Heb geen digitale camera en kan hem niet vinden op de RL site. Zal vanavond eens kijkenquote:
*aandacht in trektquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:26 schreef Bananenman het volgende:
Itsontoday, zou je svp een wat duidelijkere foto willen maken van je Bikkembergs schoenen? De buitenste rij, 2e van boven bedoel ik, de witte met zwarte veters. Ik wil ze even aan iemand laten zien namelijk maar op de foto met al je schoenen staan ze wat onduidelijk
Bvd
Stel eens niet 100x dezelfde vraag en loop gewoon een winkel binnen ofzoquote:Op maandag 7 maart 2005 19:08 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met Haburi.com? Ik sta op het punt om deze longsleeve te bestellen:
[afbeelding]
Los van het feit dat het hier gaat om een online shop, die je niet kan binnenwandelen, wat is er mis met vragen naar ervaringen?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stel eens niet 100x dezelfde vraag en loop gewoon een winkel binnen ofzo.
Neu, hij heeft wel wat.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:21 schreef peksin het volgende:
wel een lelijk shirt, cultheld
Als je hier al van schrikt, dan zal ik de andere shirts die ik op het oog heb maar niet plaatsenquote:Op maandag 7 maart 2005 21:21 schreef peksin het volgende:
wel een lelijk shirt, cultheld
Deze?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
*aandacht in trekt
Als iemand weet waar er een duidelijke foto van die schoenen (zie pagina 4) staat is het ook goed uiteraard
Mooie broek + polo!quote:Op zondag 6 maart 2005 20:17 schreef NiekieW. het volgende:
Vanmiddag naar stad geweest, en goed geslaagd.
- Tommy Hilfiger Polo
- Paul Frank shirt
- G-star broek (zal er nog een betere foto van maken)
- Jack & Jones vest ( Gewoon voor vrije tijd enzo)
- Sutherland longsleeve ( dat witte shirt eronder dus)
[afbeelding]
Ik zal er wel een betere foto van maken binnekort, ik hem gekocht bij Men@work voor 60 euro.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Die TH polo is mooi, heb je daar een duidelijkere foto van? En waar gekocht?![]()
dankjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mooie broek + polo!
hoeveel kostten die?
Dat vest is ook wel mooi, hoe duur was die? Dat t-shirt vind ik wat minder
Meestal valt A&F toch kleiner is mijn ervaring.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
http://search.ebay.com/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZshaferwholesale maar ik zie er nu zo gauw geen A&F kleding instaan.
En het valt inderdaad groot. Ik heb die polo in maat S genomen terwijl ik normaal altijd minstens M heb. Hij past perfect.
Vintage plekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:27 schreef 3FM het volgende:
[..]
Meestal valt A&F toch kleiner is mijn ervaring.
Hoe zit het met de vintage plekken vallen die wat mee op jouw polo?
Je hebt dus een tweede-handse gekochtquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Naar mijn weten zitten die niet op de normale polo's. Tenminste, geen 'plekken'. Hij heeft al wel een beetje de 'worn look', maar da's juist puik.
Dat is een standaard kleur van de sport lijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Bikkembergs shirtje in grasgroene kleur.
Is een x wat anders als al die standaardkleuren.
Dat bedoelt ie niet, helder licht. Hij heeft het over kleuren van kleding in het algemeen... De kleuren die je al zo vaak ziet. Jij snappen? Zwart, grijs, donkerblauw, wit, etc.quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is een standaard kleur van de sport lijn.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat dat een standaard kleur is van een sportlijn shirtje die er erg veel rondlopen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie niet, helder licht. Hij heeft het over kleuren van kleding in het algemeen... De kleuren die je al zo vaak ziet. Jij snappen? Zwart, grijs, donkerblauw, wit, etc.
Zag dat ze een hele lading shirtjes van bikkembergs bij de men at work in utrecht hebben dus binnekort is dat shirtje de standaardkleur helaas.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat dat een standaard kleur is van een sportlijn shirtje die er erg veel rondlopen.
Jij snappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |