Komen die niet gewoon op PSV.nl te staan? Of doen ze dat alleen bij de thuiswedstrijden?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou heb ik met mijn stomme kop de samenvatting van PSV gemist... Staan die doelpunten ergens online?
lijkt me verstandigquote:Wordt Vonlanthen nu verhuurd?
Na de komst van de Braziliaan Robert zijn de kansen op speelminuten voor Johann Vonlanthen nog verder geslonken. Volgens Zwitserse media is het de bedoeling dat Vonlanthen nu snel verhuurd zal gaan worden. Hoewel de buitenlandse transfermarkt al op 31 januari sluit, mogen binnen Nederland nog tot in maart spelers overstappen naar een andere club.
k zie in RKC wel een goede mogelijkheid, die club kan wel een goede spits erbij gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Koeman of Lokhof geinteresseerd zijn
Dat is denk ik wel het beste voor zijn ontwikkeling ja. Ploegen als Roda en Utrecht lijken me wel iets voor hem.quote:
Ik kan het mishebben (omdat RKC thuis moet zondag), maar het is komend weekend Carnaval en ik kan me niet herinneren dat PSV ooit met Carnaval thuis heeft gespeeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar eeuh waarom moeten we woensdag al weer spelen ???
Nederlands elftal speelt 9 feb.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar eeuh waarom moeten we woensdag al weer spelen ???
daar mis k dus weinig aan tijdens de carnavalquote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nederlands elftal speelt 9 feb.
k denk niet dat Danny dit sluit: Onzin voor je leven!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:58 schreef pascalheister het volgende:
wanneer is die onzin afgelopen dan
Het zijn gewoon knappe cijfers, zeker als je in aanmerking neemt dat hij vaak moest invallen of vroeg gewisseld werd en altijd in dienst speelde van Kezzaquote:En het maakt ook wel uit dat Vennegoor 2 jaar lang 'in dienst van' Kezman heeft gespeeld.
lijkt me ook gewoon logischquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef Spideyman het volgende:
In Studio Voetbal werd gemeld door de zaakwaarnemer van Van Bommel dat hij 100% zeker naar een Europese topclub gaat na dit seizoen. Hij heeft de keuze tussen Engeland, Spanje en Italie. Namen van clubs werden niet genoemd.
laatste melding op PSV.nl van een dag of 4 geleden was 23.500 van 30.000 beschikbarequote:Op maandag 31 januari 2005 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht inmiddels?
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
ligt t aan mij dat k geen plaatje zie
waar ging dat gepiep dan over?quote:Op maandag 31 januari 2005 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat raakt dus wel uitverkocht.
En dan is dat gepiep op het PSV forum ook voor niks geweest
Dat is toch geen mokkelquote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:38 schreef Zapper het volgende:
Dat zou anders wel een goed excuus zijn
Jammer trouwens dat Reus naar Glasgow Rangers gaat, nu durf ik niet meer te juichen als ze verliezen
het is al rond dachtquote:Op maandag 31 januari 2005 12:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?
Dat is nou jammer, ik vind Celtic een veel leukere club.quote:
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef Zapper het volgende:
Dilemma dus, want ik ben voor Celtic als het om Schotland gaat
Ik ben voor beiden. Ik hoop dat Waterreus veel ballen pakt, maar dat ie ze niet allemaal paktquote:Op maandag 31 januari 2005 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...
Ja, ik zat op de 6e rij dus dat was redelijk dichtbij het veld. Goed overzichtquote:Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Djekko, had je een fatsoenlijke plek?
de prijzen zijn dan ook aan de hoge kantquote:Op maandag 31 januari 2005 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gepiep ging/gaat inderdaad over de te hoge prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |