Tanxquote:
Geprobeerd, maar dat lukt op een of andere manier niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:18 schreef pascalheister het volgende:
http://www.sambafoot.com/en/players/448_Robert.html
die zijn er ook snel bij met het wijzigen
maak er is linkjes van spidey
Misschien belandt hij wel gewoon op de bank, of misschien wel op de rechterflank. Hoop echter dat hij een ideaal duo gaat vormen met Vennegoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef gras het volgende:
Nou, de verwachtingen zijn weer hoog.
Vennegoor kan er toch ook wel 25 a 30 inschieten. Ik snap niet dat er een spits is gekocht. Misschien weer terug naar een echt 442 systeem met Farfan en Park op de flanken? In plaats van het huidige 433 met Vogel in de basis?
Er zou alleen een nieuwe spits worden aangetrokken als hij wat zou kunnen toevoegen aan de selectie. Dat schept, na een aanpassingsperiode, hoge verwachtingen. Helemaal omdat Vennegoor dit seizoen heel goed bezig is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef gras het volgende:
Nou, de verwachtingen zijn weer hoog.
Vennegoor kan er toch ook wel 25 a 30 inschieten. Ik snap niet dat er een spits is gekocht. Misschien weer terug naar een echt 442 systeem met Farfan en Park op de flanken? In plaats van het huidige 433 met Vogel in de basis?
Lukt het wel als je hetgeen wat hier onder staat kopieert naar de OP? (via de quote-optie0quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dat lukt op een of andere manier niet.
24 uur volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:42 schreef Djekko het volgende:
Een OP kun je na een bepaalde tijd toch niet meer veranderen?
Mooiquote:
Ach ja, dat houd je altijd, ik ga er niet op happen, dat verpest het topic alleen maar als die jongen straks aan de lopende band scoortquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi
Jammer van die eerste 2 reacties. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang
Misschien start hij wel in de basis, hij kan ook rechts voorin spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
Ik denk niet dat ie zaterdag in de basis start, maar in de 2e helft Vennegoor komt vervangen.
Bommel/Cocu/Vogel haalt Hiddink niet uit elkaar.
Maar Hiddink haalt Park ook niet uit de wei, denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Misschien start hij wel in de basis, hij kan ook rechts voorin spelen.
dus bijvoorbeeld:
(Farfán/VoH/Robert)
Maar een invalbeurt lijkt me toch wel het beste voor een nieuwe speler midden in het seizoen.
Die kans is inderdaad klein, maar ik wou aangeven dat Robert eventueel op die positie neergezet kan worden. Dat het daadwerkelijk gebeurt zondag acht ik dus net als jij onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar Hiddink haalt Park ook niet uit de wei, denk ik
1 2 3 4 5 6 7 8 | -----------Vennegoor--------Robert------------ --Farfán------------------------------Park---- -------------Cocu---------Van Bommel---------- -^---^-------------------------------^------^- --Lee---------------------------------Ooijer-- --------------Bouma-------Alex---------------- ---------------------------------------------- --------------------Gomes--------------------- |
Volgt hij nu al Nederlandse les?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:18 schreef appelsientje het volgende:
Maar had ik nou goed begrepen dat hij meteen mee traint? misschein dat hij de laatste 10 min nog wel mee mag spellen.
Mwa maar best wel een goede. Maar liever heb ik nu toch het 4-3-3 systeem. Zo als ze nu spelen gaat het gewoon goed, dan moet je niet zomaar van systeem gaan veranderen, vind ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend zo hoor.
in de competitie kan dat bestquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend zo hoor.
Hehehequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:18 schreef appelsientje het volgende:
TVP![]()
en nee zapper begin niet weer over leandro![]()
Hehehequote:
Overschat FC Twente niet, die gaan morgen punten pakken tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
Vooral tegen clubs als RKC Waalwijk, RBC en Twente
Ik ben de beroerdste niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:27 schreef Djekko het volgende:
Goeie OP Spidey
En cultheld, ik zie het al helemaal voor meEn over een maand ontkennen en zeggen dat hij er altijd geloof in heeft gehad
Hopelijk dat Robert zondag al zijn debuut kan maken, wanneer ik er bij benMet dank aan Dylan Dog
Wat vanavond betreft heb ik in ieder geval gelijk gekregenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Jongens, vanavond gaan we lachen met Johan DerksenWedden dat ie gaat zeggen dat 't een miskoop is omdat ie "overal is mislukt" (dat maakt Derksen er dan van) ? En als die jongen er dan 5 in legt, de komende maand, dan zie je Derksen eind februari opeens al z'n woorden in slikken
En wat zei Derksen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Jongens, vanavond gaan we lachen met Johan DerksenWedden dat ie gaat zeggen dat 't een miskoop is omdat ie "overal is mislukt" (dat maakt Derksen er dan van) ? En als die jongen er dan 5 in legt, de komende maand, dan zie je Derksen eind februari opeens al z'n woorden in slikken
Hij vond het nog best een goede speler in Ruslandquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij vond het nog best een goede speler neger in Rusland
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardigquote:
Elke week stuur ik een mailtje naar Voetbal Insite. Met daarin de vraag wat Derksen er van vindt dat de oplage van zijn weekblad afhankelijk is van het nieuws wat hij op TV brengt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardig
Zo negatief was het vanavond niet hoor, behalve over feyenoord maar dat klopte dan ook helemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardig
Over Robert werd er niet veel uitgewijd hoor. Op het einde hebben ze misschien 3 minuten over hem gesproken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:
morgen toch maar ff de herhaling kijken
Hij zei dat hij opviel, meer door zijn huidskleur dan door z'n goede spel volgens mij.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij vond het nog best een goede speler in Rusland
Nergens wordt er hier vooraf gezegd dat hij een superspits is hoor. In de TT staat dan ook duidelijk een vraagteken. Iedereen heeft zoiets van, laat maar zien wat je kan. Maar feit blijft wel dat er alleen een spits zou worden aangetrokken als die een meerwaarde zou hebben voor de selectie. Dus we zullen zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd, heb nog nooit van hem gehoord. Dat jullie er zoveel vertrouwen in hebben, snap ik ook nog niet zo goed. Hiddink heeft Sibon immers ook gehaald.
Ik zeg ook nergens dat het geen superspits is of zal worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nergens wordt er hier vooraf gezegd dat hij een superspits is hoor. In de TT staat dan ook duidelijk een vraagteken. Iedereen heeft zoiets van, laat maar zien wat je kan. Maar feit blijft wel dat er alleen een spits zou worden aangetrokken als die een meerwaarde zou hebben voor de selectie. Dus we zullen zien.
sibon is ook niet als topspits aangekondigd, hij is er meer voor de breedte en ervaringquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd, heb nog nooit van hem gehoord. Dat jullie er zoveel vertrouwen in hebben, snap ik ook nog niet zo goed. Hiddink heeft Sibon immers ook gehaald.
Op hun manier zijn ze een meerwaarde, maar het blijven spelers voor in de breedte. Ze zijn niet moeilijk te vervangen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Elke speler wordt aangetrokken omdat degene die hem haalt hem ziet als een (potentiele) meerwaarde. Sibon en Feher zijn ook gehaald omdat ze een meerwaarde zouden zijn.
Met dat laatste ben ik het 100% met je eens. Robert zal zich echt moeten bewijzen in dat opzicht. Hij kan eventueel ook op rechts uit de voeten, maar dan zou Park (een hele slimme speler vind ik) eruit moeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het geen superspits is of zal worden.
Heb er alleen niet het gevoel dat hij VoH uit de basis zal spelen. Die kerel doet het toch niet echt slecht.
Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Op hun manier zijn ze een meerwaarde, maar het blijven spelers voor in de breedte. Ze zijn niet moeilijk te vervangen.
PSV had al 4 spitsen die in het centrum kunnen spelen. Wanneer je er dan nog een vijfde bijkoopt moet het wel een speler zijn die wat extra's kan brengen. En dat bedoelde Hiddink ook met zijn uitspraak over de eventuele komst van een nieuwe spits.
If they only had known then what we know now...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.
Voor Feher geldt hetzelfde. Men had Takak die op die positie had kunnen spelen, die is echt wel beter dan Feher.
Takak komt er wel, laat die eerst maar z'n wedstrijden spelen i.p.v. bij PSV op de bank te zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.
Voor Feher geldt hetzelfde. Men had Takak die op die positie had kunnen spelen, die is echt wel beter dan Feher.
Huntelaar scoorde er lustig op los bij AGOVV en heeft in tegenstelling tot GGD-spitsen zoals Jansen, Platvoet en Bruin wel potentie in de Eredivisie. Heerenveen zag dat prima. Ik snap echt niet waarom je Sibon haalt als je Huntelaar al hebt of beter gezegd: had.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
If they only had known then what we know now...
Huntelaar eiste regelmatige speeltijd en dat kon Hiddink hem niet beloven. Fehér was een van de beste verdedigende middenvelders in de HCE toen hij voor nog voor NAC speelde. Je weet nooit hoe het loopt in de voetballerij om maar even een heerlijke dooddoener te gebruiken.
De bal is rond
jeugd krijgt over het algemeen minder makelijk een kans bij PSV, vind het ook onterecht had liever Huntelaar bij PSV gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde er lustig op los bij AGOVV en heeft in tegenstelling tot GGD-spitsen zoals Jansen, Platvoet en Bruin wel potentie in de Eredivisie. Heerenveen zag dat prima. Ik snap echt niet waarom je Sibon haalt als je Huntelaar al hebt of beter gezegd: had.
Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jeugd krijgt over het algemeen minder makelijk een kans bij PSV,
Bakkal is verhuurd aan FCDB dus dat valt niet mee om hem mee te laten doen tegen Volendam.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:04 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.
Weet MM meer dan wij?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Misschien verrast Westerhof ons binnenkort nog wel met een mislukte transfer, die hij in het openbaar brengt.
Ach, hij refereert graag aan Gravesen, laat hemquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Weet MM meer dan wij?
(maak me niet zo nieuwsgierig)
Hiddink heeft tegen Volendam gekozen voor de basis 11 omdat die nauwelijks nog speel ritme hadden (maar 1 oefenpot in de winterpauze). Dat vind k redelijk logisch aangezien er een belangrijke maand aankomt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:04 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.
Dat klopt, maar het gaat toch niet om de namen. Volendam is van laag niveau en in dergelijke wedstrijden kan je de spelers goed uit proberen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bakkal is verhuurd aan FCDB dus dat valt niet mee om hem mee te laten doen tegen Volendam.
Hopelijk blijft het hierbij en leidt dit incident niet tot dualisme tussen de T.D./Trainer en de voorzitterquote:
Duelisme bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het hierbij en leidt dit incident niet tot dualisme tussen de T.D./Trainer en de voorzitter
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:46 schreef rubbereend het volgende:
k vind m tot nu toe heel behoorlijk voerkomen. Heb wel vertrouwen in Westerhof
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.
Nee dualisme. Je ziet dat ook bij de VVD. Ministers die botsen met parlementsleden van dezelfde partij doordat ze een aparte verantwoordelijkheid hebben. Zo kun je dat denk ik ook wel zien met t.d./trainer v.s. voorzitterquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Duelisme bedoel je denk ik![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de details van de interesse van PSV voor Gravesen. Als Gravesen destijds moest kiezen tussen Real en PSV snap ik wel dat hij voor Real kiest.
Geen enkele club kan zich een betere voorzitter dan Harry wensen, dus waar de fuck slaat dit op?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.
Niet zo happen op die kloonquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geen enkele club kan zich een betere voorzitter dan Harry wensen, dus waar de fuck slaat dit op?
Pizza zit in de ovenquote:
Ik ben niet eens een kloon.quote:
Je slaat idd een modderfiguur met die hakkelende en stamelende provinciaal met dat spraakgebrek. Dan idd liever een Spartaan van de lokale gloeilampengigant.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef gras het volgende:
En Harry de beste voorzitter die je kan wensen. Tja, dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Nee inderdaad, neem dan Jaakequote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een kloon.
En Harry de beste voorzitter die je kan wensen. Tja, dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Een beetje jammer dat je daar mee spot. Maar ja, Van Raay lacht zich helemaal rot wanneer PSV deze seizoenshelft in de Arena met harde cijfers Ajax niet op haar gewenste nummer 1 (Met dank aan Ogerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je slaat idd een modderfiguur met die hakkelende en stamelende provinciaal met dat spraakgebrek. Dan idd liever een Spartaan van de lokale gloeilampengigant.
Dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:45 schreef cultheld het volgende:
Een beetje jammer dat je daar mee spot. Maar ja, Van Raay lacht zich helemaal rot wanneer PSV deze seizoenshelft in de Arena met harde cijfers Ajax niet op haar gewenste nummer 1 (Met dank aan Oger) zet
Maar dan is dualisme in principe niet erg. Zo voert iedereen z'n eigen taak uit en hou je elkaar scherp. Het zou wat anders zijn als ze rollebollend over straat zouden gaan en via de media hun ongenoegen zouden uiten. Dat zou je dan duellisme kunnen noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dualisme. Je ziet dat ook bij de VVD. Ministers die botsen met parlementsleden van dezelfde partij doordat ze een aparte verantwoordelijkheid hebben. Zo kun je dat denk ik ook wel zien met t.d./trainer v.s. voorzitterEn daar ben ik bang voor
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet.
Waar ik me wel rot om lach is de financiele puinhoop die Van Raay heeft achtergelaten. Verkoop van de parkeerplaats om de boeken wat op te vrolijken.
Koeman inclusief de hele technische staf loopt al vanaf het begin van het seizoen voor lul met die stropdas, en daar zal echt geen verandering in komen, aangezien die nummer 1 plaats nooit zal worden bereiktquote:
En de CL inkomstenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.![]()
Ajax is gewoon de nummer één van Nederland. Hoe vaak psv ook kampioen wordt, daar zal nooit verandering in komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Koeman inclusief de hele technische staf loopt al vanaf het begin van het seizoen voor lul met die stropdas, en daar zal echt geen verandering in komen, aangezien die nummer 1 plaats nooit zal worden bereikt
En was het elftal kwalitatief uitgehold. Op ouwe man Cocu misschien na, die er overigens in Oranje ook weinig meer van bakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.![]()
Je hebt nog minder verstand van voetbal dan humorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En was het elftal kwalitatief uitgehold. Op ouwe man Cocu misschien na, die er overigens in Oranje ook weinig meer van bakt.
Gomes: Timmer of Gentenaar zijn beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:36 schreef cultheld het volgende:
Je hebt nog minder verstand van voetbal dan humorGomes, Alex, Beasley en Farfán vergeten? En wellicht gaat Robert de nieuwste sensatie worden. Ga lekker in je Ajax topic posten
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
De jeugd van ons wordt langzaam gebracht. Tim Janssen, Jasar Takak en Ibrahim Afellay zullen het zeker gaan redden.
Tim Janssen is getalenteerder dan Huntelaar op die leeftijd was... Hij en Babel zijn de spitsen van de toekomst m.b.t. het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |