zo ben ikquote:
ja, voor het andere klassement was je ook te laatquote:Ik wist btw niet eens dat we zo een klassement hadden.
Ja maar die klassementen waren beiden last minute werk en toen was ik net toevallig drie dagen niet online.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo ben ik
[..]
ja, voor het andere klassement was je ook te laat
Of hij leuk is voor jou is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:01 schreef MrMoon het volgende:
hmmz ik heb nog geen leuke vleugelspeler kunnen kopen. en ze zijn allemaal gigantisch duur, maar ja kheb er wel een nodig. Was ik net zo mooi uit de schulden moet ik me er weer in steken
Die speler heeft een veel te lage tsi voor mij, maar khooop voor je em goed kan verkopen voor jequote:Op donderdag 17 februari 2005 18:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Of hij leuk is voor jou is nog maar de vraag
Maar ik heb een goede vleugelspeler op de lijst gezet, kheb momenteel wat meer geld nodig om mezelf een goede coach aan te schaffen, kan het nu ook wel doen, maar dan sta ik gevaarlijk dicht bij de -500.000
Ik dacht dat ik dus beter eerst rond de -150.000 ga vooraleer ik investeer in een nieuwe coach met slechte leiderschap en goede coachvaardigheden (268.000)
Dan sta ik wel even -400.000...
Maar ik zie het als een noodzaak om een goede coach te hebben, momenteel doe ik het met een zwakke coach...
Speler in kwestie : 45868805
Prijs is 8.000 euro
misschien wel wat veel, maar ik hoop op een kleine bidwar tussen een paar X'ers
Het loopt nog op een gunstige tijdstip af, op zondag rond 19.00
Dus dat helpt ook wel denk ik
[edit]
Heb te horen gekregen dat je vom een trainer aan te schaffen ook niet onder -200.000 mag zitten...
Dus ik denk dat het dan voor mij het beste is om een redelijke coach te halen? (80.000)
Need some advice
mijn speler staat bovenaan, dat is dan ook het enige in de fok! fed wat ik kan winnenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Tussenstand van de U20 ::
Stefan Petrisor +7 - Komrad
Lennart Gelderlander +6 - Pekel
Ferdy Brocard +5 - Sjarkie
Leevi Castren +4 - refused
Thomas Alexandersson +4 - Hives
Jesús Txoperena +4 - Nicomart
Juliusz Niestrój +3 - Lortnoc
Hans Läfvengren +3 - SirDalord
Herman Olivias +3 - Johan-Derksen
Zbigniew Cszynsz +2 - GotenSSJ
John Simonis +2 - Superweber