zeguh ik ben hier wel even een veteraan jahquote:Op zondag 20 februari 2005 11:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee dat moet zeker niet...
Als hij 1x in de week speelt, wordt hij net zo snel beter dan wanneer hij 2x in de week speelt...
Alleen als hij 2x in de week speelt, heeft ie nog een extra kans op een blessure...
Stel hem dus zeker 1x in de week op!
Waarom krijgt hij zo'n pull en weet niet wat ie er precies mee moet, en weet ik het wel maar krijg ik LapfSchwanzen?
quote:28-12-2002 De club kreeg een nieuwe eigenaar: conundrum nam het roer over en veranderde de naam van de club in K.F.C. Minnertsga.

quote:Op zondag 20 februari 2005 11:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zeguh ik ben hier wel even een veteraan jah
[..]

je bedoeld dat hij dan wel moet stijgen?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:30 schreef Jonks het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die pull van avw hoog? ik ben niet echt bekend met de spitsen, maar zijn tsi voor zijn stats vind ik behoorlijk wat. Die van hives is opzich ook wel leukHives, waarom hou je hem niet een week of 3, dan weet je extra zeker dat er goed voor je jeugd gezorgd wordt.

*mental note*quote:Op zondag 20 februari 2005 13:44 schreef komrad het volgende:

hmmm, ff inplannen dat ik woensdagmiddag achter een pc zit op me werkquote:Op zondag 20 februari 2005 14:08 schreef komrad het volgende:
[..]
hij staat op de lijst, startprijs 10k

ach je doet alvast een startbod, dan staat ie al in je bookmarksquote:Op zondag 20 februari 2005 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm, ff inplannen dat ik woensdagmiddag achter een pc zit op me werk

Biedt maar op mijn pull, die kan ook nog wat verdedigenquote:

zeer herkenbaarquote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef JJHelder het volgende:
de FC minnertsga waar ik tegen moet is een walkover, dus weer een hattrickloos avondje voor mij

No thx, koopje iddquote:Op zondag 20 februari 2005 22:40 schreef One_conundrum het volgende:
Ivar Haltia
TSI = 1 240 , 19 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
200k koopje omdat ik een zeer goede jeugdpull

en dan zit hij te klagen over de manier waarop ik mijn TU poste....quote:Op zondag 20 februari 2005 11:06 schreef One_conundrum het volgende:
nu even voor mijn info ik wil em zo snel mogelijk naar uitmuntend hebben natuurlijk :d
maar moet is het dan beter als hij 2keer in week speelt, of maakt dat niets uit

mafkees ben je nog wakker. Je zou gaan slapen zei jequote:Op maandag 21 februari 2005 04:35 schreef sir_dalord het volgende:
verloren met 1-7
gelukkig dat het bier me vrolijk hield
maar ja.. nu is het bier dus uitgewerkt
oeh, meet was top trouwens, morgen zal ik vast wel weer een verslagje schrijven, mits ik nu in slaap kan komen

jaquote:Op maandag 21 februari 2005 04:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mafkees ben je nog wakker. Je zou gaan slapen zei je

klonk ik door de telefoon met dubbele tong danquote:Op maandag 21 februari 2005 04:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja
krijg de slaap niet te pakken
het is trouwens wel knap dat je niet met dubbele tong typt

ja, of mijn gsm zelf is aangetast door mijn walm die ontstaan is na wat flesjes duvelquote:Op maandag 21 februari 2005 04:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
klonk ik door de telefoon met dubbele tong dan

quote:Op maandag 21 februari 2005 04:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, of mijn gsm zelf is aangetast door mijn walm die ontstaan is na wat flesjes duvel

ach, dat ruis in mijn hoofd valt wel mee. Al die stemmen overstemmen dat meestalquote:Op maandag 21 februari 2005 04:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach en ik was aan het fietsen. Dus die ruis die je hoorde zat niet alleen in je hoofd

jij bent ook onnavolgbaarquote:Op maandag 21 februari 2005 04:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
trouwens, je hebt mijn geniale woordgrap gemist
(net als velen andere volgens mij)

waar, wat, hoe, wanneer en waaromquote:

nou, toen ik aan het woord was zei ik het volgende:quote:Op maandag 21 februari 2005 04:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waar, wat, hoe, wanneer en waarom

quote:Op maandag 21 februari 2005 04:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, toen ik aan het woord was zei ik het volgende:
".... En hierbij wil ook graag even vermelden hoeveel hives staat. Hij speelt zijn derde VI wedstrijd en staat daarin momenteel met 2-1 voor. Houd onze hattrick neger de voorsprong vast of moet hij kleur bekennen."
Ik vond hem wel geinig

gewoon vaker mensen om 4 uur bellen, dan word het vanzelf minderquote:Op maandag 21 februari 2005 05:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tja toch over 2 weken maar een keer een uitzending volgen. Ik heb het dan al 4 weken gemist
.
Ik moet mn sociale leven toch maar een keer stop zetten

het was half 4quote:Op maandag 21 februari 2005 05:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gewoon vaker mensen om 4 uur bellen, dan word het vanzelf minder
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |