Ik vind het wel slecht dat jij als V spelende HT-er het geheimpje niet kent!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Tim_G het volgende:
[..]
als jij het al weet is het toch geen geheimpje meer?![]()
Daar ga ik je aan houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:44 schreef Jonks het volgende:
wauw qyn, wat een gekkenhuis... ik wilde die dubbele cijfers ook![]()
Maar +11... dat is echt veeeel...
Qyn, volgende week zal ik ook eens een recordpoging zetten in meeste stijgers in 1 week, dan ga ik er eens echt voor :p
het geheimquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind het wel slecht dat jij als V spelende HT-er het geheimpje niet kent!!
Ze zijn wel degelijk alle 11 vandaag gestegen, 10 stuks van goed -> uitstekend positiespel en eentje naar uitmuntend. (dus geen verdediger die per ongeluk gestegen is). En gisteren HAM nog gerefreshedquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoe kan je nu + 11 hebben als je er maar max 10 kan trainen per week??
en dan nog zou het heel onwaarschijnlijk zijn dat ze alle 10 in 1 week stijgen......11 zou in theorie nog best kunnen omdat een verdediger eventueel ook precies in die week een nivo stijgt maar ik kan het me heel slecht voorstellen dat er 11 in 1 week zijn gestegen........ denk eigenlijk dat je je tooltje om je training te bekijken een paar weken niet geopend hebt....... zoiets......
maar correct me if i am wrong!![]()
Wat train je dan? en wat voor intensiviteitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:24 schreef pvrens het volgende:
Hmm, kut TU.
Vorm +9 / -8
TSI +1530 / -870
conditie +0
verdedigen +0
keeper +0
vleugelspel +0
positiespel +0
passen +0
scoren +0
vrije trappen +0
: (: (:( volgende week moet er dan toch wel iemand zijn die level up gaat dat is dan een pluspuntje...
Ik hoop voor hem niet algemeen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat train je dan? en wat voor intensiviteit
zonder te kijjken denk ik je al door te hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:21 schreef qyn het volgende:
[..]
Ze zijn wel degelijk alle 11 vandaag gestegen, 10 stuks van goed -> uitstekend positiespel en eentje naar uitmuntend. (dus geen verdediger die per ongeluk gestegen is). En gisteren HAM nog gerefreshed
Ik heb ze morgenavond wel allemaal (op 2 na) te koop staan... Kun je zelf kijken naar de historie van de spelers en daaruit je conclusie trekken
Het is in ieder geval duidelijk dat hij niet weet waar hij mee bezig isquote:
Hoezo?? Omdat ie alles weergeeft??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat hij niet weet waar hij mee bezig is![]()
Nou hij vind het blijkbaarnog al vreemd dat zn keeper en zn spits en zn middenvelder nergens beter in zijn gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:24 schreef pvrens het volgende:
Hmm, kut TU.
Vorm +9 / -8
TSI +1530 / -870
conditie +0
verdedigen +0
keeper +0
vleugelspel +0
positiespel +0
passen +0
scoren +0
vrije trappen +0:(:( volgende week moet er dan toch wel iemand zijn die level up gaat dat is dan een pluspuntje...
Jij was nu ook niet bepaald alwetend toen je hier kwam dus laten we weer gewoon ontopic gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nou hij vind het blijkbaarnog al vreemd dat zn keeper en zn spits en zn middenvelder nergens beter in zijn geworden![]()
gokje: Trainees kopen die binnen een week gaan levellen??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het geheim![]()
"dat wat we nooit in het openbaar mogen benoemen"
Kent tim_g dat niet? Een V ploeg?![]()
Je zit op mhet goed spoor, maar je bent er nog niet helemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
gokje: Trainees kopen die binnen een week gaan levellen??Kan je als V ploeg natuurlijk niet doen! een goede TS is alles! als je dat niet hebt presteert je team ook niet.........
Maar als dit het zou zijn waarom wordt er dan zo geheimzinnig over gedaan?? ik zal er wel weer naast zitten!!
![]()
what the hell?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:22 schreef JJHelder het volgende:
jeej, me 17 jarige die vandaag naar goed vleugelspel/redelijk passen is gegaan voor 250 k op de lijst gezet en nu al een bod, deadline maandag, dus dat is weer een stukje financiele zekerheid, heb 1 trainee te veel dus komt me goed uitingkopen voor 14k en een weekje later voor 250k verkopen, is dat winst of is dat winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |