Game onquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef One_conundrum het volgende:
onitsuka tigers Mexico '66
Replay MV983 814 110 broek
en nog een replay shirt maar dat kan ik niet vinden...
Van je eigen kleding hequote:Op donderdag 10 maart 2005 14:42 schreef moniek het volgende:
gave schoenen!! *gaat plaatjes van kleding zoeken
Die zijn ook wel gaaf. Alleen heeft iedereen tegenwoordig dit soort schoenen. Zat er aan te denken Adidas Goodyear te kopen (kleur wit met blauwe strepen), maar dat is het toch ook net niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:29 schreef kultivate het volgende:
ik denk erover om deze te kopen
[[url=http://img220.exs.cx/img220/7769/tigers0ad.th.jpg]afbeelding][/URL]
Abercrombie site, Ebayquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:55 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je Abercrombie & Fitch kunt bestellen? M'n zusje is helemaal para van dat merk en wil dat ik wat voor haar bestel
Dank uquote:
Ik heb ze bij P'Leisure in Den Bosch gekocht. Ik zie net op de site dat er ook een in Groningen zit:quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:22 schreef 3FM het volgende:
Welke NL schoenenwinkels verkopen die Otsinuka 'Asics'
?
Je zult het ongetwijfeld wel weten. Maar ik waarschuw toch maar even. Wel goed opletten. Er wordt veel nep kleding aangeboden. Check eerst feedback van de desbetreffende verkoper.quote:
Woon ik net weer vlakbij groningen....quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:05 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Ik heb ze bij P'Leisure in Den Bosch gekocht. Ik zie net op de site dat er ook een in Groningen zit:
http://www.p-leisure.nl/index2.php
Ik ben dan ook niet van plan om bij E-bay te kopen. Ik wist niet dat je op de site van Abercrombie gewoon kunt bestellen, dus ik denk dat we dat maar gaan doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Je zult het ongetwijfeld wel weten. Maar ik waarschuw toch maar even. Wel goed opletten. Er wordt veel nep kleding aangeboden. Check eerst feedback van de desbetreffende verkoper.
Maak ik zo'n mooie OP en dan ditquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef schatje het volgende:
-edit: slap geouwehoer verwijderd
RealKnuckles en JaWi: ruzie's en ander geneuzel vecht je maar uit via de MSN/ICQ/mail
front runner en sub zeroquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:22 schreef 3FM het volgende:
Welke NL schoenenwinkels verkopen die Otsinuka 'Asics'
?
Ja erg netjes! ik heb nog een scan van de ad.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:08 schreef heinl het volgende:
Ik vind die nieuwe le qoc (zo schrijf je dat toch?) ook wel vetjes.. Kan zo gauw geen foto vinden, maar hij staat in de VI (Voetbal International) aan de binnenkant van het kaft.. Die ga ik een dezer dagen halen i think
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |