laatste melding op PSV.nl van een dag of 4 geleden was 23.500 van 30.000 beschikbarequote:Op maandag 31 januari 2005 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht inmiddels?
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
ligt t aan mij dat k geen plaatje zie
waar ging dat gepiep dan over?quote:Op maandag 31 januari 2005 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat raakt dus wel uitverkocht.
En dan is dat gepiep op het PSV forum ook voor niks geweest
Dat is toch geen mokkelquote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:38 schreef Zapper het volgende:
Dat zou anders wel een goed excuus zijn
Jammer trouwens dat Reus naar Glasgow Rangers gaat, nu durf ik niet meer te juichen als ze verliezen
het is al rond dachtquote:Op maandag 31 januari 2005 12:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?
Dat is nou jammer, ik vind Celtic een veel leukere club.quote:
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef Zapper het volgende:
Dilemma dus, want ik ben voor Celtic als het om Schotland gaat
Ik ben voor beiden. Ik hoop dat Waterreus veel ballen pakt, maar dat ie ze niet allemaal paktquote:Op maandag 31 januari 2005 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...
Ja, ik zat op de 6e rij dus dat was redelijk dichtbij het veld. Goed overzichtquote:Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Djekko, had je een fatsoenlijke plek?
de prijzen zijn dan ook aan de hoge kantquote:Op maandag 31 januari 2005 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gepiep ging/gaat inderdaad over de te hoge prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |