Vind ik juist wel okay, die plastic-achtige voorkant.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:54 schreef AltamirA het volgende:
wel een raar stofje aan de voorkant
volgens mij ook hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 17:57 schreef Robzilla het volgende:
Weet iemand of ze alles wat op de Score site staat ook bij elke Score hebben? (tenzij het natuurlijk uitverkocht is?)
en anders kunnen ze het uit een ander filiaal of uit het hoofdkantoor laten halenquote:Op maandag 24 mei 2004 17:57 schreef Robzilla het volgende:
Weet iemand of ze alles wat op de Score site staat ook bij elke Score hebben? (tenzij het natuurlijk uitverkocht is?)
Leukquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef gfo het volgende:
Nieuwe zomerjack/vest
Mooi!quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef gfo het volgende:
Nieuwe zomerjack/vest
[afbeelding]
Nieuw t-shirt
[afbeelding]
En een wit linnen broek
[afbeelding]
En nog een witte riem
Okee... Aanschouw mijn geweldige Hello Kitty sokken.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:07 schreef AltamirA het volgende:
Kom nou mensen, post uw aanwinsten!
Tnx, ze komen bij de Hema vandaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
grappige sokjes!
Gelukkig wel, anders had ik wel een hele rare moedervlek.quote:is dat trouwens een tattoo daar links?
Ik heb hem gehaald bij Status in de Heuvelstraat in Tilburg :pquote:Op zondag 30 mei 2004 18:13 schreef El_Catalan het volgende:
Dat shirtje met Hawai erop heb je zeker op de nieuwedijk gehaald,winkeltje op de hoek?
Heb er ook een paarleuke shirtjes voor goede prijs
Echt heel leuk allemaal!quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef gfo het volgende:
Nieuwe zomerjack/vest
[afbeelding]
Nieuw t-shirt
[afbeelding]
En een wit linnen broek
[afbeelding]
En nog een witte riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |