quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Nog geen gekocht danquote:Op maandag 14 februari 2005 19:39 schreef The_Hives het volgende:
tenminste, dat is wat ik gehoord heb
nee, en geen verkocht.quote:
Klopt, dit komt natuurlijk allemaal omdat je max 10 verdedigers kan trainen en max 6 aanvallers. Er is dus een grotere keus uit verdedigers dan aanvallers.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:27 schreef sir_dalord het volgende:
spitstrainees zijn duur ja. Die verdediging trainers kopen ze vaak voor een appel en een ei
sinds wanneer is 510k voor een trainee een appel en een eiquote:Op maandag 14 februari 2005 22:27 schreef sir_dalord het volgende:
spitstrainees zijn duur ja. Die verdediging trainers kopen ze vaak voor een appel en een ei
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:32 schreef ArTiC het volgende:
2 appels en een ei dan
ja, zeg er dan wel bij wat voor trainee 510k kostquote:Op maandag 14 februari 2005 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
sinds wanneer is 510k voor een trainee een appel en een ei
spare-ribsquote:
Merlijn Blommaartquote:Op maandag 14 februari 2005 22:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, zeg er dan wel bij wat voor trainee 510k kost
i rest my casequote:Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef komrad het volgende:
[..]
Merlijn Blommaart
TSI = 1 710 , 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
![]()
Hehe,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:46 schreef Lortnoc het volgende:
TVP, fed stats is binnenkort weer geupdate
Hier is de speler dan, sorry voor de late reactie maar zat op stage en kon niej op hattrick komen...:quote:Op maandag 14 februari 2005 20:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe oud?Tsi?
Voor de rest ziet ie er leuk uit?
Altijd handig een speler die lekker kan pijpenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:01 schreef Fust het volgende:
Mijn nieuwste trainee aankoop was ook niet echt goedkoop...........
Thijmen Samplonius (55096824)
17 years, passable form, healthy
I speak Nederlands!
A controversial person who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 540
Wage: 1 153 ¤/week
Owner: Fust Athletic
Warnings: 1
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: inadequate Defending: excellent
Scoring: passable Set Pieces: inadequate
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:01 schreef Fust het volgende:
Mijn nieuwste trainee aankoop was ook niet echt goedkoop...........
Thijmen Samplonius (55096824)
17 years, passable form, healthy
I speak Nederlands!
A controversial person who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 540
Wage: 1 153 ¤/week
Owner: Fust Athletic
Warnings: 1
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: inadequate Defending: excellent
Scoring: passable Set Pieces: inadequate
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Altijd handig een speler die lekker kan pijpen![]()
Dus zou je verwachten dat de teamspirit wel omhoog zou gaan, maar blijkbaar zijn zijn teamgenoten niet zo ruimdenkend.......quote:Altijd handig een speler die lekker kan pijpen![]()
tell me aboutquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:01 schreef MrMoon het volgende:
hmmz ik heb nog geen leuke vleugelspeler kunnen kopen. en ze zijn allemaal gigantisch duur, maar ja kheb er wel een nodig. Was ik net zo mooi uit de schulden moet ik me er weer in steken
das idd wel ziek...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef komrad het volgende:
asspirine tell me about it, voor een vleugelspeler met als hoofdstat verdedigen betaal je zo 500k of zo
waarom vind ik zulke spelers nou nooit?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
tell me about
maar toch heb ik nog wat geluk gehad door vandaag en zaterdag 2 spelers voor een lage prijsje te kunnen kopen
redelijk vleugel en goed passen, 19 jaar voor 14.000
en redelijk vleugel en redelijk passen, 17 jaar voor 16.000
op zich nog goedkoop, als je de absurde prijzen ziet voor sommige vleugels
op zich weer een goed teken voor mij, maar ik ben er nog niet klaar voor om de markt te betreden met mijn spelers
ik heb dan ook geluk gehad dat ik ze kon kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom vind ik zulke spelers nou nooit?
mja vorig seizoen had ik een met redelijk vleugel en redelijk passen 19jr voor 2.000
solid wing solid def 18 jaar (en redelijk hoog) is op dit moment in het seizoen dus ongeveer 510kquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das idd wel ziek...
Ik ga denk ik eens zoeken achter een goede verdediger met redelijk vleugelspel, of mss zelfs matig...
moet ik wel wat geld hebben om te investeren
maar als ik em dan voor 500 kkan verkopen ben ik uiterst tevreden
![]()
kan eens bij mijn speler!! 17 jaar...... nederlands....... goed verdedigen en redelijk vleugelspel... staat nu nog steeds op 300k!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das idd wel ziek...
Ik ga denk ik eens zoeken achter een goede verdediger met redelijk vleugelspel, of mss zelfs matig...
moet ik wel wat geld hebben om te investeren
maar als ik em dan voor 500 kkan verkopen ben ik uiterst tevreden
![]()
?? een vleugelverdediger ?? wat is daar zo vreemd aan?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:36 schreef Lortnoc het volgende:
Een vleugelspeler met als hoofdstat verdedigen
Ik had 't geld, ik was al vanaf 't begin van 't seizoen op zoek naar wat 17 jarige excellent verdedigers. Deze was wel extreem duur, maar met deze lekkere bijstats, kan ik 'm waarschijnlijk al een stuk eerder in mijn basis zetten en dus eerder een andere speler verkopen.quote:[b]Op dinsdag 15 februari 2005 22:29 Kun je eens beargumenteren waarom je zoveel voor zo'n speler hebt betaald? Vaderlandsliefde? Geld teveel?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:00 schreef komrad het volgende:
BTW mijn YP voor 3k verkocht aan Joralf
daarom probeer ik zodadelijk nog maar even een redelijk hoog solid 17 jarige te kopen, je moet toch iets doen om aan geld te komenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik zat er dicht bij met mijn 70k natuurlijk
Misschien is het een idee om de openingspost eerst eens even door te nemen? En gewoon de regels even door te nemen op de website van hattrick zelf? Dit zijn toch echt vragen die je zelf kunt vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:36 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Hoe kun je die jeugdspelers trainen dan?? Ik heb net een jeugdspeler van 17 gepromoveerd, maar als ik hem opstel word ie dan beter?? of ligt dat alleen maar aan de training??
Alleen spelers die in je 2 wedstrijden per week staan opgesteld, worden optimaal getraind. 't is in het algemeen wel handig om je training af te stemmen op di elinie waa je de meeste jonge/trainbare spelers hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:36 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Hoe kun je die jeugdspelers trainen dan?? Ik heb net een jeugdspeler van 17 gepromoveerd, maar als ik hem opstel word ie dan beter?? of ligt dat alleen maar aan de training??
Volgens mij is dit een wat verwarrende formuleringquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:54 schreef Fust het volgende:
[..]
Alleen spelers die in je 2 wedstrijden per week staan opgesteld, worden optimaal getraind. 't is in het algemeen wel handig om je training af te stemmen op di elinie waa je de meeste jonge/trainbare spelers hebt.
Nog simpeler:quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:01 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een wat verwarrende formulering(2 wedstrijden per week enzo).
Alleen spelers die in een van je twee wedstrijden op de juiste positie (verdediger voor verdedigen trainen e.d.) hebben gespeeld krijgen optimaal training.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:40 schreef Robar het volgende:3-0 verloren!
Dan maar de FOK!cup winnen!!!!!
Gloeiende gloeiende!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:16 schreef sir_dalord het volgende:
Spelersklassement week 2
beetje laat, maar ach, hij is er uiteindelijk dan toch. Het spelersklassement.
Als eerste moet worden gezegd dat walkovers voor 2 punten tellen MITS de speler is opgesteld. Ja, ik weet dat sommige dat waarschijnlijk niet wisten. Maar ach, dan weten ze dat nu
Het ouwe-bokken klassement
[afbeelding]
Wat houdt dit in?quote:
gewoon een speler jonger dan 20 uit je eigen selectie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Hetzelfde als het spelersklassement, maar dan voor U20 spelers!!!!!!??????!!!!!!??????
Ja maar, wat zijn de regels, puntentelling ... bla bla bla!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gewoon een speler jonger dan 20 uit je eigen selectie.
daarvoor moet je bij Goten zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja maar, wat zijn de regels, puntentelling ... bla bla bla!
quote:en hives...................... je hoeft me niet uit te leggen wat U20 spelers zijn!?
Ik vroeg me alleen af waar dat klassement ineens vandaan kwam enzow......
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij Goten zijn
[..]
ik leg je niet uit wat een U20 is. Ik noem je de belangrijkste regel van het klassement. Ik maak alleen een onderscheid tussen een echte U20 en het klassement van Goten.
zo ben ikquote:
ja, voor het andere klassement was je ook te laatquote:Ik wist btw niet eens dat we zo een klassement hadden.
Ja maar die klassementen waren beiden last minute werk en toen was ik net toevallig drie dagen niet online.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo ben ik
[..]
ja, voor het andere klassement was je ook te laat
Of hij leuk is voor jou is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:01 schreef MrMoon het volgende:
hmmz ik heb nog geen leuke vleugelspeler kunnen kopen. en ze zijn allemaal gigantisch duur, maar ja kheb er wel een nodig. Was ik net zo mooi uit de schulden moet ik me er weer in steken
Die speler heeft een veel te lage tsi voor mij, maar khooop voor je em goed kan verkopen voor jequote:Op donderdag 17 februari 2005 18:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Of hij leuk is voor jou is nog maar de vraag
Maar ik heb een goede vleugelspeler op de lijst gezet, kheb momenteel wat meer geld nodig om mezelf een goede coach aan te schaffen, kan het nu ook wel doen, maar dan sta ik gevaarlijk dicht bij de -500.000
Ik dacht dat ik dus beter eerst rond de -150.000 ga vooraleer ik investeer in een nieuwe coach met slechte leiderschap en goede coachvaardigheden (268.000)
Dan sta ik wel even -400.000...
Maar ik zie het als een noodzaak om een goede coach te hebben, momenteel doe ik het met een zwakke coach...
Speler in kwestie : 45868805
Prijs is 8.000 euro
misschien wel wat veel, maar ik hoop op een kleine bidwar tussen een paar X'ers
Het loopt nog op een gunstige tijdstip af, op zondag rond 19.00
Dus dat helpt ook wel denk ik
[edit]
Heb te horen gekregen dat je vom een trainer aan te schaffen ook niet onder -200.000 mag zitten...
Dus ik denk dat het dan voor mij het beste is om een redelijke coach te halen? (80.000)
Need some advice
mijn speler staat bovenaan, dat is dan ook het enige in de fok! fed wat ik kan winnenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Tussenstand van de U20 ::
Stefan Petrisor +7 - Komrad
Lennart Gelderlander +6 - Pekel
Ferdy Brocard +5 - Sjarkie
Leevi Castren +4 - refused
Thomas Alexandersson +4 - Hives
Jesús Txoperena +4 - Nicomart
Juliusz Niestrój +3 - Lortnoc
Hans Läfvengren +3 - SirDalord
Herman Olivias +3 - Johan-Derksen
Zbigniew Cszynsz +2 - GotenSSJ
John Simonis +2 - Superweber
Oddmund Sundt +2 - Madkow
Frederic Bond +2 - Grumpey
Hugo van Haarlem +2 - Qyn
Valentim Manarte +1 - Raffie
Gertjan Duivenbode +1 - Verbal_Kint
Da's te ziek voor woorden!!!quote:
ik heb net nog eens goed gekeken, mijn verdedigers, 1x waardeloos, 1x slecht en 3! x zwakquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hmmmmz, bijna iedereen heeft last van vormdaling...
Te ziek voor woorden
Ik heb dat bij mijn middenvelders:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb net nog eens goed gekeken, mijn verdedigers, 1x waardeloos, 1x slecht en 3! x zwak
* Uddel jaloers isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:00 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +11
Vorm: +7 / -8
TSI: +2300 / -1020
Speler naar uitmuntend positiespel, verder allemaal korte of lange termijn positiespel trainees die naar uitstekend zijn gegaan.. Dus heb zo uitverkoop
Ik mag niet klagen
Hoe kan je nu + 11 hebben als je er maar max 10 kan trainen per week??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:00 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +11
Vorm: +7 / -8
TSI: +2300 / -1020
Speler naar uitmuntend positiespel, verder allemaal korte of lange termijn positiespel trainees die naar uitstekend zijn gegaan.. Dus heb zo uitverkoop
Ik mag niet klagen
dat geloof ik best maar ben wel benieuwd naar zijn uitleg!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik laat de uitleg graag aan hem zelf over... Het klopt wel degelijk...
Trust me
Edit: Uitleg verwijderd, ik weet niet of qyn het zo leuk vind als ik zijn geheimpje ga verklappen..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoe kan je nu + 11 hebben als je er maar max 10 kan trainen per week??
en dan nog zou het heel onwaarschijnlijk zijn dat ze alle 10 in 1 week stijgen......11 zou in theorie nog best kunnen omdat een verdediger eventueel ook precies in die week een nivo stijgt maar ik kan het me heel slecht voorstellen dat er 11 in 1 week zijn gestegen........ denk eigenlijk dat je je tooltje om je training te bekijken een paar weken niet geopend hebt....... zoiets......
maar correct me if i am wrong!![]()
Ssst... dat mocht jij misschien niet lezen.. Met een beetje ervaring kan het heel goed..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:12 schreef JJHelder het volgende:
mja, maar daar moet je dan tog ook behoorlijk mazzel mee hebben? of gwn heel goed zijn
als jij het al weet is het toch geen geheimpje meer?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:11 schreef Uddel het volgende:
[..]
Edit: Uitleg verwijderd, ik weet niet of qyn het zo leuk vind als ik zijn geheimpje ga verklappen..
Er zijn meerdere mensen die het kennen, en met een beetje nadenken kun jij het ook zelf wel verzinnen, het is niet moeilijk te verzinnen, wel moeilijk uit te voeren voor een beginner..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Tim_G het volgende:
[..]
als jij het al weet is het toch geen geheimpje meer?![]()
Ik vind het wel slecht dat jij als V spelende HT-er het geheimpje niet kent!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Tim_G het volgende:
[..]
als jij het al weet is het toch geen geheimpje meer?![]()
Daar ga ik je aan houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:44 schreef Jonks het volgende:
wauw qyn, wat een gekkenhuis... ik wilde die dubbele cijfers ook![]()
Maar +11... dat is echt veeeel...
Qyn, volgende week zal ik ook eens een recordpoging zetten in meeste stijgers in 1 week, dan ga ik er eens echt voor :p
het geheimquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind het wel slecht dat jij als V spelende HT-er het geheimpje niet kent!!
Ze zijn wel degelijk alle 11 vandaag gestegen, 10 stuks van goed -> uitstekend positiespel en eentje naar uitmuntend. (dus geen verdediger die per ongeluk gestegen is). En gisteren HAM nog gerefreshedquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoe kan je nu + 11 hebben als je er maar max 10 kan trainen per week??
en dan nog zou het heel onwaarschijnlijk zijn dat ze alle 10 in 1 week stijgen......11 zou in theorie nog best kunnen omdat een verdediger eventueel ook precies in die week een nivo stijgt maar ik kan het me heel slecht voorstellen dat er 11 in 1 week zijn gestegen........ denk eigenlijk dat je je tooltje om je training te bekijken een paar weken niet geopend hebt....... zoiets......
maar correct me if i am wrong!![]()
Wat train je dan? en wat voor intensiviteitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:24 schreef pvrens het volgende:
Hmm, kut TU.
Vorm +9 / -8
TSI +1530 / -870
conditie +0
verdedigen +0
keeper +0
vleugelspel +0
positiespel +0
passen +0
scoren +0
vrije trappen +0
: (: (:( volgende week moet er dan toch wel iemand zijn die level up gaat dat is dan een pluspuntje...
Ik hoop voor hem niet algemeen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat train je dan? en wat voor intensiviteit
zonder te kijjken denk ik je al door te hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:21 schreef qyn het volgende:
[..]
Ze zijn wel degelijk alle 11 vandaag gestegen, 10 stuks van goed -> uitstekend positiespel en eentje naar uitmuntend. (dus geen verdediger die per ongeluk gestegen is). En gisteren HAM nog gerefreshed
Ik heb ze morgenavond wel allemaal (op 2 na) te koop staan... Kun je zelf kijken naar de historie van de spelers en daaruit je conclusie trekken
Het is in ieder geval duidelijk dat hij niet weet waar hij mee bezig isquote:
Hoezo?? Omdat ie alles weergeeft??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat hij niet weet waar hij mee bezig is![]()
Nou hij vind het blijkbaarnog al vreemd dat zn keeper en zn spits en zn middenvelder nergens beter in zijn gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:24 schreef pvrens het volgende:
Hmm, kut TU.
Vorm +9 / -8
TSI +1530 / -870
conditie +0
verdedigen +0
keeper +0
vleugelspel +0
positiespel +0
passen +0
scoren +0
vrije trappen +0:(:( volgende week moet er dan toch wel iemand zijn die level up gaat dat is dan een pluspuntje...
Jij was nu ook niet bepaald alwetend toen je hier kwam dus laten we weer gewoon ontopic gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nou hij vind het blijkbaarnog al vreemd dat zn keeper en zn spits en zn middenvelder nergens beter in zijn geworden![]()
gokje: Trainees kopen die binnen een week gaan levellen??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het geheim![]()
"dat wat we nooit in het openbaar mogen benoemen"
Kent tim_g dat niet? Een V ploeg?![]()
Je zit op mhet goed spoor, maar je bent er nog niet helemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
gokje: Trainees kopen die binnen een week gaan levellen??Kan je als V ploeg natuurlijk niet doen! een goede TS is alles! als je dat niet hebt presteert je team ook niet.........
Maar als dit het zou zijn waarom wordt er dan zo geheimzinnig over gedaan?? ik zal er wel weer naast zitten!!
![]()
what the hell?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:22 schreef JJHelder het volgende:
jeej, me 17 jarige die vandaag naar goed vleugelspel/redelijk passen is gegaan voor 250 k op de lijst gezet en nu al een bod, deadline maandag, dus dat is weer een stukje financiele zekerheid, heb 1 trainee te veel dus komt me goed uitingkopen voor 14k en een weekje later voor 250k verkopen, is dat winst of is dat winst
leuke speler...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:18 schreef komrad het volgende:
Sinds jullie allemaal vleugelspelers verkopen is dit misschien wel iets voor jullie, mits je het budgettair kan handelen: Merlijn Blommaart (52852910), misschien wat scherp geprijsd op ¤949.000, 4 dagen geleden voor 510k gekocht
Deze is gestegen in verdedigen natuurlijk, ik train verdedigers als levensdoelquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
leuke speler...
Maareh, je prijs
wow...
Binnen een seizoen of 2 mss, kan je em even bijhouden
In wat is hij gestegen vandaag? want waarom plots de enorme verhoging qua prijs?
no can doquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Deze is gestegen in verdedigen natuurlijk, ik train verdedigers als levensdoel
De prijs is zeker niet laag hoor maar ik hoef er ook niet perse vanaf. IK heb nog zo'n speler maar die is uitstekend +3 en die blijft nog een tijdje. Die kan je dan mss wel eens kopen ;')
hehe, als je dan een beetje beter oplet dan weet je dat ik al veel vaker een TU gepost heb en dat het daar allemaal wel normaal in staat. Ik wou alleen even kijken hoe de reacties warenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat hij niet weet waar hij mee bezig is![]()
haha, flikker. Je had me lelijk te pakken. Wat train je dan. want ik train ook scoren, en ondanks dat er bij mij al 2 spelers boven de 100% staan volgens coach, heb ik na de conditie training nog geen upgrade gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:31 schreef pvrens het volgende:
[..]
hehe, als je dan een beetje beter oplet dan weet je dat ik al veel vaker een TU gepost heb en dat het daar allemaal wel normaal in staat. Ik wou alleen even kijken hoe de reacties warenIk moet zeggen dat ik wel erg moest lachen om de reacties
haha
ja ik weet niet of die van jou dan ook voor 250k eruit gaat, maar bij mij is er dus nu al een bod gekomen, ik was zelf ook wel verrast dat er zo vroeg werd geboden, maar ik denk dat hij dan makkelijk kan volgen welke speler het was ofzo, ik maal er iig niet omquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
what the hell?
Meen je dat?
Want exact hetzelfde is me overkomen
Alleen kostte mijn 17-jarige 16.000
Dus ik kan 250 k voor hem vangen?
[EDIT]
Komrad, haal je cheerleader maar weer boven, want mijn speler gaat ook voor de 250k op de TL (alleen wachten op een bod)
55500927
Mr Moon![]()
op de transfervergelijking zag ik er één voor 490k weggaan ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:45 schreef JJHelder het volgende:
[..]
ja ik weet niet of die van jou dan ook voor 250k eruit gaat, maar bij mij is er dus nu al een bod gekomen, ik was zelf ook wel verrast dat er zo vroeg werd geboden, maar ik denk dat hij dan makkelijk kan volgen welke speler het was ofzo, ik maal er iig niet om
maar 17 jarige leveren nog steeds veel geld op ook na 3 weekjes in het nieuwe seizoen. dat is wel prettig
tja, voor hoeveel op de TL?quote:Arie Marijnissen (56151880) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 592 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 20 februari 2005 10:25 schreef One_conundrum het volgende:
Micha Kusters (56152172)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 890
Loon: 869 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
alleen een beetje jammer van zijn redelijk vleugel...
Maar wel een schitterende pull voor iemand die scoren traint, zoals ik
zeguh ik ben hier wel even een veteraan jahquote:Op zondag 20 februari 2005 11:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee dat moet zeker niet...
Als hij 1x in de week speelt, wordt hij net zo snel beter dan wanneer hij 2x in de week speelt...
Alleen als hij 2x in de week speelt, heeft ie nog een extra kans op een blessure...
Stel hem dus zeker 1x in de week op!
Waarom krijgt hij zo'n pull en weet niet wat ie er precies mee moet, en weet ik het wel maar krijg ik LapfSchwanzen?
quote:28-12-2002 De club kreeg een nieuwe eigenaar: conundrum nam het roer over en veranderde de naam van de club in K.F.C. Minnertsga.
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zeguh ik ben hier wel even een veteraan jah
[..]
je bedoeld dat hij dan wel moet stijgen?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:30 schreef Jonks het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die pull van avw hoog? ik ben niet echt bekend met de spitsen, maar zijn tsi voor zijn stats vind ik behoorlijk wat. Die van hives is opzich ook wel leukHives, waarom hou je hem niet een week of 3, dan weet je extra zeker dat er goed voor je jeugd gezorgd wordt.
*mental note*quote:Op zondag 20 februari 2005 13:44 schreef komrad het volgende:
hmmm, ff inplannen dat ik woensdagmiddag achter een pc zit op me werkquote:Op zondag 20 februari 2005 14:08 schreef komrad het volgende:
[..]
hij staat op de lijst, startprijs 10k
ach je doet alvast een startbod, dan staat ie al in je bookmarksquote:Op zondag 20 februari 2005 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm, ff inplannen dat ik woensdagmiddag achter een pc zit op me werk
Biedt maar op mijn pull, die kan ook nog wat verdedigenquote:
zeer herkenbaarquote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef JJHelder het volgende:
de FC minnertsga waar ik tegen moet is een walkover, dus weer een hattrickloos avondje voor mij
No thx, koopje iddquote:Op zondag 20 februari 2005 22:40 schreef One_conundrum het volgende:
Ivar Haltia
TSI = 1 240 , 19 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
200k koopje omdat ik een zeer goede jeugdpull
en dan zit hij te klagen over de manier waarop ik mijn TU poste....quote:Op zondag 20 februari 2005 11:06 schreef One_conundrum het volgende:
nu even voor mijn info ik wil em zo snel mogelijk naar uitmuntend hebben natuurlijk :d
maar moet is het dan beter als hij 2keer in week speelt, of maakt dat niets uit
mafkees ben je nog wakker. Je zou gaan slapen zei jequote:Op maandag 21 februari 2005 04:35 schreef sir_dalord het volgende:
verloren met 1-7
gelukkig dat het bier me vrolijk hield
maar ja.. nu is het bier dus uitgewerkt
oeh, meet was top trouwens, morgen zal ik vast wel weer een verslagje schrijven, mits ik nu in slaap kan komen
jaquote:Op maandag 21 februari 2005 04:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mafkees ben je nog wakker. Je zou gaan slapen zei je
klonk ik door de telefoon met dubbele tong danquote:Op maandag 21 februari 2005 04:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja
krijg de slaap niet te pakken
het is trouwens wel knap dat je niet met dubbele tong typt
ja, of mijn gsm zelf is aangetast door mijn walm die ontstaan is na wat flesjes duvelquote:Op maandag 21 februari 2005 04:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
klonk ik door de telefoon met dubbele tong dan
quote:Op maandag 21 februari 2005 04:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, of mijn gsm zelf is aangetast door mijn walm die ontstaan is na wat flesjes duvel
ach, dat ruis in mijn hoofd valt wel mee. Al die stemmen overstemmen dat meestalquote:Op maandag 21 februari 2005 04:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach en ik was aan het fietsen. Dus die ruis die je hoorde zat niet alleen in je hoofd
jij bent ook onnavolgbaarquote:Op maandag 21 februari 2005 04:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
trouwens, je hebt mijn geniale woordgrap gemist
(net als velen andere volgens mij)
waar, wat, hoe, wanneer en waaromquote:
nou, toen ik aan het woord was zei ik het volgende:quote:Op maandag 21 februari 2005 04:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waar, wat, hoe, wanneer en waarom
quote:Op maandag 21 februari 2005 04:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, toen ik aan het woord was zei ik het volgende:
".... En hierbij wil ook graag even vermelden hoeveel hives staat. Hij speelt zijn derde VI wedstrijd en staat daarin momenteel met 2-1 voor. Houd onze hattrick neger de voorsprong vast of moet hij kleur bekennen."
Ik vond hem wel geinig
gewoon vaker mensen om 4 uur bellen, dan word het vanzelf minderquote:Op maandag 21 februari 2005 05:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tja toch over 2 weken maar een keer een uitzending volgen. Ik heb het dan al 4 weken gemist
.
Ik moet mn sociale leven toch maar een keer stop zetten
het was half 4quote:Op maandag 21 februari 2005 05:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gewoon vaker mensen om 4 uur bellen, dan word het vanzelf minder
![]()
ach dan valt het nog wel meequote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 05:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach dan valt het nog wel mee
ik heb jd zijn buurvrouw wakker gebeld
we waren al vertrokken, kom ik erachter dat ik mijn tas (met mijn geluidskaart) vergeten was. Teruggereden, nog ff getelefoneerd, maar jd nam niet op. 4x aan zijn bel staan hengelen, doet zijn buurvrouw open omdat ze gek werd van het gebel bij jd. Ik werd dus naar binnengelaten, 3x geklopt op zijn deur, toen werd ie pas wakker![]()
dit was het meest interessante aan het hele verhaalquote:Maar ik zag zijn buurvrouw wel in badjas
ja, en daarom kan ik dus niet slapenquote:Op maandag 21 februari 2005 05:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
[..]
dit was het meest interessante aan het hele verhaal![]()
![]()
was het zo'n rare ervaring voor je, om een keer dicht bij een andere vrouw te zijn dan je moeder?quote:Op maandag 21 februari 2005 05:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, en daarom kan ik dus niet slapen![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:51 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Wie kan mij nou eindelijk is vertellen hoe ik ook mijn TU kan vinden... Ik snap er nix van,,,ik word wel verwezen naar de openingspost maar daar kan ik nix vinde,,, help mij aub
zal ik zeker eens doenquote:Op maandag 21 februari 2005 18:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ziet dr netjes uit, kerol!
Kom ook eens langs op irc
ik hield 218k over aan de transfer, dus 255-218 is 37k, had em 1.5 week in me team, en gekocht voor 14k, dus in 1.5 week 204k winst maken, lijkt me niet verkeerd,quote:Op maandag 21 februari 2005 19:05 schreef ASSpirine het volgende:
hoeveel kosten heb jij?
ik heb momenteel 41k aan kosten
das wel jammer, maar we hebben nog altijd een leuke winst gemaakt
die van mij loopt over 3 uur af
ik let er ook altijd op, ik wil alleen lievige mensen in mijn team hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:01 schreef Lortnoc het volgende:
Ik let er bijna altijd wel op Jonks, maar deze week ff niet omdat ik de laatste Dolly's wel mee wil pakken. Alleen nasty gaat me toch wat te ver.
ach, soms is een paar hufters in je team wel handigquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik let er ook altijd op, ik wil alleen lievige mensen in mijn team hebben![]()
Hmmmz, als ik straks thuis ben, zal ik eens kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:30 schreef Lortnoc het volgende:
http://www.go-2-it.com/fed-stats
Zit btw weer een bug in hattrick, aan de hand van de topscoorders stats (supporter feauture) die vóór ed wedstrijd is gespeeld wordt geupdate kun je zien hoeveel goals je gaat scoren (en je tegenstander). Ik stel voor dat mensen die hun toto binnen 15 min. voor de eerste wedstrijd posten niet meer meetellen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |