Dank je,quote:Op zondag 30 januari 2005 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Gefeliciteerd heren

enquote:30/1/2005 - Hiddink geeft Robert de tijd
(Van onze verslaggever RvW)
Guus Hiddink liet voorafgaand aan het duel tegen RKC Waalwijk voor de camera's van Canal+ weten dat Robert enige tijd de tijd krijgt om te acclimatiseren en wennen aan het spel van PSV. Hij hoeft zeker niet zonder meer te rekenen op een basisplaats zodra hij speelgerechtigd is. Hij zal de strijd aan moeten gaan met vennegoor of Hesselink en Sibon, die Hiddink zeker nog niet wilde afschrijven. Hiddink hoopt met Robert in de breedte meer mogelijkheden te hebben.
Over berichten uit Mexicaanse media dat Atlas de spits nog niet vrijgegeven zou hebben, werd niet gesproken.
quote:30/1/2005 - Komt Leandro weer in beeld bij São Paulo?
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: Lance/Yahoo
Volgens het Braziliaanse persbureau Lance komt de Braziliaan leandro weer in beeld bij São Paulo indien hij maandag niet rond kan komen met FC Porto. De speler is al rond met de Portugese club, maar Porto eist van de Braziliaan dat hij kan aantonen dat hij zonder contract is. Leandro eist bij de FIFA ontbinding van zijn contract bij PSV, de Eindhovenaren willen daar vooralsnog niet aan meewerken. São Paulo zou zich enkele weken geleden ook al bij PSV gemeld hebben, maar toen was de vraagprijs van PSV volgens berichten in de media veel te hoog voor de Brazilianen.

Hij is weer verdwenenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Djekko waar is Nilis gebleven?

Komen die niet gewoon op PSV.nl te staan? Of doen ze dat alleen bij de thuiswedstrijden?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou heb ik met mijn stomme kop de samenvatting van PSV gemist... Staan die doelpunten ergens online?

lijkt me verstandigquote:Wordt Vonlanthen nu verhuurd?
Na de komst van de Braziliaan Robert zijn de kansen op speelminuten voor Johann Vonlanthen nog verder geslonken. Volgens Zwitserse media is het de bedoeling dat Vonlanthen nu snel verhuurd zal gaan worden. Hoewel de buitenlandse transfermarkt al op 31 januari sluit, mogen binnen Nederland nog tot in maart spelers overstappen naar een andere club.

k zie in RKC wel een goede mogelijkheid, die club kan wel een goede spits erbij gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Koeman of Lokhof geinteresseerd zijn

Dat is denk ik wel het beste voor zijn ontwikkeling ja. Ploegen als Roda en Utrecht lijken me wel iets voor hem.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |