das idd wel ziek...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef komrad het volgende:
asspirine tell me about it, voor een vleugelspeler met als hoofdstat verdedigen betaal je zo 500k of zo
waarom vind ik zulke spelers nou nooit?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
tell me about
maar toch heb ik nog wat geluk gehad door vandaag en zaterdag 2 spelers voor een lage prijsje te kunnen kopen
redelijk vleugel en goed passen, 19 jaar voor 14.000
en redelijk vleugel en redelijk passen, 17 jaar voor 16.000
op zich nog goedkoop, als je de absurde prijzen ziet voor sommige vleugels
op zich weer een goed teken voor mij, maar ik ben er nog niet klaar voor om de markt te betreden met mijn spelers
ik heb dan ook geluk gehad dat ik ze kon kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom vind ik zulke spelers nou nooit?
mja vorig seizoen had ik een met redelijk vleugel en redelijk passen 19jr voor 2.000
solid wing solid def 18 jaar (en redelijk hoog) is op dit moment in het seizoen dus ongeveer 510kquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das idd wel ziek...
Ik ga denk ik eens zoeken achter een goede verdediger met redelijk vleugelspel, of mss zelfs matig...
moet ik wel wat geld hebben om te investeren
maar als ik em dan voor 500 kkan verkopen ben ik uiterst tevreden
![]()
kan eens bij mijn speler!! 17 jaar...... nederlands....... goed verdedigen en redelijk vleugelspel... staat nu nog steeds op 300k!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das idd wel ziek...
Ik ga denk ik eens zoeken achter een goede verdediger met redelijk vleugelspel, of mss zelfs matig...
moet ik wel wat geld hebben om te investeren
maar als ik em dan voor 500 kkan verkopen ben ik uiterst tevreden
![]()
?? een vleugelverdediger ?? wat is daar zo vreemd aan?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:36 schreef Lortnoc het volgende:
Een vleugelspeler met als hoofdstat verdedigen
Ik had 't geld, ik was al vanaf 't begin van 't seizoen op zoek naar wat 17 jarige excellent verdedigers. Deze was wel extreem duur, maar met deze lekkere bijstats, kan ik 'm waarschijnlijk al een stuk eerder in mijn basis zetten en dus eerder een andere speler verkopen.quote:[b]Op dinsdag 15 februari 2005 22:29 Kun je eens beargumenteren waarom je zoveel voor zo'n speler hebt betaald? Vaderlandsliefde? Geld teveel?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:00 schreef komrad het volgende:
BTW mijn YP voor 3k verkocht aan Joralf
daarom probeer ik zodadelijk nog maar even een redelijk hoog solid 17 jarige te kopen, je moet toch iets doen om aan geld te komenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik zat er dicht bij met mijn 70k natuurlijk
Misschien is het een idee om de openingspost eerst eens even door te nemen? En gewoon de regels even door te nemen op de website van hattrick zelf? Dit zijn toch echt vragen die je zelf kunt vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:36 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Hoe kun je die jeugdspelers trainen dan?? Ik heb net een jeugdspeler van 17 gepromoveerd, maar als ik hem opstel word ie dan beter?? of ligt dat alleen maar aan de training??
Alleen spelers die in je 2 wedstrijden per week staan opgesteld, worden optimaal getraind. 't is in het algemeen wel handig om je training af te stemmen op di elinie waa je de meeste jonge/trainbare spelers hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:36 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Hoe kun je die jeugdspelers trainen dan?? Ik heb net een jeugdspeler van 17 gepromoveerd, maar als ik hem opstel word ie dan beter?? of ligt dat alleen maar aan de training??
Volgens mij is dit een wat verwarrende formuleringquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:54 schreef Fust het volgende:
[..]
Alleen spelers die in je 2 wedstrijden per week staan opgesteld, worden optimaal getraind. 't is in het algemeen wel handig om je training af te stemmen op di elinie waa je de meeste jonge/trainbare spelers hebt.
Nog simpeler:quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:01 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een wat verwarrende formulering(2 wedstrijden per week enzo).
Alleen spelers die in een van je twee wedstrijden op de juiste positie (verdediger voor verdedigen trainen e.d.) hebben gespeeld krijgen optimaal training.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:40 schreef Robar het volgende:3-0 verloren!
Dan maar de FOK!cup winnen!!!!!
Gloeiende gloeiende!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:16 schreef sir_dalord het volgende:
Spelersklassement week 2
beetje laat, maar ach, hij is er uiteindelijk dan toch. Het spelersklassement.
Als eerste moet worden gezegd dat walkovers voor 2 punten tellen MITS de speler is opgesteld. Ja, ik weet dat sommige dat waarschijnlijk niet wisten. Maar ach, dan weten ze dat nu
Het ouwe-bokken klassement
[afbeelding]
Wat houdt dit in?quote:
gewoon een speler jonger dan 20 uit je eigen selectie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Hetzelfde als het spelersklassement, maar dan voor U20 spelers!!!!!!??????!!!!!!??????
Ja maar, wat zijn de regels, puntentelling ... bla bla bla!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gewoon een speler jonger dan 20 uit je eigen selectie.
daarvoor moet je bij Goten zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja maar, wat zijn de regels, puntentelling ... bla bla bla!
quote:en hives...................... je hoeft me niet uit te leggen wat U20 spelers zijn!?
Ik vroeg me alleen af waar dat klassement ineens vandaan kwam enzow......
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij Goten zijn
[..]
ik leg je niet uit wat een U20 is. Ik noem je de belangrijkste regel van het klassement. Ik maak alleen een onderscheid tussen een echte U20 en het klassement van Goten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |