:36 schreef huupke het volgende:
[..]
Armani Jeans ja...
Schoenen heb ik via ebay. Kreeg ze in Nederland niet gevonden. Moeten inderdaad noppen voorstellen maar dan wel afgesleten noppen als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Zijn er serieus schoenen naar die mof vernoemd?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:34 schreef San_ het volgende:
[..]
Pleisure in Den Bosch.. Een winkel vol met gympies.. Super winkel!
De Gerd Mullers hebben ze zelfs ook nog in het appeltjes groen
Op kosten van je ouders!quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:35 schreef ook_gek het volgende:
bestellen en de rekening aan je ouders geven en dan op vakantie gaan direct![]()
Dat ga ik toevallig wel, naar Alanyaquote:
Ja wie gaat er nou naar den boschquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:34 schreef San_ het volgende:
[..]
Pleisure in Den Bosch.. Een winkel vol met gympies.. Super winkel!
De Gerd Mullers hebben ze zelfs ook nog in het appeltjes groen
He die heb ik ook, goede keuzequote:
Mooie schoenen eronder van welk merk zijn die van als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:15 schreef itsontoday het volgende:
[..]
He die heb ik ook, goede keuze![]()
klik
Trouwens, het is toch een Regular Ralf. Dat stond op mijn kaartje, maar op de website van Nudie staat de Destroyed onder Bootcut Ola. Beetje vaag. Hij heeft gewoon het model van de RR.
Fratelli Rossettiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:12 schreef kultivate het volgende:
[..]
Mooie schoenen eronder van welk merk zijn die van als ik vragen mag?
Ik heb ze via een vriend rechtstreeks van Fratelli en ik zou eerlijk gezegd niet goed weten waar je ze in Nederland kan kopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef kultivate het volgende:
ok dan en waar heb je die gekocht ? Of waar zijn ze allemaal te koop?
Ik zal het wel even voor je vragen aan die jongen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef kultivate het volgende:
ok nou tnx in ieder geval vind het er erg goed uit zien. Heb ook wel wat nudie broeken maar meestal gewoon all stars eronder, dus wilde ook wel eens andere schoenen eronder en dit staat ook erg goed.
Staan op http://www.rossetti.it/ ook erg mooie modellen alleen niet waar ze in nederland verkocht worden maar ja de betere schoenenwinkels maar even in de gaten houden
Die broek heb ik ook pas gekocht, mooie broekquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:01 schreef Chasin het volgende:
[afbeelding]
replay broek
http://www.doodvogeltje.nl/schoen.jpg (sorry maar img tag werkt niet bij dit plaatje?)
quicks, in het echt: bloedgeil
Metz & Co in Amsterdam heeft ze.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:30 schreef kultivate het volgende:
ok dan super
Dan zal ik die trappen maar eens ff oplopen allemaal ja het kost wat moeite daar maar bedankt voor de info.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Metz & Co in Amsterdam heeft ze.
Bedankt. Er zijn daar 2 liften hoor.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:56 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dan zal ik die trappen maar eens ff oplopen allemaal ja het kost wat moeite daar maar bedankt voor de info.
Mooie collectie schoenen trouwens
Leuke schoenen zitten ertussenquote:Op maandag 28 februari 2005 10:30 schreef itsontoday het volgende:
Gister nieuwe gympies gehaald:
[afbeelding]
Hier de hele collectie:
[afbeelding]
Ja ik ben een schoenenfreak.
Deze vind ik persoonlijk het mooist:
[afbeelding]
En het mooie is, ze gaan allemaal onder nudies.
En terecht, Nudie jeans zijn zeer tof, al zijn de shirtjes etc. een heel stuk minder.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:30 schreef itsontoday het volgende:
En het mooie is, ze gaan allemaal onder nudies.
ja mee eens.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:10 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
[..]
En terecht, Nudie jeans zijn zeer tof, al zijn de shirtjes etc. een heel stuk minder.
Daar moeten ze echt nog eens wat aan veranderen.
oh ok ja ben er pas 1x geweest dus heb die liften toen gemist denk ik. Maar op welke etage liggen ze dan? scheelt weer zoeken als jij het toch al weetquote:Op maandag 28 februari 2005 11:07 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Bedankt. Er zijn daar 2 liften hoor.
Volgens mij 3de etage.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:32 schreef kultivate het volgende:
[..]
oh ok ja ben er pas 1x geweest dus heb die liften toen gemist denk ik. Maar op welke etage liggen ze dan? scheelt weer zoeken als jij het toch al weet![]()
Good for youquote:Op maandag 28 februari 2005 14:26 schreef BrauN het volgende:
Ik heb dit Chasin' overhemd gekocht:
[afbeelding]
Schijnt in de smaak te vallen bij de homo's.Ja ja.
HAHA LOL "Mila Sport" Ik ken t niet, maar als het een sport zaak is zullen ze daar zeker niet verkopen. Ik dacht dat ze nu worden verkocht onder de Rudolph Dassler lijn. Maar ik dacht dat het originele ontwerp van deze schoenen van Van Slobe is. Prijs kaartje dat hier aanhangt is ¤250,- en ze zijn ÜBER vet. Ook te koop (als ze al niet verkocht zijn), bij Comme Ca, te Tilburg.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:25 schreef peksin het volgende:
[afbeelding]
Die witte puma's met groene panter, vind ik mooi. Heb je die toevallig bij de Mila Sport gehaalt? En hoe zitten ze en wat heb je er voor betaald.
mooie collectie manquote:Op maandag 28 februari 2005 10:30 schreef itsontoday het volgende:
Ben ik met je eensquote:Op maandag 28 februari 2005 16:07 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Die Puma's vind ik echt geen puike schoenen!
Je Bikkembergs zijn duidelijk een stuk chijler lomper.
Dat zou best kunnen ja. Ik heb hele mooie gezien bij VIP in Haarlem, maar waren op dat moment beetje te prijzig: 600 euro.quote:Op maandag 28 februari 2005 21:56 schreef postman het volgende:
de houten schoenspanners zeggen mij dat één van de volgende paar schoenen santoni's worden?
Die 2 paar van slobbe's heb ik ook, maar ipv zwarte de bruin suede..quote:Op maandag 28 februari 2005 20:03 schreef itsontoday het volgende:
Leuke reacties! Ik heb even een merken overzichtje gemaakt:
[afbeelding]
Ik heb even op de website van Mila Sport gekeken en daar verkopen ze ze inderdaad, ik heb ze vorig jaar in een winkel in Amstelveen gekocht. Het is wel jammer dat ze nu in zoveel kleuren uit zijn gekomen, minder exclusief. Ik raad ze trouwens niet aan, want de kwaliteit is om te huilen, heel dun leer en de zool was na 3 weken versleten. Die heb ik nu laten vervangen.
lol, pic?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik zelf ook wel een stuk of 5 paar schoenen. Maar wel allemaal andere kleur.
Ik heb vandaag twee broeken voor de lente/zomer gekocht, lekker dun. Verder nog een standaard spijkerbroek en een blouse en shirt.
Ik zat te twijfelen voor een 'I got caught wanking' shirt van Paul Frank, maar uiteindelijk toch maar niet genomen.
In A'dam wordt deze maand in de Jordaan een Paul Frank winkel geopend. Dus als je er een keer toevallig bent, kun je meteen een voorraadje kleding en accesoires inslaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:04 schreef Hmzwicked het volgende:
[afbeelding]
Het is wel grappig... jammer dat ik niet meer Paul Frank shit heb.... moeilijk aan te komen hier in Arnhem.
Weet je toevallig ook welke straat? Ik heb een vriendin die helemaal bezeten is van Paul Frank en die zeer geinteresseerd is..quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:12 schreef schatje het volgende:
[..]
In A'dam wordt deze maand in de Jordaan een Paul Frank winkel geopend. Dus als je er een keer toevallig bent, kun je meteen een voorraadje kleding en accesoires inslaan.
De Hartenstraat.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:15 schreef Perzikje het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welke straat? Ik heb een vriendin die helemaal bezeten is van Paul Frank en die zeer geinteresseerd is..
Leeeeuk!quote:
Erg leukquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:10 schreef miki het volgende:
Nieuw truitje van Esprit, mijn allereerste groene item![]()
[afbeelding]
Hoog! Lage schoenen zien er wel beter uit, maar als je er dag in dag uit mee moet lopen zou ik echt hoge kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:46 schreef kultivate het volgende:
hoog of laag
Mooi, alleen hoe weet je nou dat ie echt is, aangezien je 'm via Ebay hebt??quote:Op maandag 7 maart 2005 16:43 schreef BrauN het volgende:
Via eBay deze puike Abercrombie & Fitch polo besteld, vandaag per post ontvangen.
[[url=http://img174.exs.cx/img174/8093/afpolo7oq.jpg]afbeelding][/URL]
Ehm... naja, ik heb wel eens een echte in m'n handen gehad en weet dus wat de kenmerken zijn. Ook zitten alle kaartjes er nog aan en de labels in de nek komen overeen met die van andere A&F kleding die ik al had. En daarnaast komt ie ook van een eBay powerseller af, met een shitload positieve feedback, dus je kunt er wel vanuit gaan dat dit 100% origineel is.quote:Op maandag 7 maart 2005 16:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Mooi, alleen hoe weet je nou dat ie echt is, aangezien je 'm via Ebay hebt??
Sehr schönquote:Op maandag 7 maart 2005 16:43 schreef BrauN het volgende:
Via eBay deze puike Abercrombie & Fitch polo besteld, vandaag per post ontvangen.
Puik!quote:Op maandag 7 maart 2005 16:43 schreef BrauN het volgende:
http://search.ebay.com/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZshaferwholesale maar ik zie er nu zo gauw geen A&F kleding instaan.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:20 schreef Rest het volgende:
[..]
Puik!
Mag ik weten van welke seller je hem hebt gekocht?
En vallen die maten nou groot of klein? Groot toch?
bvd.
Zo kijk ik er dus ook tegen aan.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:27 schreef Rev- het volgende:
wat the fuck is er zo mooi/bijzonder aan die polo van Braun
ik zie alleen een blauw t-shirt?
Tja, ik hou gewoon niet zo van Lonsdale.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:27 schreef Rev- het volgende:
wat the fuck is er zo mooi/bijzonder aan die polo van Braun
ik zie alleen een blauw t-shirt?
Klinkt wel leuk. Heb je een foto?quote:Op maandag 7 maart 2005 18:32 schreef JaWi het volgende:
Net een Ralph Lauren overhemd gehad. Erg mooi ding.
Zou ze zelf niet zo snel kopen, maar nu ik hem aan heb is die toch wel leuk.
Met blauwig streepje.
Heb geen digitale camera en kan hem niet vinden op de RL site. Zal vanavond eens kijkenquote:
*aandacht in trektquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:26 schreef Bananenman het volgende:
Itsontoday, zou je svp een wat duidelijkere foto willen maken van je Bikkembergs schoenen? De buitenste rij, 2e van boven bedoel ik, de witte met zwarte veters. Ik wil ze even aan iemand laten zien namelijk maar op de foto met al je schoenen staan ze wat onduidelijk
Bvd
Stel eens niet 100x dezelfde vraag en loop gewoon een winkel binnen ofzoquote:Op maandag 7 maart 2005 19:08 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met Haburi.com? Ik sta op het punt om deze longsleeve te bestellen:
[afbeelding]
Los van het feit dat het hier gaat om een online shop, die je niet kan binnenwandelen, wat is er mis met vragen naar ervaringen?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stel eens niet 100x dezelfde vraag en loop gewoon een winkel binnen ofzo.
Neu, hij heeft wel wat.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:21 schreef peksin het volgende:
wel een lelijk shirt, cultheld
Als je hier al van schrikt, dan zal ik de andere shirts die ik op het oog heb maar niet plaatsenquote:Op maandag 7 maart 2005 21:21 schreef peksin het volgende:
wel een lelijk shirt, cultheld
Deze?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
*aandacht in trekt
Als iemand weet waar er een duidelijke foto van die schoenen (zie pagina 4) staat is het ook goed uiteraard
Mooie broek + polo!quote:Op zondag 6 maart 2005 20:17 schreef NiekieW. het volgende:
Vanmiddag naar stad geweest, en goed geslaagd.
- Tommy Hilfiger Polo
- Paul Frank shirt
- G-star broek (zal er nog een betere foto van maken)
- Jack & Jones vest ( Gewoon voor vrije tijd enzo)
- Sutherland longsleeve ( dat witte shirt eronder dus)
[afbeelding]
Ik zal er wel een betere foto van maken binnekort, ik hem gekocht bij Men@work voor 60 euro.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Die TH polo is mooi, heb je daar een duidelijkere foto van? En waar gekocht?![]()
dankjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mooie broek + polo!
hoeveel kostten die?
Dat vest is ook wel mooi, hoe duur was die? Dat t-shirt vind ik wat minder
Meestal valt A&F toch kleiner is mijn ervaring.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
http://search.ebay.com/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZshaferwholesale maar ik zie er nu zo gauw geen A&F kleding instaan.
En het valt inderdaad groot. Ik heb die polo in maat S genomen terwijl ik normaal altijd minstens M heb. Hij past perfect.
Vintage plekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:27 schreef 3FM het volgende:
[..]
Meestal valt A&F toch kleiner is mijn ervaring.
Hoe zit het met de vintage plekken vallen die wat mee op jouw polo?
Je hebt dus een tweede-handse gekochtquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Naar mijn weten zitten die niet op de normale polo's. Tenminste, geen 'plekken'. Hij heeft al wel een beetje de 'worn look', maar da's juist puik.
Dat is een standaard kleur van de sport lijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Bikkembergs shirtje in grasgroene kleur.
Is een x wat anders als al die standaardkleuren.
Dat bedoelt ie niet, helder licht. Hij heeft het over kleuren van kleding in het algemeen... De kleuren die je al zo vaak ziet. Jij snappen? Zwart, grijs, donkerblauw, wit, etc.quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is een standaard kleur van de sport lijn.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat dat een standaard kleur is van een sportlijn shirtje die er erg veel rondlopen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie niet, helder licht. Hij heeft het over kleuren van kleding in het algemeen... De kleuren die je al zo vaak ziet. Jij snappen? Zwart, grijs, donkerblauw, wit, etc.
Zag dat ze een hele lading shirtjes van bikkembergs bij de men at work in utrecht hebben dus binnekort is dat shirtje de standaardkleur helaas.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat dat een standaard kleur is van een sportlijn shirtje die er erg veel rondlopen.
Jij snappen?
hmm heb ik dus ook altijd.. dat wanneer ik een RL blousje koop.. hem nite op de site kan terugvinden!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb geen digitale camera en kan hem niet vinden op de RL site. Zal vanavond eens kijken.
Paul Frank ook al?quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:47 schreef kultivate het volgende:
[..]
Zag dat ze een hele lading shirtjes van bikkembergs bij de men at work in utrecht hebben dus binnekort is dat shirtje de standaardkleur helaas.
Ook het aapje van paul frank is zijn exclusiviteit verloren nu het te verkrijgen is bij de men at work![]()
hehe thx, als het 50 is komt mijn opkomende handeltje niet in gevaar.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:51 schreef kultivate het volgende:
niet echt naar gekeken eigenlijk. Volgens mij iets van 50 euro ofzo maar dat weet ik niet zeker. Vrijdag ga ik weer naar utrecht zal dan ff voor je kijken
"mee DAN jullie", maar ik geef ze wel gelijk, de emotionele waarde en originaliteit gaat er snel vanaf als iets bij de Man At Work ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:53 schreef RealKnuckles het volgende:
Ja wel jammer dat het bij de MAW ligt, maar heb er niet zo veel problemen mee als jullie.
[off topic] Volgens mij is het gewoon "mee als jullie" en schreef hij het wel goed. [/off topic]quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:07 schreef joriszss het volgende:
[..]
"mee DAN jullie", maar ik geef ze wel gelijk, de emotionele waarde en originaliteit gaat er snel vanaf als iets bij de Man At Work ligt.
(ps. ik mag spelling fouten maken volgens het papiertje van de dokter)
(ps2. mijn leven was mooier voordat iemand mij de regel van Als/Dan uitlegde.... veel onbezorgder)
gewoon L is goed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:33 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag 't nog maar een keer. Ik heb voor G-star truien maat L, longsleeves hetzelfde en voor t-shirts van G-star ook maat L. Nu wil ik via een online outlet een Diesel vest, Moschino longsleeve en D&G t-shirt bestellen. Zou maat L volstaan of kan ik beter alles in XL bestellen (vanwege de Italiaanse komaf) ?
Heel relaxedquote:
Had je beter dat Love or Sex ding kunnen bestellen. Ik vind nrs 1,2 en 4 beetje standaard en nr. 3 ronduit lelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heel relaxedDat moest ik ff weten, ik wou eerst die Love or Sex sleeve bestellen, maar dat vond m'n moeder nogal voor paupers, dus is 't deze selectie geworden
http://imgs-org.yoox.com/39/390132271N_2.jpg
http://imgs.yoox.com/37/37019182_1.jpg
http://img.yoox.m7z.net/yoox/37/37019298_2.jpg
http://imgs-org.yoox.com/43/430161382F_2.jpg
Wat heb je voor die schoenen betaaldquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef One_conundrum het volgende:
onitsuka tigers Mexico '66
[afbeelding]
Replay MV983 814 110 broek
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een replay shirt maar dat kan ik niet vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |