heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:15 schreef Bananenman het volgende:
Die gozer bij de Score zei trouwens dat ik bij Nudie zo lang mogelijk moet wachten met wassen. Het liefst 6 maanden![]()
![]()
Als hij vies wordt moet ik hem in de douchecel hangen, dan wordt ie wat schoner door de waterdamp volgens hem. Volgens mij stinkt ie nogal na 6 maanden, maargoed
fotootje van hoe hij er nu uit ziet?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niks
als me digicam trug is van canonquote:Op zondag 20 februari 2005 12:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
fotootje van hoe hij er nu uit ziet?![]()
![]()
Valt heel erg mee. Tenzij je het flikt om in die vijf maanden de inhoud van een chemotoilet of iets dergelijks over je heen te krijgen. Dan is eerder wassen wel aan te radenquote:Op zondag 20 februari 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
5 maanden niet wassen. Echt te vies voor worden spijt me zeer![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niks
heb je hem dan ook echt elke dag aan, of wissel je ook nog wel eens van broek?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
ik draag em 1x per week maar ik stoom en wel om de 2 weken in de badkamerquote:Op zondag 20 februari 2005 18:20 schreef surferr het volgende:
[..]
heb je hem dan ook echt elke dag aan, of wissel je ook nog wel eens van broek?
Dat is niet de bedoeling man, als je hem 1x per week draagt gaat hij toch nooit een pasvorm krijgen wat de bedoeling is van het zolang niet wassenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
ik draag em 1x per week maar ik stoom en wel om de 2 weken in de badkamer
Wat is het nut, koop gewoon een mooie broekquote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 20 februari 2005 19:42 schreef Avani het volgende:
Ik moet nog foto's maken van wat ik heb gekocht vandaag, maar ze komen eraan.
wordt ie daar nou echt mooier op, volgens mij slijt ie juist sneller als je hem WEL wast. En dat is toch wat je wil?, en over die "pasvorm"dat is onzin, oke hij rekt misschien een beetje uit. Maar geen wereld van verschil in vergelijking met het wel wassen van die broek.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of America Today dames polo's van A&F verkoopt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:30 schreef warSTEYNer het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden daar een witte gekocht en dat was in Den Bosch
Hier dan de foto’s.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |