Als dit topic je niet bevalt, blijf dan gewoon lekker wegquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet opscheppen over je opel kadett?
Niet zo vijandelijk jij.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:49 schreef Avani het volgende:
[..]
Als dit topic je niet bevalt, blijf dan gewoon lekker weg![]()
Zoietsquote:
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:49 schreef Avani het volgende:
[..]
Als dit topic je niet bevalt, blijf dan gewoon lekker weg![]()
LTB verkopen ze ook bij Wehkampquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:39 schreef Molluck het volgende:
ik zweer bij spijkerbroeken van LTB (Little Big Jeans)
die dingen zitten zo onwijs lekker en het is een van de weinige merken die ik zonder problemen in mijn maat kan vinden, ik ben lang en ik heb een vrij smalle taille, dus een spijkerbroek maat 31,36 vind je niet zo makkelijk...
plus dat ze betaalbaar zijn (niet duurder van een Levi's bijv.) en ook nog eens mooi zijn...
probleem is dat ik ze hier in omgeving Eindhoven nergens kan vinden (ik koop ze meestal ergens anders), terwijl ik wel vrij zeker weet dat ze hier te koop moeten zijn
Ik had er van gehoord van iemand uit Noorwegen en toen zelf eens zo'n broek geprobeerd. En hij zit gewoon superquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:39 schreef Avani het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Wat is er trouwens zo geweldig aan Nudie? Want laatste tijd koopt iedereen dat voor m'n gevoel
Mooie broek, ben ook op zoek naar zulke broeken voor heren. Maar voor heren moeten broek blijkbaar allemaal compleet verragd zijn. Jammerquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:02 schreef Coconut het volgende:
Ik heb nieuw: Replay W410A, Electra
[afbeelding]
[afbeelding]
Nette kleding weer allemaal! als ik zo'n beetje onthouden heb wat je al allemaal heb laten zien dan heb je een mooie stijlquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:46 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
Net deze broekbesteld bij asos voor maar 23 euro!! Zooo leuk
[afbeelding]
Ook net besteld, opruiming hé!! Gelukkig ben ik niet zo extreem lang dus het wordt geen liplezen hoor
![]()
[afbeelding]
Leuk he!
Ziet der leuk uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:46 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
Net deze broekbesteld bij asos voor maar 23 euro!! Zooo leuk
[afbeelding]
Ook net besteld, opruiming hé!! Gelukkig ben ik niet zo extreem lang dus het wordt geen liplezen hoor
![]()
[afbeelding]
Leuk he!
Ja toevallig vandaag Haarlem in geweest. Probleem is een beetje dat ik ze alleen mooi vind als ze rond de 250 euro zitten. Daaronder zijn ze zo brak afgewerkt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:33 schreef Lu_uK het volgende:
He amokjeeh ben je al naar de stad geweest voor die puntschoenen? ik wel, vanmiddag in utrecht geweest. Ik heb ze gezien bij de invito en een winkel waar ik de naam even van kwijt benmaar ik kom er zo wel op. Ze waren bij allebij de winkels rond de 100 euro maar hadden alleen een zwarte kleur. Ik heb helaas geen foto's kunnen maken want mijn mobiel ligt bij de dealer.
Ik twijfel alleen nogal of ik ze nu moet kopen of niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |