Wat wordt jou modebeeld voor deze winter? Show ons hier wat jou kleur en kledingstuk wordt voor deze winter, zodat ook andere users nieuwe ideeën kunnen opdoen!quote:Op de catwalks zagen we een stoere man. De volumes zijn kleiner. De baggy broek van vorige jaar is uit het modebeeld verdwenen. De man van winter 2004 kleedt zich in stoere jacks, in sportieve parka's en draagt weer volop spijkerbroeken en zwart leer. Hij trapt graag een balletje en in zijn garderobe zijn daarom ook sportswear invloeden te vinden: 'Football is fashion' (de slogan van de collectie van Dick Bikkembergs - zie de foto hiernaast). Maar hij weet zich ook elegant en sexy te presenteren in prachtige maatkostuums. In het algemeen zien we in de collecties veel invloeden uit de jaren '80 en '50 terug (een trend die we ook al in de collecties voor de vrouw opmerkten).
mooie broeken, ook een keertje voor de lol gepast maar veel te smalle pijpenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:53 schreef Virus.NL het volgende:
G-star Elwood zitten altijd goed, maar de 2 broeken van PallMall die ik net nieuw heb gekocht zitten gewoon perfect
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/39545/thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/39546/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Dankje, ik hoop dat jij ook eens wat laat zien in dit topic! Erg benieuwd naar jou shopverslavingquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:49 schreef schatje het volgende:
Netjes Thermo, zo zien we een OP graag.
Ik weet niet of je toevallig hetzelfde model hebt gepast, maar bij deze 2 broeken vallen de pijpen ver genoeg over mijn schoenenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:07 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
mooie broeken, ook een keertje voor de lol gepast maar veel te smalle pijpenhet moet bij mij een beetje lekker over de schoenen heen vallen, niet erop
![]()
Wat is er zo speciaal aan dat het uit Amerika moet komen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:00 schreef seto het volgende:
kickje dan maar
[afbeelding]
uit amerika binnengekomen
is van abercrombie & fitchquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:06 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan dat het uit Amerika moet komen?
Heb je er nog meer foto's van?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:00 schreef seto het volgende:
kickje dan maar
[afbeelding]
uit amerika binnengekomen
je bedoelt zeker dat dekbed??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:06 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Nice!
zal binnenkort eens makenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:38 schreef Rover het volgende:
[..]
Heb je er nog meer foto's van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |