abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24813548
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij vond het nog best een goede speler in Rusland
Hij zei dat hij opviel, meer door zijn huidskleur dan door z'n goede spel volgens mij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24813559
Ben wel benieuwd, heb nog nooit van hem gehoord. Dat jullie er zoveel vertrouwen in hebben, snap ik ook nog niet zo goed. Hiddink heeft Sibon immers ook gehaald.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:33:17 #53
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24813832
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd, heb nog nooit van hem gehoord. Dat jullie er zoveel vertrouwen in hebben, snap ik ook nog niet zo goed. Hiddink heeft Sibon immers ook gehaald.
Nergens wordt er hier vooraf gezegd dat hij een superspits is hoor. In de TT staat dan ook duidelijk een vraagteken. Iedereen heeft zoiets van, laat maar zien wat je kan. Maar feit blijft wel dat er alleen een spits zou worden aangetrokken als die een meerwaarde zou hebben voor de selectie. Dus we zullen zien.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24813846
Elke speler wordt aangetrokken omdat degene die hem haalt hem ziet als een (potentiele) meerwaarde. Sibon en Feher zijn ook gehaald omdat ze een meerwaarde zouden zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24813906
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:33 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nergens wordt er hier vooraf gezegd dat hij een superspits is hoor. In de TT staat dan ook duidelijk een vraagteken. Iedereen heeft zoiets van, laat maar zien wat je kan. Maar feit blijft wel dat er alleen een spits zou worden aangetrokken als die een meerwaarde zou hebben voor de selectie. Dus we zullen zien.
Ik zeg ook nergens dat het geen superspits is of zal worden.
Heb er alleen niet het gevoel dat hij VoH uit de basis zal spelen. Die kerel doet het toch niet echt slecht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24813907
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
sibon is ook niet als topspits aangekondigd, hij is er meer voor de breedte en ervaring
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:41:44 #57
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24813971
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Elke speler wordt aangetrokken omdat degene die hem haalt hem ziet als een (potentiele) meerwaarde. Sibon en Feher zijn ook gehaald omdat ze een meerwaarde zouden zijn.
Op hun manier zijn ze een meerwaarde, maar het blijven spelers voor in de breedte. Ze zijn niet moeilijk te vervangen.

PSV had al 4 spitsen die in het centrum kunnen spelen. Wanneer je er dan nog een vijfde bijkoopt moet het wel een speler zijn die wat extra's kan brengen. En dat bedoelde Hiddink ook met zijn uitspraak over de eventuele komst van een nieuwe spits.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:44:57 #58
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24814029
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het geen superspits is of zal worden.
Heb er alleen niet het gevoel dat hij VoH uit de basis zal spelen. Die kerel doet het toch niet echt slecht.
Met dat laatste ben ik het 100% met je eens. Robert zal zich echt moeten bewijzen in dat opzicht. Hij kan eventueel ook op rechts uit de voeten, maar dan zou Park (een hele slimme speler vind ik) eruit moeten.
pi_24814066
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:41 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Op hun manier zijn ze een meerwaarde, maar het blijven spelers voor in de breedte. Ze zijn niet moeilijk te vervangen.

PSV had al 4 spitsen die in het centrum kunnen spelen. Wanneer je er dan nog een vijfde bijkoopt moet het wel een speler zijn die wat extra's kan brengen. En dat bedoelde Hiddink ook met zijn uitspraak over de eventuele komst van een nieuwe spits.
Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.

Voor Feher geldt hetzelfde. Men had Takak die op die positie had kunnen spelen, die is echt wel beter dan Feher.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:51:03 #60
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24814159
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het zijn gewoon domme aankopen. Aan de ervaring van Sibon heb je weinig als hij het niveau niet aankan en hij op de bank zit. Daarnaast had PSV de beschikking over Huntelaar die een stuker beter is, dat bewijst hij nu wel.

Voor Feher geldt hetzelfde. Men had Takak die op die positie had kunnen spelen, die is echt wel beter dan Feher.
If they only had known then what we know now...

Huntelaar eiste regelmatige speeltijd en dat kon Hiddink hem niet beloven. Fehér was een van de beste verdedigende middenvelders in de HCE toen hij voor nog voor NAC speelde. Je weet nooit hoe het loopt in de voetballerij om maar even een heerlijke dooddoener te gebruiken.

De bal is rond
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 januari 2005 @ 13:53:22 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24814206
Feher heeft nu de tijd gehad om te wennen aan het tempo van PSV en moet nu bewijzen dat hij dat aan kan of niet. Voor bijvoorbeeld van der Schaaf gaat te snel maar de Jong heeft zich wel kunnen aanpassen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24815706
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Takak komt er wel, laat die eerst maar z'n wedstrijden spelen i.p.v. bij PSV op de bank te zitten
pi_24816178
Misschien verrast Westerhof ons binnenkort nog wel met een mislukte transfer, die hij in het openbaar brengt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24816237
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

If they only had known then what we know now...

Huntelaar eiste regelmatige speeltijd en dat kon Hiddink hem niet beloven. Fehér was een van de beste verdedigende middenvelders in de HCE toen hij voor nog voor NAC speelde. Je weet nooit hoe het loopt in de voetballerij om maar even een heerlijke dooddoener te gebruiken.

De bal is rond
Huntelaar scoorde er lustig op los bij AGOVV en heeft in tegenstelling tot GGD-spitsen zoals Jansen, Platvoet en Bruin wel potentie in de Eredivisie. Heerenveen zag dat prima. Ik snap echt niet waarom je Sibon haalt als je Huntelaar al hebt of beter gezegd: had.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 januari 2005 @ 16:02:08 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24816269
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Huntelaar scoorde er lustig op los bij AGOVV en heeft in tegenstelling tot GGD-spitsen zoals Jansen, Platvoet en Bruin wel potentie in de Eredivisie. Heerenveen zag dat prima. Ik snap echt niet waarom je Sibon haalt als je Huntelaar al hebt of beter gezegd: had.
jeugd krijgt over het algemeen minder makelijk een kans bij PSV, vind het ook onterecht had liever Huntelaar bij PSV gezien
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24816310
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jeugd krijgt over het algemeen minder makelijk een kans bij PSV,
Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.
pi_24816467
De vraag is: Zijn ze goed genoeg? Iedereen had het er begin van het seizoen over dat Smit maar eens "een eerlijke kans" moest krijgen. Hiddink zette hem in het tweede en kon hem beter beoordelen dan wij. Nu speelde hij gisteren met Willem 2 en speelde echt superslecht. Dus ja, ik denk dat Hiddink wel kijk op het spelletje heeft. Afellay komt er langzaam aan en Takak ook. Ik denk dat die twee volgend jaar echt gaan debuteren voor PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24816493
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:04 schreef gras het volgende:

[..]

Dat was tegen Volendam wel duidelijk. Dat is nou precies zo'n wedstrijd waar je jeugdige spelers kan laten meedoen. Wuytens, Vonlanthen, Bakkal, etcetera. Maar Hiddink kiest voor risico-nul en laat enkel de zekerheidjes spelen.
Bakkal is verhuurd aan FCDB dus dat valt niet mee om hem mee te laten doen tegen Volendam.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:18:53 #69
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24816541
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Misschien verrast Westerhof ons binnenkort nog wel met een mislukte transfer, die hij in het openbaar brengt.
Weet MM meer dan wij?

(maak me niet zo nieuwsgierig )
pi_24816583
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Weet MM meer dan wij?

(maak me niet zo nieuwsgierig )
Ach, hij refereert graag aan Gravesen, laat hem
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 januari 2005 @ 16:32:49 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24816767
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:04 schreef gras het volgende:

[..]

Hiddink heeft tegen Volendam gekozen voor de basis 11 omdat die nauwelijks nog speel ritme hadden (maar 1 oefenpot in de winterpauze). Dat vind k redelijk logisch aangezien er een belangrijke maand aankomt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24816778
Guus was daar nogal boos over.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24817554
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bakkal is verhuurd aan FCDB dus dat valt niet mee om hem mee te laten doen tegen Volendam.
Dat klopt, maar het gaat toch niet om de namen. Volendam is van laag niveau en in dergelijke wedstrijden kan je de spelers goed uit proberen.

Zijn ze goed genoeg? Geen idee. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat de spelers uit de PSV-jeugdopleiding minder zijn dan die Volemdamse hangjongeren.
pi_24817685
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Guus was daar nogal boos over.
Hopelijk blijft het hierbij en leidt dit incident niet tot dualisme tussen de T.D./Trainer en de voorzitter
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:34:55 #75
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24817815
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hopelijk blijft het hierbij en leidt dit incident niet tot dualisme tussen de T.D./Trainer en de voorzitter
Duelisme bedoel je denk ik

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de details van de interesse van PSV voor Gravesen. Als Gravesen destijds moest kiezen tussen Real en PSV snap ik wel dat hij voor Real kiest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')