Dat zou best kunnen ja. Ik heb hele mooie gezien bij VIP in Haarlem, maar waren op dat moment beetje te prijzig: 600 euro.quote:Op maandag 28 februari 2005 21:56 schreef postman het volgende:
de houten schoenspanners zeggen mij dat één van de volgende paar schoenen santoni's worden?
Die 2 paar van slobbe's heb ik ook, maar ipv zwarte de bruin suede..quote:Op maandag 28 februari 2005 20:03 schreef itsontoday het volgende:
Leuke reacties! Ik heb even een merken overzichtje gemaakt:
[afbeelding]
Ik heb even op de website van Mila Sport gekeken en daar verkopen ze ze inderdaad, ik heb ze vorig jaar in een winkel in Amstelveen gekocht. Het is wel jammer dat ze nu in zoveel kleuren uit zijn gekomen, minder exclusief. Ik raad ze trouwens niet aan, want de kwaliteit is om te huilen, heel dun leer en de zool was na 3 weken versleten. Die heb ik nu laten vervangen.
lol, pic?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik zelf ook wel een stuk of 5 paar schoenen. Maar wel allemaal andere kleur.
Ik heb vandaag twee broeken voor de lente/zomer gekocht, lekker dun. Verder nog een standaard spijkerbroek en een blouse en shirt.
Ik zat te twijfelen voor een 'I got caught wanking' shirt van Paul Frank, maar uiteindelijk toch maar niet genomen.
In A'dam wordt deze maand in de Jordaan een Paul Frank winkel geopend. Dus als je er een keer toevallig bent, kun je meteen een voorraadje kleding en accesoires inslaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:04 schreef Hmzwicked het volgende:
[afbeelding]
Het is wel grappig... jammer dat ik niet meer Paul Frank shit heb.... moeilijk aan te komen hier in Arnhem.
Weet je toevallig ook welke straat? Ik heb een vriendin die helemaal bezeten is van Paul Frank en die zeer geinteresseerd is..quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:12 schreef schatje het volgende:
[..]
In A'dam wordt deze maand in de Jordaan een Paul Frank winkel geopend. Dus als je er een keer toevallig bent, kun je meteen een voorraadje kleding en accesoires inslaan.
De Hartenstraat.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:15 schreef Perzikje het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welke straat? Ik heb een vriendin die helemaal bezeten is van Paul Frank en die zeer geinteresseerd is..
Leeeeuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |