hm.. jah 250 euro, had ik dat maar.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja toevallig vandaag Haarlem in geweest. Probleem is een beetje dat ik ze alleen mooi vind als ze rond de 250 euro zitten. Daaronder zijn ze zo brak afgewerkt.
Deze zijn dan nog wel aardig: http://www.invito.nl/p_product.asp?ItemId=61&ProductId=1357&ProductGroupId=54

Abercrombie & Fitch natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:51 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Wie weet waar je een beetje een fatsoenlijke polo vandaan kunt halen. Ik heb geen zin om 70 eurotjes neer te leggen voor bijvoorbeeld een Lacoste of Ralph Lauren. Het moet dus een beetje rond de 50 euro zijn denk ik hehe.

Als ze in Nederland te verkrijgen zijn; okequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:55 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Abercrombie & Fitch natuurlijk![]()

ebay.com is your friendquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Als ze in Nederland te verkrijgen zijn; oke

Ik heb bij sasha vorig jaar als bruine puntschoenen gehaald, wel beetje sportief en die waren 59.99quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:47 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hm.. jah 250 euro, had ik dat maar.
En die je zegt van de invito vind ik niet mooi, die 'kantjes' eraan zoek ik niet ik wil glade punten. Maar toch ontzettend bedankt voor het kijken![]()

mooi shirtje. Zat ik laatst ook op te kijken, erg mooi voor in de zomer vind ikquote:

mooi jasje idd, heb je die in een winkel gekocht? (ik bedoel, dus niet on-line)quote:

Abercrombie polo's zijn gewoon volop verkrijgbaar bij America Todayquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Als ze in Nederland te verkrijgen zijn; oke

Inderdaad leuke kleding!quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:46 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
Net deze broekbesteld bij asos voor maar 23 euro!! Zooo leuk
[afbeelding]
Ook net besteld, opruiming hé!! Gelukkig ben ik niet zo extreem lang dus het wordt geen liplezen hoor
![]()
[afbeelding]
Leuk he!

staat anders niet op de site www.americatoday.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:44 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
Abercrombie polo's zijn gewoon volop verkrijgbaar bij America Today

Ik heb een week geleden daar een witte gekocht en dat was in Den Boschquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
staat anders niet op de site www.americatoday.nl

Omdat hij kwaliteit wilquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:25 schreef gfo het volgende:
[..]
Ik heb bij sasha vorig jaar als bruine puntschoenen gehaald, wel beetje sportief en die waren 59.99
dus waarom 250 uitgeven
Vooral de schoene bij Invito jaquote:Ja toevallig vandaag Haarlem in geweest. Probleem is een beetje dat ik ze alleen mooi vind als ze rond de 250 euro zitten. Daaronder zijn ze zo brak afgewerkt.
Deze zijn dan nog wel aardig: http://www.invito.nl/p_product.asp?ItemId=61&ProductId=1357&ProductGroupId=54

39,95 bij de score...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:34 schreef stijn_ het volgende:
Leuk![]()
wat kost t? zo rond de 40 mag ik hopen

quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Abercrombie!![]()
Okay, jij gaat nu vertellen waar je dat jassie hebt gekocht!![]()
Jasje heb ik op ebay gekocht.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
mooi jasje idd, heb je die in een winkel gekocht? (ik bedoel, dus niet on-line)
die schoenen zijn ook mooi, nieuwe Converse he? niet mijn ding, maar wel heel mooi![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |