Ik leef met je mee...quote:Op maandag 14 februari 2005 23:45 schreef JaWi het volgende:
Ik was bezig met een schitterende openingspost, ging ik hem posten deed fok raar. Weg post.
Maar goed, tvp.
Ja vanavond.quote:
Een hoodie? Wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:56 schreef BrauN het volgende:
Ik heb zo'n heerlijk lekker zachte warme hoodie (grijs) gekocht bij H&M.Doet ie anders nooit hoor!
Geen foto, sorry, lichtinval is matig op het moment.
Ik heb die zelf ook, samen met half nederland, maar hij zit gewoon ontzettend lekker en het model blijft er ook goed in zitten en ook nog eens zo goedkoop... dus ik kon hem niet laten hangen..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:56 schreef BrauN het volgende:
Ik heb zo'n heerlijk lekker zachte warme hoodie (grijs) gekocht bij H&M.Doet ie anders nooit hoor!
Geen foto, sorry, lichtinval is matig op het moment.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[[url=http://img230.exs.cx/img230/3351/rokje9sd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, en een auto is een auto, voetbal is maar een spelletje en kleding is enkel om je warm te houdenquote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef Laton het volgende:
Waarom mensen uberhaupt nog met spijkerbroeken pochen.?!?!? Het IS EEN SPIJKERBROEK.
Je gaat toch ook niet opscheppen over je opel kadett?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en een auto is een auto, voetbal is maar een spelletje en kleding is enkel om je warm te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |