Men At Work en Score. Verder weet ik niet echt winkels in Amsterdam die Nudie verkopen eigenlijk, al zullen ze er vast wel zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:27 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga zo even naar het centrum (Amsterdam uiteraard heb ik 't over), iemand enig idee waar ze een aantal Nudie jeans broeken hebben en wat ze ongeveer kosten? Hoor er alleen maar goeie dingen over en ze zien er goed uit
Zal al wel te laat zijn voor vanmiddag maar ze zijn te koop bij de score keer of 3 in het centrumquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:58 schreef exec het volgende:
[..]
Men At Work en Score. Verder weet ik niet echt winkels in Amsterdam die Nudie verkopen eigenlijk, al zullen ze er vast wel zijn.
mag het wel hopen. Want dit gaat er met alle gemak van afquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:02 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Maar dit is ook el cheapo beveiliging. Er zijn nu wel betere beveiligingslabels op de markt.
moet ik ook maar eens 'inkopen' gaan doen danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag het wel hopen. Want dit gaat er met alle gemak van af![]()
logischquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:23 schreef huupke het volgende:
[afbeelding]
Maar ff alles bij elkaar gelegd, shirtjes heb ik gister gekocht. Schoenen (adidas gerd muller) heb ik 2 weken geleden binnen gekregen
Armani Jeans ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
Armani Jeans neem ik aan.
Hoe kom je aan die schoenen en lijkt het zo of zitten daar noppen onder?
Zeker niet! Lopen net als alle andere adidasjes, heerlijk dusquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:38 schreef One_conundrum het volgende:
geen last van bij het lopen dus...?
Beetje laat, maar uhhhm scorequote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:27 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga zo even naar het centrum (Amsterdam uiteraard heb ik 't over), iemand enig idee waar ze een aantal Nudie jeans broeken hebben en wat ze ongeveer kosten? Hoor er alleen maar goeie dingen over en ze zien er goed uit
nee men at work gelukkig niet. wel spoiled, in de leidsestraat.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Beetje laat, maar uhhhm score. Ik geloof ook met at work.
Vind je dat nou echt mooi van Armani dan? Ik vind het er zo goedkoop uit zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:23 schreef huupke het volgende:
[afbeelding]
Maar ff alles bij elkaar gelegd, shirtjes heb ik gister gekocht. Schoenen (adidas gerd muller) heb ik 2 weken geleden binnen gekregen
Nee ik vind er niks aan, nee ff serieus....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt mooi van Armani dan? Ik vind het er zo goedkoop uit zien.
Groter paste die AJ er niet op. En iedereen die een beetje de Armani kleding lijn kent weet dat dit uit de goedkope lijn is. Wil je graag dat iedereen ziet dat je armani draagt?
Sorry dat ik zo negatief ben. Je moet natuurlijk dragen wat je zelf wilt. MAar ik ben gewoon benieuwd.
Beetje wannebe als je het mij vraagt.. Jowjow ik draag AJquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:40 schreef huupke het volgende:
[..]
Nee ik vind er niks aan, nee ff serieus....
Je mag vinden wat je ervan vindIk vind het mooi en ik moet het dragen dus, ziet er sportief uit zeker qua pasvorm. Verder vind ik die andere lijn van armani weer niks aan dus... zo is het toch weer een gevalletje van smaken verschillen
![]()
Is die niet gewoon nep?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:53 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Beetje wannebe als je het mij vraagt.. Jowjow ik draag AJ
zoiets zeg maar,
mag ik vragen wat je er voor betaald hebt ?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt mooi van Armani dan? Ik vind het er zo goedkoop uit zien.
Groter paste die AJ er niet op. En iedereen die een beetje de Armani kleding lijn kent weet dat dit uit de goedkope lijn is. Wil je graag dat iedereen ziet dat je armani draagt?
Sorry dat ik zo negatief ben. Je moet natuurlijk dragen wat je zelf wilt. MAar ik ben gewoon benieuwd.
Dit begrijp ik niet, omdat de de goedkopere lijn is afgeleid van de duurdere lijn, alleen het is het net niet. En op de goedkopere lijn staat het logo/merk vaak wat groter, omdat dat publiek aantrekt die de Armani willen dragen, maar de eerste lijn niet kunnen betalen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:40 schreef huupke het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je ervan vindIk vind het mooi en ik moet het dragen dus, ziet er sportief uit zeker qua pasvorm. Verder vind ik die andere lijn van armani weer niks aan dus... zo is het toch weer een gevalletje van smaken verschillen
![]()
Ja ik weet het, het is ook echt jammer, want het zijn verder goede t-shirts. Mooie pasvorm en goede kwaliteit. Ze worden nu door umbro gemaakt. Maar ik heb een goede vervanger gevonden in Boss Green Label, ook sportief en redelijk betaalbaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:30 schreef schatje het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik die Bikkembergs met voetballer print niet meer zien. Het kan ook zo zijn dat het versterkt wordt doordat ik een hekel aan voetbal heb.
dat Bikkembergs shirt vind ik zo wel mooi, ik vind het niet allemaal even geweldig, maar deze is wel mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
Lol, ik kom nét thuis, heb zonder jullie reacties gelezen te hebben toch gevonden bij de Score. Daar Loose Frank voor ¤89,- gekocht;
[afbeelding]
en een Ralf Worn Broken voor ¤119,95
[afbeelding]
En bij Velvet Uomo in de Magna Plaza een Bikkembergs shirt voor ¤50,-
[afbeelding]
(ja brakke eBay foto) maar dan met blauw en wit
Duur dagje
klopt wat je zegt smaken verschillen en je moet dragen wat je zelf wil. Helemaal mee eens. ik daar in tegen zal het nooit dragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:40 schreef huupke het volgende:
[..]
![]()
nee is niet nep. Is gewoon een lijn van Armani. Veel mensen dragen dit. Het is het "instap" lijn van Armaniquote:
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:15 schreef Bananenman het volgende:
Die gozer bij de Score zei trouwens dat ik bij Nudie zo lang mogelijk moet wachten met wassen. Het liefst 6 maanden![]()
![]()
Als hij vies wordt moet ik hem in de douchecel hangen, dan wordt ie wat schoner door de waterdamp volgens hem. Volgens mij stinkt ie nogal na 6 maanden, maargoed
fotootje van hoe hij er nu uit ziet?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niks
als me digicam trug is van canonquote:Op zondag 20 februari 2005 12:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
fotootje van hoe hij er nu uit ziet?![]()
![]()
Valt heel erg mee. Tenzij je het flikt om in die vijf maanden de inhoud van een chemotoilet of iets dergelijks over je heen te krijgen. Dan is eerder wassen wel aan te radenquote:Op zondag 20 februari 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
5 maanden niet wassen. Echt te vies voor worden spijt me zeer![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
heb hier bootcut ola dry draag ik al 5 maandne zonder wassen af en toe stomen en je ruikt niks
heb je hem dan ook echt elke dag aan, of wissel je ook nog wel eens van broek?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:16 schreef gfo het volgende:
[..]
ik draag em 1x per week maar ik stoom en wel om de 2 weken in de badkamerquote:Op zondag 20 februari 2005 18:20 schreef surferr het volgende:
[..]
heb je hem dan ook echt elke dag aan, of wissel je ook nog wel eens van broek?
Dat is niet de bedoeling man, als je hem 1x per week draagt gaat hij toch nooit een pasvorm krijgen wat de bedoeling is van het zolang niet wassenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
ik draag em 1x per week maar ik stoom en wel om de 2 weken in de badkamer
Wat is het nut, koop gewoon een mooie broekquote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 20 februari 2005 19:42 schreef Avani het volgende:
Ik moet nog foto's maken van wat ik heb gekocht vandaag, maar ze komen eraan.
wordt ie daar nou echt mooier op, volgens mij slijt ie juist sneller als je hem WEL wast. En dat is toch wat je wil?, en over die "pasvorm"dat is onzin, oke hij rekt misschien een beetje uit. Maar geen wereld van verschil in vergelijking met het wel wassen van die broek.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:47 schreef gfo het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of America Today dames polo's van A&F verkoopt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:30 schreef warSTEYNer het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden daar een witte gekocht en dat was in Den Bosch
Hier dan de foto’s.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |