leuke speler...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:18 schreef komrad het volgende:
Sinds jullie allemaal vleugelspelers verkopen is dit misschien wel iets voor jullie, mits je het budgettair kan handelen: Merlijn Blommaart (52852910), misschien wat scherp geprijsd op ¤949.000, 4 dagen geleden voor 510k gekocht
Deze is gestegen in verdedigen natuurlijk, ik train verdedigers als levensdoelquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
leuke speler...
Maareh, je prijs
wow...
Binnen een seizoen of 2 mss, kan je em even bijhouden
In wat is hij gestegen vandaag? want waarom plots de enorme verhoging qua prijs?
no can doquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Deze is gestegen in verdedigen natuurlijk, ik train verdedigers als levensdoel
De prijs is zeker niet laag hoor maar ik hoef er ook niet perse vanaf. IK heb nog zo'n speler maar die is uitstekend +3 en die blijft nog een tijdje. Die kan je dan mss wel eens kopen ;')
hehe, als je dan een beetje beter oplet dan weet je dat ik al veel vaker een TU gepost heb en dat het daar allemaal wel normaal in staat. Ik wou alleen even kijken hoe de reacties warenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat hij niet weet waar hij mee bezig is![]()
haha, flikker. Je had me lelijk te pakken. Wat train je dan. want ik train ook scoren, en ondanks dat er bij mij al 2 spelers boven de 100% staan volgens coach, heb ik na de conditie training nog geen upgrade gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:31 schreef pvrens het volgende:
[..]
hehe, als je dan een beetje beter oplet dan weet je dat ik al veel vaker een TU gepost heb en dat het daar allemaal wel normaal in staat. Ik wou alleen even kijken hoe de reacties warenIk moet zeggen dat ik wel erg moest lachen om de reacties
haha
ja ik weet niet of die van jou dan ook voor 250k eruit gaat, maar bij mij is er dus nu al een bod gekomen, ik was zelf ook wel verrast dat er zo vroeg werd geboden, maar ik denk dat hij dan makkelijk kan volgen welke speler het was ofzo, ik maal er iig niet omquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
what the hell?
Meen je dat?
Want exact hetzelfde is me overkomen
Alleen kostte mijn 17-jarige 16.000
Dus ik kan 250 k voor hem vangen?
[EDIT]
Komrad, haal je cheerleader maar weer boven, want mijn speler gaat ook voor de 250k op de TL (alleen wachten op een bod)
55500927
Mr Moon![]()
op de transfervergelijking zag ik er één voor 490k weggaan ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:45 schreef JJHelder het volgende:
[..]
ja ik weet niet of die van jou dan ook voor 250k eruit gaat, maar bij mij is er dus nu al een bod gekomen, ik was zelf ook wel verrast dat er zo vroeg werd geboden, maar ik denk dat hij dan makkelijk kan volgen welke speler het was ofzo, ik maal er iig niet om
maar 17 jarige leveren nog steeds veel geld op ook na 3 weekjes in het nieuwe seizoen. dat is wel prettig
tja, voor hoeveel op de TL?quote:Arie Marijnissen (56151880) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 592 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 20 februari 2005 10:25 schreef One_conundrum het volgende:
Micha Kusters (56152172)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 890
Loon: 869 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
alleen een beetje jammer van zijn redelijk vleugel...
Maar wel een schitterende pull voor iemand die scoren traint, zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |