loop de bijenkorf in dan slaag je altijd. Teminste ik welquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:40 schreef cultheld het volgende:
Het zuigt echt als je van je ouders een paar dingen mag bestellen en maar niet kunt kiezen
Ik wil een paar dingen van yoox bestellen, maar heb zo'n dreambox samengesteld en daar kwam ik in totaal op 25 artikelen, dat is denk ik niet de bedoeling van m'n oudersquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
loop de bijenkorf in dan slaag je altijd. Teminste ik wel![]()
Ja hoe los ik dat nou opquote:
Pleisure in Den Bosch.. Een winkel vol met gympies.. Super winkel!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:36 schreef huupke het volgende:
[..]
Armani Jeans ja...
Schoenen heb ik via ebay. Kreeg ze in Nederland niet gevonden. Moeten inderdaad noppen voorstellen maar dan wel afgesleten noppen als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Zijn er serieus schoenen naar die mof vernoemd?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:34 schreef San_ het volgende:
[..]
Pleisure in Den Bosch.. Een winkel vol met gympies.. Super winkel!
De Gerd Mullers hebben ze zelfs ook nog in het appeltjes groen
Op kosten van je ouders!quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:35 schreef ook_gek het volgende:
bestellen en de rekening aan je ouders geven en dan op vakantie gaan direct![]()
Dat ga ik toevallig wel, naar Alanyaquote:
Ja wie gaat er nou naar den boschquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:34 schreef San_ het volgende:
[..]
Pleisure in Den Bosch.. Een winkel vol met gympies.. Super winkel!
De Gerd Mullers hebben ze zelfs ook nog in het appeltjes groen
He die heb ik ook, goede keuzequote:
Mooie schoenen eronder van welk merk zijn die van als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:15 schreef itsontoday het volgende:
[..]
He die heb ik ook, goede keuze![]()
klik
Trouwens, het is toch een Regular Ralf. Dat stond op mijn kaartje, maar op de website van Nudie staat de Destroyed onder Bootcut Ola. Beetje vaag. Hij heeft gewoon het model van de RR.
Fratelli Rossettiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:12 schreef kultivate het volgende:
[..]
Mooie schoenen eronder van welk merk zijn die van als ik vragen mag?
Ik heb ze via een vriend rechtstreeks van Fratelli en ik zou eerlijk gezegd niet goed weten waar je ze in Nederland kan kopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef kultivate het volgende:
ok dan en waar heb je die gekocht ? Of waar zijn ze allemaal te koop?
Ik zal het wel even voor je vragen aan die jongen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef kultivate het volgende:
ok nou tnx in ieder geval vind het er erg goed uit zien. Heb ook wel wat nudie broeken maar meestal gewoon all stars eronder, dus wilde ook wel eens andere schoenen eronder en dit staat ook erg goed.
Staan op http://www.rossetti.it/ ook erg mooie modellen alleen niet waar ze in nederland verkocht worden maar ja de betere schoenenwinkels maar even in de gaten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |