Tanxquote:
Geprobeerd, maar dat lukt op een of andere manier niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:18 schreef pascalheister het volgende:
http://www.sambafoot.com/en/players/448_Robert.html
die zijn er ook snel bij met het wijzigen
maak er is linkjes van spidey
Misschien belandt hij wel gewoon op de bank, of misschien wel op de rechterflank. Hoop echter dat hij een ideaal duo gaat vormen met Vennegoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef gras het volgende:
Nou, de verwachtingen zijn weer hoog.
Vennegoor kan er toch ook wel 25 a 30 inschieten. Ik snap niet dat er een spits is gekocht. Misschien weer terug naar een echt 442 systeem met Farfan en Park op de flanken? In plaats van het huidige 433 met Vogel in de basis?
Er zou alleen een nieuwe spits worden aangetrokken als hij wat zou kunnen toevoegen aan de selectie. Dat schept, na een aanpassingsperiode, hoge verwachtingen. Helemaal omdat Vennegoor dit seizoen heel goed bezig is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef gras het volgende:
Nou, de verwachtingen zijn weer hoog.
Vennegoor kan er toch ook wel 25 a 30 inschieten. Ik snap niet dat er een spits is gekocht. Misschien weer terug naar een echt 442 systeem met Farfan en Park op de flanken? In plaats van het huidige 433 met Vogel in de basis?
Lukt het wel als je hetgeen wat hier onder staat kopieert naar de OP? (via de quote-optie0quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dat lukt op een of andere manier niet.
24 uur volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:42 schreef Djekko het volgende:
Een OP kun je na een bepaalde tijd toch niet meer veranderen?
Mooiquote:
Ach ja, dat houd je altijd, ik ga er niet op happen, dat verpest het topic alleen maar als die jongen straks aan de lopende band scoortquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi
Jammer van die eerste 2 reacties. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang
Misschien start hij wel in de basis, hij kan ook rechts voorin spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
Ik denk niet dat ie zaterdag in de basis start, maar in de 2e helft Vennegoor komt vervangen.
Bommel/Cocu/Vogel haalt Hiddink niet uit elkaar.
Maar Hiddink haalt Park ook niet uit de wei, denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Misschien start hij wel in de basis, hij kan ook rechts voorin spelen.
dus bijvoorbeeld:
(Farfán/VoH/Robert)
Maar een invalbeurt lijkt me toch wel het beste voor een nieuwe speler midden in het seizoen.
Die kans is inderdaad klein, maar ik wou aangeven dat Robert eventueel op die positie neergezet kan worden. Dat het daadwerkelijk gebeurt zondag acht ik dus net als jij onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar Hiddink haalt Park ook niet uit de wei, denk ik
1 2 3 4 5 6 7 8 | -----------Vennegoor--------Robert------------ --Farfán------------------------------Park---- -------------Cocu---------Van Bommel---------- -^---^-------------------------------^------^- --Lee---------------------------------Ooijer-- --------------Bouma-------Alex---------------- ---------------------------------------------- --------------------Gomes--------------------- |
Volgt hij nu al Nederlandse les?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:18 schreef appelsientje het volgende:
Maar had ik nou goed begrepen dat hij meteen mee traint? misschein dat hij de laatste 10 min nog wel mee mag spellen.
Mwa maar best wel een goede. Maar liever heb ik nu toch het 4-3-3 systeem. Zo als ze nu spelen gaat het gewoon goed, dan moet je niet zomaar van systeem gaan veranderen, vind ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend zo hoor.
in de competitie kan dat bestquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend zo hoor.
Hehehequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:18 schreef appelsientje het volgende:
TVP![]()
en nee zapper begin niet weer over leandro![]()
Hehehequote:
Overschat FC Twente niet, die gaan morgen punten pakken tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
Vooral tegen clubs als RKC Waalwijk, RBC en Twente
Ik ben de beroerdste niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:27 schreef Djekko het volgende:
Goeie OP Spidey
En cultheld, ik zie het al helemaal voor meEn over een maand ontkennen en zeggen dat hij er altijd geloof in heeft gehad
Hopelijk dat Robert zondag al zijn debuut kan maken, wanneer ik er bij benMet dank aan Dylan Dog
Wat vanavond betreft heb ik in ieder geval gelijk gekregenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Jongens, vanavond gaan we lachen met Johan DerksenWedden dat ie gaat zeggen dat 't een miskoop is omdat ie "overal is mislukt" (dat maakt Derksen er dan van) ? En als die jongen er dan 5 in legt, de komende maand, dan zie je Derksen eind februari opeens al z'n woorden in slikken
En wat zei Derksen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Jongens, vanavond gaan we lachen met Johan DerksenWedden dat ie gaat zeggen dat 't een miskoop is omdat ie "overal is mislukt" (dat maakt Derksen er dan van) ? En als die jongen er dan 5 in legt, de komende maand, dan zie je Derksen eind februari opeens al z'n woorden in slikken
Hij vond het nog best een goede speler in Ruslandquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij vond het nog best een goede speler neger in Rusland
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardigquote:
Elke week stuur ik een mailtje naar Voetbal Insite. Met daarin de vraag wat Derksen er van vindt dat de oplage van zijn weekblad afhankelijk is van het nieuws wat hij op TV brengt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardig
Zo negatief was het vanavond niet hoor, behalve over feyenoord maar dat klopte dan ook helemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardig
Over Robert werd er niet veel uitgewijd hoor. Op het einde hebben ze misschien 3 minuten over hem gesproken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:
morgen toch maar ff de herhaling kijken
Hij zei dat hij opviel, meer door zijn huidskleur dan door z'n goede spel volgens mij.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij vond het nog best een goede speler in Rusland
Nergens wordt er hier vooraf gezegd dat hij een superspits is hoor. In de TT staat dan ook duidelijk een vraagteken. Iedereen heeft zoiets van, laat maar zien wat je kan. Maar feit blijft wel dat er alleen een spits zou worden aangetrokken als die een meerwaarde zou hebben voor de selectie. Dus we zullen zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd, heb nog nooit van hem gehoord. Dat jullie er zoveel vertrouwen in hebben, snap ik ook nog niet zo goed. Hiddink heeft Sibon immers ook gehaald.
Ik zeg ook nergens dat het geen superspits is of zal worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nergens wordt er hier vooraf gezegd dat hij een superspits is hoor. In de TT staat dan ook duidelijk een vraagteken. Iedereen heeft zoiets van, laat maar zien wat je kan. Maar feit blijft wel dat er alleen een spits zou worden aangetrokken als die een meerwaarde zou hebben voor de selectie. Dus we zullen zien.
sibon is ook niet als topspits aangekondigd, hij is er meer voor de breedte en ervaringquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd, heb nog nooit van hem gehoord. Dat jullie er zoveel vertrouwen in hebben, snap ik ook nog niet zo goed. Hiddink heeft Sibon immers ook gehaald.
Op hun manier zijn ze een meerwaarde, maar het blijven spelers voor in de breedte. Ze zijn niet moeilijk te vervangen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Elke speler wordt aangetrokken omdat degene die hem haalt hem ziet als een (potentiele) meerwaarde. Sibon en Feher zijn ook gehaald omdat ze een meerwaarde zouden zijn.
Met dat laatste ben ik het 100% met je eens. Robert zal zich echt moeten bewijzen in dat opzicht. Hij kan eventueel ook op rechts uit de voeten, maar dan zou Park (een hele slimme speler vind ik) eruit moeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het geen superspits is of zal worden.
Heb er alleen niet het gevoel dat hij VoH uit de basis zal spelen. Die kerel doet het toch niet echt slecht.
Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Op hun manier zijn ze een meerwaarde, maar het blijven spelers voor in de breedte. Ze zijn niet moeilijk te vervangen.
PSV had al 4 spitsen die in het centrum kunnen spelen. Wanneer je er dan nog een vijfde bijkoopt moet het wel een speler zijn die wat extra's kan brengen. En dat bedoelde Hiddink ook met zijn uitspraak over de eventuele komst van een nieuwe spits.
If they only had known then what we know now...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.
Voor Feher geldt hetzelfde. Men had Takak die op die positie had kunnen spelen, die is echt wel beter dan Feher.
Takak komt er wel, laat die eerst maar z'n wedstrijden spelen i.p.v. bij PSV op de bank te zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.
Voor Feher geldt hetzelfde. Men had Takak die op die positie had kunnen spelen, die is echt wel beter dan Feher.
Huntelaar scoorde er lustig op los bij AGOVV en heeft in tegenstelling tot GGD-spitsen zoals Jansen, Platvoet en Bruin wel potentie in de Eredivisie. Heerenveen zag dat prima. Ik snap echt niet waarom je Sibon haalt als je Huntelaar al hebt of beter gezegd: had.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
If they only had known then what we know now...
Huntelaar eiste regelmatige speeltijd en dat kon Hiddink hem niet beloven. Fehér was een van de beste verdedigende middenvelders in de HCE toen hij voor nog voor NAC speelde. Je weet nooit hoe het loopt in de voetballerij om maar even een heerlijke dooddoener te gebruiken.
De bal is rond
jeugd krijgt over het algemeen minder makelijk een kans bij PSV, vind het ook onterecht had liever Huntelaar bij PSV gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde er lustig op los bij AGOVV en heeft in tegenstelling tot GGD-spitsen zoals Jansen, Platvoet en Bruin wel potentie in de Eredivisie. Heerenveen zag dat prima. Ik snap echt niet waarom je Sibon haalt als je Huntelaar al hebt of beter gezegd: had.
Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jeugd krijgt over het algemeen minder makelijk een kans bij PSV,
Bakkal is verhuurd aan FCDB dus dat valt niet mee om hem mee te laten doen tegen Volendam.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:04 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.
Weet MM meer dan wij?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Misschien verrast Westerhof ons binnenkort nog wel met een mislukte transfer, die hij in het openbaar brengt.
Ach, hij refereert graag aan Gravesen, laat hemquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Weet MM meer dan wij?
(maak me niet zo nieuwsgierig)
Hiddink heeft tegen Volendam gekozen voor de basis 11 omdat die nauwelijks nog speel ritme hadden (maar 1 oefenpot in de winterpauze). Dat vind k redelijk logisch aangezien er een belangrijke maand aankomt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:04 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.
Dat klopt, maar het gaat toch niet om de namen. Volendam is van laag niveau en in dergelijke wedstrijden kan je de spelers goed uit proberen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bakkal is verhuurd aan FCDB dus dat valt niet mee om hem mee te laten doen tegen Volendam.
Hopelijk blijft het hierbij en leidt dit incident niet tot dualisme tussen de T.D./Trainer en de voorzitterquote:
Duelisme bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het hierbij en leidt dit incident niet tot dualisme tussen de T.D./Trainer en de voorzitter
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:46 schreef rubbereend het volgende:
k vind m tot nu toe heel behoorlijk voerkomen. Heb wel vertrouwen in Westerhof
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.
Nee dualisme. Je ziet dat ook bij de VVD. Ministers die botsen met parlementsleden van dezelfde partij doordat ze een aparte verantwoordelijkheid hebben. Zo kun je dat denk ik ook wel zien met t.d./trainer v.s. voorzitterquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Duelisme bedoel je denk ik![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de details van de interesse van PSV voor Gravesen. Als Gravesen destijds moest kiezen tussen Real en PSV snap ik wel dat hij voor Real kiest.
Geen enkele club kan zich een betere voorzitter dan Harry wensen, dus waar de fuck slaat dit op?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.
Niet zo happen op die kloonquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geen enkele club kan zich een betere voorzitter dan Harry wensen, dus waar de fuck slaat dit op?
Pizza zit in de ovenquote:
Ik ben niet eens een kloon.quote:
Je slaat idd een modderfiguur met die hakkelende en stamelende provinciaal met dat spraakgebrek. Dan idd liever een Spartaan van de lokale gloeilampengigant.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef gras het volgende:
En Harry de beste voorzitter die je kan wensen. Tja, dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Nee inderdaad, neem dan Jaakequote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een kloon.
En Harry de beste voorzitter die je kan wensen. Tja, dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Een beetje jammer dat je daar mee spot. Maar ja, Van Raay lacht zich helemaal rot wanneer PSV deze seizoenshelft in de Arena met harde cijfers Ajax niet op haar gewenste nummer 1 (Met dank aan Ogerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je slaat idd een modderfiguur met die hakkelende en stamelende provinciaal met dat spraakgebrek. Dan idd liever een Spartaan van de lokale gloeilampengigant.
Dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:45 schreef cultheld het volgende:
Een beetje jammer dat je daar mee spot. Maar ja, Van Raay lacht zich helemaal rot wanneer PSV deze seizoenshelft in de Arena met harde cijfers Ajax niet op haar gewenste nummer 1 (Met dank aan Oger) zet
Maar dan is dualisme in principe niet erg. Zo voert iedereen z'n eigen taak uit en hou je elkaar scherp. Het zou wat anders zijn als ze rollebollend over straat zouden gaan en via de media hun ongenoegen zouden uiten. Dat zou je dan duellisme kunnen noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dualisme. Je ziet dat ook bij de VVD. Ministers die botsen met parlementsleden van dezelfde partij doordat ze een aparte verantwoordelijkheid hebben. Zo kun je dat denk ik ook wel zien met t.d./trainer v.s. voorzitterEn daar ben ik bang voor
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet.
Waar ik me wel rot om lach is de financiele puinhoop die Van Raay heeft achtergelaten. Verkoop van de parkeerplaats om de boeken wat op te vrolijken.
Koeman inclusief de hele technische staf loopt al vanaf het begin van het seizoen voor lul met die stropdas, en daar zal echt geen verandering in komen, aangezien die nummer 1 plaats nooit zal worden bereiktquote:
En de CL inkomstenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.![]()
Ajax is gewoon de nummer één van Nederland. Hoe vaak psv ook kampioen wordt, daar zal nooit verandering in komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Koeman inclusief de hele technische staf loopt al vanaf het begin van het seizoen voor lul met die stropdas, en daar zal echt geen verandering in komen, aangezien die nummer 1 plaats nooit zal worden bereikt
En was het elftal kwalitatief uitgehold. Op ouwe man Cocu misschien na, die er overigens in Oranje ook weinig meer van bakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.![]()
Je hebt nog minder verstand van voetbal dan humorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En was het elftal kwalitatief uitgehold. Op ouwe man Cocu misschien na, die er overigens in Oranje ook weinig meer van bakt.
Gomes: Timmer of Gentenaar zijn beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:36 schreef cultheld het volgende:
Je hebt nog minder verstand van voetbal dan humorGomes, Alex, Beasley en Farfán vergeten? En wellicht gaat Robert de nieuwste sensatie worden. Ga lekker in je Ajax topic posten
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
De jeugd van ons wordt langzaam gebracht. Tim Janssen, Jasar Takak en Ibrahim Afellay zullen het zeker gaan redden.
Tim Janssen is getalenteerder dan Huntelaar op die leeftijd was... Hij en Babel zijn de spitsen van de toekomst m.b.t. het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...
Er breekt nagenoeg niets door uit de jeugdopleiding van PSV wat van waarde is voor het Nederlandse voetbal. Alleen Bouma speelt zo af en toe zijn interlandje mee, maar daar heb je het ook mee gehad. Voor de rest doet Huntelaar het wel redelijk bij Heerenveen, en de restquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...
PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef PyTh het volgende:
ajax is beter in het opleiden maar heeft weinig kaas gegeten van het scouten van talenten en goede spelers getuige het groot aantal miskopen.
De jeugdopleiding van PSV is minder dan die van ajax maar PSV heeft zoals de afgelopen 10 jaar duidelijk is aangetoond een (veel) betere visie in het scouten en aankopen van talenten/goede spelers.
Hiddink is op het moment druk bezig om de jeugdopleiding een nieuwe impuls te geven met een aantal aanpassingen/verfrissingen binnen de jeugd van PSV.
Of het wat zal veranderen moet nog blijken.
Ja soms maar niet zo belachelijk veel als ajax de afgelopen 10 jaar of wil je graag dat ik hier een lijstje neerzet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef Spinwithagrin het volgende:
[..]
PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.
Elke club heeft dat soms
Ajax en Feyenoord zijn inderdaad veel erger met miskopen dan PSVquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja soms maar niet zo belachelijk veel als ajax de afgelopen 10 jaar of wil je graag dat ik hier een lijstje neerzet?
Ik kan dat alleen met zekerheid van Landzaat zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:35 schreef cultheld het volgende:
Van der Vaart en Sneijder zijn ook gescout op zo'n talentendag, om maar twee voorbeelden te noemen
Leandro heeft zichzelf een miskoop gemaakt. Groter talent dan Ronaldinho op z'n 17e, heel Europa wilde hem hebben. Maar de mens Leandro past niet bij de club PSV.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:28 schreef PJORourke het volgende:
Leandro was ook wel een miskoop, maar god mag weten door wie die gehaald is.
Miskoop is miskoop. Zoiets kan je ook van Mido zeggen. Al past Mido alleen bij de club van Edward Scissorhands.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
Leandro heeft zichzelf een miskoop gemaakt. Groter talent dan Ronaldinho op z'n 17e, heel Europa wilde hem hebben. Maar de mens Leandro past niet bij de club PSV.
Ik vind Mido dan ook geen miskoop á la Wambertoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Miskoop is miskoop. Zoiets kan je ook van Mido zeggen. Al past Mido alleen bij de club van Edward Scissorhands.
Ook vast wel, maar in het geval Leandro absoluut niet. Jammer dus van je opmerking.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk, het zal eens aan psv liggen...
Normaal gesproken is Porto toch niet zo heel veel beter dan Ajax/PSV? Onder Mourinho hadden ze wat uitschieters maar het is geen Real Madrid of Arsenal. Maar misschien ligt het aan het feit dat het Portugal is. Ik zou me als PSV'er niet gek laten maken door Porto.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Mido dan ook geen miskoop á la WambertoLeandro is in potentie beter dan Ronaldinho, maar hij heeft zich gek laten maken door zaakwaarnemers die FC Porto en nog meer clubs aan hem hebben beloofd
hoiquote:
Marcelo was geen miskoop. Die scoorde nog redelijk en werd zelfs met winst verkocht aan PSG. Dan ben je geen miskoop.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef Spinwithagrin het volgende:
[..]
PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.
Elke club heeft dat soms
Ging voor een redelijk bedrag terug naar Cruzeiro toch? Was duidelijk geen hoogvlieger, maar heeft wel een aantal goals gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Marcelo was geen miskoop. Die scoorde nog redelijk en werd zelfs met winst verkocht aan PSG. Dan ben je geen miskoop.
om maar eens van Nistelrooij te noemen, die is niet bij ons opgeleidquote:Op zondag 30 januari 2005 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSG? Volgens mij heb ik iets gemist dan
Als PSV in Amsterdam was gevestigd hadden zij ook de talenten voorgebracht die Ajax voorgebracht heeft.
Vrijwel alle internationals die komen uit 30 kilometer rondom Ehv zijn bij PSV opgeleid, inclusief Hoekstra, Zenden, Bogelund en Gudjohnson die van verder kwamen.
Mido werd met dikke winst verkocht en maakte Ajax kampioen dus ik zou het geen miskoop noemen.
Volgens mij voor 7 miljoen terwijl hij was gehaald voor 5 miljoen. Toch niet slecht, hij heeft 11 goals gemaakt in 22 wedstrijden. Dat doet Sibon hem niet na.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ging voor een redelijk bedrag terug naar Cruzeiro toch? Was duidelijk geen hoogvlieger, maar heeft wel een aantal goals gemaakt.
dat zijn wel gulden bedragenquote:Op zondag 30 januari 2005 02:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij voor 7 miljoen terwijl hij was gehaald voor 5 miljoen. Toch niet slecht, hij heeft 11 goals gemaakt in 22 wedstrijden. Dat doet Sibon hem niet na.
http://www.mafiaazul.com.br/marcelo.htm
Dollars volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 02:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dollars volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.
5,25 mio dollars. Absurd bedrag eigenlijk, maar PSV moest snel handelen en goed bieden want ook PSG wilde hem persé hebben.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]hebben we zoveel betaald voor Marcello en zoveel gevangen? De markt situatie is nu ook wel wat anders natuurlijk.
ongeveer net zo duur als Leandro dusquote:Op zondag 30 januari 2005 02:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
5,25 mio dollars. Absurd bedrag eigenlijk, maar PSV moest snel handelen en goed bieden want ook PSG wilde hem persé hebben.
Idd.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens de berichten ongeveer 5,5 miljoen dollar
en:quote:29/1/2005 - 'Porto eist bewijs van transfervrije status Leandro'
(Van onze verslaggever RvW)
Het Portugese O Jogo meldt dat alle onderhandelingen tussen Porto en leandro inmiddels zijn afgerond, maar dat een transfer alleen tot stand kan komen als Leandro Porto bewijs kan geven dat hij transfervrij en zonder contract is bij PSV. Dat bewijs zou uiterlijk maandag geleverd moeten worden zodat hij nog op tijd ingeschreven kan worden. De kans dat dat gebeurt is uiterst klein. Stan Valckx liet in een reactie weten dat PSV het cotract niet zomaar zal ontbinden.
In Braziliaanse media verscheen gisteren het bericht dat Sao Paulo enkele weken geleden ook al bij PSV had aangeklopt voor Leandro, maar dat de transfersom die PSV vroeg veel te hoog was voor de Braziliaanse club.
quote:29/1/2005 - "Atlas wil Robert niet vrijgeven voor betalingsgarantie"
Tegenover de Mexicaanse krant Proceso laat de directeur van de club weten verrast te zijn door de presentatie van PSV en de melding dat hij direct mee zou kunnen doen. Volgens de directeur wil hij eerst de garantie dat PSV de transfersom zal voldoen zoals die in een clausule in het contract van de Braziliaan is opgesteld, 5 miljoen dollar. Tot die tijd wil hij de speler niet vrijgeven. Er zou bij de club irritatie leven over de manier waarop de speler tegen de zin van de club naar nederland is vertrokken zonder de club voortijdig in te lichten.
Mwah... Over de hele wel, maar ik noem Trabelsi, Pienaar, Maxwell, Hossam, Litmanen, Kanu, George, Bogarde, Arveladze, Tobiasen, Ibrahimovic.... Ajax heeft best wel goede spelers gehaald hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef PyTh het volgende:
ajax is beter in het opleiden maar heeft weinig kaas gegeten van het scouten van talenten en goede spelers getuige het groot aantal miskopen.
Dan maar hopen dat PSV dat om gaat zetten in nog een paar goalsquote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef Zapper het volgende:
Zow, wat een wedstrijd, PSV is nu gelukkig de betere...
Geweldig knappe goal van Vennegoor, en Alex mag never meer een vrije trap nemen
nouja, gewoon gekeken naar beide ploegen van de afgelopen 15 jaar hebben er bij ajax meer jeugdspelers in het eerste gekomen (en een vaste plaats verworven) dan bji PSV. Beide clubs hebben gemiddeld gezien ongeveer hetzelfde niveau gehad (uitzonderingen daargelaten, beide hebben goede en minder goede tijden gehad). PSV heeft zn selectie vooral gevuld met aankopen waar bij ajax de jeugd meer speelde dus heeft PSV meer spelers aangekocht die het niveau aankunnen.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah... Over de hele wel, maar ik noem Trabelsi, Pienaar, Maxwell, Hossam, Litmanen, Kanu, George, Bogarde, Arveladze, Tobiasen, Ibrahimovic.... Ajax heeft best wel goede spelers gehaald hoor.
PSV teert vooral op Ronaldo en Romário en dat is volledig terecht, want dat waren geweldige aankopen, maar ze hebben ook genoeg missers gehad. Misschien dat het elkaar per saldo niet eens gek veel ontloopt.
Dus nu ineens 5 miljoen dollar ipv de anderhalf die ik eerst las?quote:
Dat zit er wel in ja, RKC hoopte even op meer, maar na een goede periode van PSV is het hele stadion stil gevallen. Vraag me af of Hiddink gaat wisselen, Beasley speelt namelijk best goed.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:22 schreef lookinforyou het volgende:
Dan maar hopen dat PSV dat om gaat zetten in nog een paar goals![]()
Inderdaad prima, en Jan was weer lekker op dreef.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:prima, gewonnen, Jan gaat flink omhoof op de topscorers lijst
hij is ook superfit nu, hij voelt zichzelf na zn blessure fitter dan daarvoorquote:Op zondag 30 januari 2005 14:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Inderdaad prima, en Jan was weer lekker op dreef.
Concurrentie voor hem als spits is dus goed
RBC heb k wel vertrouwen in, van Dijk vertelde gisteren dat RBC vol op de aanval wil gaan speleb, nou dan denk k dat ze bij PSV in het mes lopen. Doelsaldo wedstrijdje dusquote:Op zondag 30 januari 2005 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Mooi, de drie punten zijn dus weer binnen.
Nu op naar woensdag.
Ruud 65 miljoen guldenquote:PSV teert vooral op Ronaldo en Romário en dat is volledig terecht, want dat waren geweldige aankopen, maar ze hebben ook genoeg missers gehad. Misschien dat het elkaar per saldo niet eens gek veel ontloopt
Van Bommel veroorzaakte de 1-0, is hij nu ook slecht?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:51 schreef Zapper het volgende:
Overigens was Farfan in die 25 minuten die ie kreeg (of waren het er meer?) totaal onzichtbaar,
ik kan me geen balcontact herinneren, heb het dus nog steeds niet zo op deze speler
Zo, wat een intelligente opmerking weer van je, held.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:58 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel veroorzaakte de 1-0, is hij nu ook slecht?![]()
Mja intelligente opmerkingen vragen om opmerkingen van niveauquote:Op zondag 30 januari 2005 15:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo, wat een intelligente opmerking weer van je, held.
Ik noem Farfan nergens slecht, ik ben alleen niet onder de indruk van hem,
en daar heeft zijn invalbeurt vandaag geen verandering in gebracht.
Hij heeft het over de aankopen.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zet jij de verkopen van Ajax er maar tegenover.
dat doet nauwelijks voor elkaar onder, die paar kampioenschappen die wij meer hebben compenseren ze in amsterdam met een UEFAcup en een Wereldbekerquote:Op zondag 30 januari 2005 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verkopen is een goede graadmeter op het succes te meten
Verder de prijzenkast en die is over de laatste 20 jaar bij PSV ook dikker gevuld dan die van Ajax
RKC kon er anders ook wat van, met hun vuurwerkgeluidenquote:
en PSV heeft niet spelers voor meer verkocht?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft ongeveer evenveel prijzen gehaald als Ajax de laatste 20 jaar maar wel veel betere spelers gekocht. Al hebben ze bij 020 wel geleerd om spelers voor veel geld te verkopen. Chivu(18,5 maar dat krijgen ze nooit) Sladan(16) en Mido(12). Van der Meyde voor een miljoen of 8 maar dat was eigen kweek.
Dank je,quote:Op zondag 30 januari 2005 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Gefeliciteerd heren
enquote:30/1/2005 - Hiddink geeft Robert de tijd
Guus Hiddink liet voorafgaand aan het duel tegen RKC Waalwijk voor de camera's van Canal+ weten dat Robert enige tijd de tijd krijgt om te acclimatiseren en wennen aan het spel van PSV. Hij hoeft zeker niet zonder meer te rekenen op een basisplaats zodra hij speelgerechtigd is. Hij zal de strijd aan moeten gaan met vennegoor of Hesselink en Sibon, die Hiddink zeker nog niet wilde afschrijven. Hiddink hoopt met Robert in de breedte meer mogelijkheden te hebben.
Over berichten uit Mexicaanse media dat Atlas de spits nog niet vrijgegeven zou hebben, werd niet gesproken.
quote:30/1/2005 - Komt Leandro weer in beeld bij São Paulo?
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: Lance/Yahoo
Volgens het Braziliaanse persbureau Lance komt de Braziliaan leandro weer in beeld bij São Paulo indien hij maandag niet rond kan komen met FC Porto. De speler is al rond met de Portugese club, maar Porto eist van de Braziliaan dat hij kan aantonen dat hij zonder contract is. Leandro eist bij de FIFA ontbinding van zijn contract bij PSV, de Eindhovenaren willen daar vooralsnog niet aan meewerken. São Paulo zou zich enkele weken geleden ook al bij PSV gemeld hebben, maar toen was de vraagprijs van PSV volgens berichten in de media veel te hoog voor de Brazilianen.
Hij is weer verdwenenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Djekko waar is Nilis gebleven?
Komen die niet gewoon op PSV.nl te staan? Of doen ze dat alleen bij de thuiswedstrijden?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou heb ik met mijn stomme kop de samenvatting van PSV gemist... Staan die doelpunten ergens online?
lijkt me verstandigquote:Wordt Vonlanthen nu verhuurd?
Na de komst van de Braziliaan Robert zijn de kansen op speelminuten voor Johann Vonlanthen nog verder geslonken. Volgens Zwitserse media is het de bedoeling dat Vonlanthen nu snel verhuurd zal gaan worden. Hoewel de buitenlandse transfermarkt al op 31 januari sluit, mogen binnen Nederland nog tot in maart spelers overstappen naar een andere club.
k zie in RKC wel een goede mogelijkheid, die club kan wel een goede spits erbij gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Koeman of Lokhof geinteresseerd zijn
Dat is denk ik wel het beste voor zijn ontwikkeling ja. Ploegen als Roda en Utrecht lijken me wel iets voor hem.quote:
Ik kan het mishebben (omdat RKC thuis moet zondag), maar het is komend weekend Carnaval en ik kan me niet herinneren dat PSV ooit met Carnaval thuis heeft gespeeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar eeuh waarom moeten we woensdag al weer spelen ???
Nederlands elftal speelt 9 feb.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar eeuh waarom moeten we woensdag al weer spelen ???
daar mis k dus weinig aan tijdens de carnavalquote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nederlands elftal speelt 9 feb.
k denk niet dat Danny dit sluit: Onzin voor je leven!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:58 schreef pascalheister het volgende:
wanneer is die onzin afgelopen dan
Het zijn gewoon knappe cijfers, zeker als je in aanmerking neemt dat hij vaak moest invallen of vroeg gewisseld werd en altijd in dienst speelde van Kezzaquote:En het maakt ook wel uit dat Vennegoor 2 jaar lang 'in dienst van' Kezman heeft gespeeld.
lijkt me ook gewoon logischquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef Spideyman het volgende:
In Studio Voetbal werd gemeld door de zaakwaarnemer van Van Bommel dat hij 100% zeker naar een Europese topclub gaat na dit seizoen. Hij heeft de keuze tussen Engeland, Spanje en Italie. Namen van clubs werden niet genoemd.
laatste melding op PSV.nl van een dag of 4 geleden was 23.500 van 30.000 beschikbarequote:Op maandag 31 januari 2005 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht inmiddels?
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
ligt t aan mij dat k geen plaatje zie
waar ging dat gepiep dan over?quote:Op maandag 31 januari 2005 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat raakt dus wel uitverkocht.
En dan is dat gepiep op het PSV forum ook voor niks geweest
Dat is toch geen mokkelquote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:38 schreef Zapper het volgende:
Dat zou anders wel een goed excuus zijn
Jammer trouwens dat Reus naar Glasgow Rangers gaat, nu durf ik niet meer te juichen als ze verliezen
het is al rond dachtquote:Op maandag 31 januari 2005 12:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?
Dat is nou jammer, ik vind Celtic een veel leukere club.quote:
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef Zapper het volgende:
Dilemma dus, want ik ben voor Celtic als het om Schotland gaat
Ik ben voor beiden. Ik hoop dat Waterreus veel ballen pakt, maar dat ie ze niet allemaal paktquote:Op maandag 31 januari 2005 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...
Ja, ik zat op de 6e rij dus dat was redelijk dichtbij het veld. Goed overzichtquote:Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Djekko, had je een fatsoenlijke plek?
de prijzen zijn dan ook aan de hoge kantquote:Op maandag 31 januari 2005 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gepiep ging/gaat inderdaad over de te hoge prijzen.
'Een heel gewone' voetballer, en niet beter dan een Vennegoor.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:36 schreef ASSpirine het volgende:
wat zegt hij er allemaal over?
mss dat ik de VI niet ka nkopen deze week
Mwah, afgezeken niet.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Derksen heeft Robert afgezeken. Goede zaakDerksen kondigde Sonck toen al superspeler aan en Hofs ook als mega aankoop.
ja ok maar "mega aankoop"quote:Op maandag 31 januari 2005 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hofs is voor Feyenoord ook een nuttige aankoop. Trouwens, PSV wilde Hofs ook.
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hofs is voor Feyenoord ook een nuttige aankoop. Trouwens, PSV wilde Hofs ook.
Om hem te verhuren jaquote:Trouwens, PSV wilde Hofs ook.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie heeft het over mega aankoop? Zijn contract liep af en het is een van de betere Nederlandse voetballers bij de subtoppers. Logisch dat topclubs je dan gratis meenemen.
Hij komt ook niet meer naar PSV. Dat zal je nog bezuren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou k hoef m echt niet, al krijgen we dr geld bij
Grote jongen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:24 schreef Suijk het volgende:
Of wel natuurlijk.
ja, wie moet er nu op Theo inschoppenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij komt ook niet meer naar PSV. Dat zal je nog bezuren waarschijnlijk.
Heel simpel: geld. Die hebben geen geld om zijn salaris te betalen, Brescia wel. Daar wordt ie wel als een topaanwinst beschouwd trouwens...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:33 schreef gras het volgende:
Vreemd om Vonlanthen naar Italië te sturen. Erg twijfelachtig of die wel minuten gaat maken. Brescia heeft met Delvecchio, Caracciolo en Sculli toch al drie redelijke aanvallers.
Waarom niet gewoon aan een subtopper als RKC, NAC of Twente?
Als topaanwinst zelfs. Op basis van wat? Heeft toch weinig laten zien...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heel simpel: geld. Die hebben geen geld om zijn salaris te betalen, Brescia wel. Daar wordt ie wel als een topaanwinst beschouwd trouwens...
Lekker cynisch weer. Brescia noemt het een 'grande colpo' en hij staat te boek als een van de grootste talenten plus hij scoorde als jongste speler ooit op een EK. Dat telt in die landen. Bij Brescia zal hij vast wel aan speelminuten komen. Wacht het eens rustig af.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef gras het volgende:
Is dat dan zo'n ramp dat PSV z'n salaris dan moet betalen? Zoveel verdiend die echt niet. Ik vind het vreemd, maar dit zal wel het geweldige (jeugd)beleid zijn van Hiddink en consorten.
Veel mensen zien hem als groot talent, Hiddink vond (en hij + staff is ook de enige die het echt kan en mag beoordeln) echter dat hij nog niet tactisch sterk genoeg was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:04 schreef gras het volgende:
Ja, we zullen zien. Maar de opvolger van Vennegoor of Hesselink zal het niet worden.
maar nu mag hij dus pas in de zomer daarheen?quote:Sao Paulo bevestigt interesse voor Leandro
De president van Sao Paulo heeft tijdens een radioprogramma van zijn club bevestigt dat de club geinteresseerd is in het aantrekken van Leandro. Indien de transfer naar Porto afketst (deadline is vandaag) dan zou Leandro naar de Braziliaanse club kunnen komen voor testen.
auw, 2 ingegroeide teennagels, als dat isteren is gebeurt dan speelt hij vanavond niet hoor.quote:1/2/2005 - OB: Robert speelgerechtigd voor PSV
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
De nieuwe Braziliaanse aanwinst van PSV, Robert de Pinho de Souza, is vanaf dinsdag speelgerechtigd voor PSV. De formaliteiten met de Mexicaanse voetbalbond en Roberts vorige club Atlas zijn in orde. Ook heeft PSV een werkvergunning voor Pinho. Of de Braziliaan woensdagavond tegen RBC Roosendaal zijn debuut maakt, is onzeker. Hij is behandeld aan twee ingegroeide teennagels.
quote:1/2/2005 - Nog geen duidelijkheid over Leandro en Porto [update]
(Van onze verslaggever RvN)
Ondanks dat de transfermarkt inmiddels is gesloten, bestaat er nog geen duidelijkheid of Leandro nu voor Porto gaat spelen of niet. Afgaande op de meest betrouwbare berichten in de Portugese media, is de Braziliaan inmiddels ingeschreven bij de Portugese bond en zou hij indien PSV hem alsnog vrijgeeft alsnog voor Porto kunnen gaan spelen. Leandro zou afgereisd zijn naar Porto in afwachting van een akkoord tussen zijn zaakwaarnemers en PSV over vrijgave van de middenvelder.
DE krant O Jogo meldt dat Porto de zaak overlaat aan de FIFA om te bepalen of hij transfervrij naar Porto kan komen. Zo was hij door zijn zaakwaarnemers wel aangeboden omdat zijn contract bij PSV niet rechtsgeldig zou zijn.
In het tijdschrift A Bola was Pedro Salazar heel duidelijk. Volgens hem houdt PSV Leandro gewoon aan zijn contract en moet Porto ndien het Leandro wil naar PSV komen.
het wordt eens tijd dat Porto geld gaat overmaken en er een eind aan deze onzin komtquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
Leandro heeft vanochtend met Porto meegetraind
bron?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
en een bosje brandnetels van de voorzitterquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:49 schreef Zapper het volgende:
PSV moet godverdomme eens heel snel dat klotekind opeisen, en hem vanavond mee laten spelen, zodat het publiek op een gepaste manier afscheid van hem kan nemen. Met een oorverdovend fluitconcert wel te verstaan.
Moet het niet zijn "Klotenkind"?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:49 schreef Zapper het volgende:
PSV moet godverdomme eens heel snel dat klotekind opeisen, en hem vanavond mee laten spelen, zodat het publiek op een gepaste manier afscheid van hem kan nemen. Met een oorverdovend fluitconcert wel te verstaan.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:49 schreef Zapper het volgende:
Hij heeft zelfs al gespeeld in de competitie, volgens mij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |