Tanxquote:
Geprobeerd, maar dat lukt op een of andere manier niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:18 schreef pascalheister het volgende:
http://www.sambafoot.com/en/players/448_Robert.html
die zijn er ook snel bij met het wijzigen
maak er is linkjes van spidey
Misschien belandt hij wel gewoon op de bank, of misschien wel op de rechterflank. Hoop echter dat hij een ideaal duo gaat vormen met Vennegoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef gras het volgende:
Nou, de verwachtingen zijn weer hoog.
Vennegoor kan er toch ook wel 25 a 30 inschieten. Ik snap niet dat er een spits is gekocht. Misschien weer terug naar een echt 442 systeem met Farfan en Park op de flanken? In plaats van het huidige 433 met Vogel in de basis?
Er zou alleen een nieuwe spits worden aangetrokken als hij wat zou kunnen toevoegen aan de selectie. Dat schept, na een aanpassingsperiode, hoge verwachtingen. Helemaal omdat Vennegoor dit seizoen heel goed bezig is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef gras het volgende:
Nou, de verwachtingen zijn weer hoog.
Vennegoor kan er toch ook wel 25 a 30 inschieten. Ik snap niet dat er een spits is gekocht. Misschien weer terug naar een echt 442 systeem met Farfan en Park op de flanken? In plaats van het huidige 433 met Vogel in de basis?
Lukt het wel als je hetgeen wat hier onder staat kopieert naar de OP? (via de quote-optie0quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dat lukt op een of andere manier niet.
24 uur volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:42 schreef Djekko het volgende:
Een OP kun je na een bepaalde tijd toch niet meer veranderen?
Mooiquote:
Ach ja, dat houd je altijd, ik ga er niet op happen, dat verpest het topic alleen maar als die jongen straks aan de lopende band scoortquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi
Jammer van die eerste 2 reacties. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang
Misschien start hij wel in de basis, hij kan ook rechts voorin spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
Ik denk niet dat ie zaterdag in de basis start, maar in de 2e helft Vennegoor komt vervangen.
Bommel/Cocu/Vogel haalt Hiddink niet uit elkaar.
Maar Hiddink haalt Park ook niet uit de wei, denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Misschien start hij wel in de basis, hij kan ook rechts voorin spelen.
dus bijvoorbeeld:
(Farfán/VoH/Robert)
Maar een invalbeurt lijkt me toch wel het beste voor een nieuwe speler midden in het seizoen.
Die kans is inderdaad klein, maar ik wou aangeven dat Robert eventueel op die positie neergezet kan worden. Dat het daadwerkelijk gebeurt zondag acht ik dus net als jij onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar Hiddink haalt Park ook niet uit de wei, denk ik
1 2 3 4 5 6 7 8 | -----------Vennegoor--------Robert------------ --Farfán------------------------------Park---- -------------Cocu---------Van Bommel---------- -^---^-------------------------------^------^- --Lee---------------------------------Ooijer-- --------------Bouma-------Alex---------------- ---------------------------------------------- --------------------Gomes--------------------- |
Volgt hij nu al Nederlandse les?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:18 schreef appelsientje het volgende:
Maar had ik nou goed begrepen dat hij meteen mee traint? misschein dat hij de laatste 10 min nog wel mee mag spellen.
Mwa maar best wel een goede. Maar liever heb ik nu toch het 4-3-3 systeem. Zo als ze nu spelen gaat het gewoon goed, dan moet je niet zomaar van systeem gaan veranderen, vind ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend zo hoor.
in de competitie kan dat bestquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend zo hoor.
Hehehequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:18 schreef appelsientje het volgende:
TVP![]()
en nee zapper begin niet weer over leandro![]()
Hehehequote:
Overschat FC Twente niet, die gaan morgen punten pakken tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
Vooral tegen clubs als RKC Waalwijk, RBC en Twente
Ik ben de beroerdste niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:27 schreef Djekko het volgende:
Goeie OP Spidey
En cultheld, ik zie het al helemaal voor meEn over een maand ontkennen en zeggen dat hij er altijd geloof in heeft gehad
Hopelijk dat Robert zondag al zijn debuut kan maken, wanneer ik er bij benMet dank aan Dylan Dog
Wat vanavond betreft heb ik in ieder geval gelijk gekregenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Jongens, vanavond gaan we lachen met Johan DerksenWedden dat ie gaat zeggen dat 't een miskoop is omdat ie "overal is mislukt" (dat maakt Derksen er dan van) ? En als die jongen er dan 5 in legt, de komende maand, dan zie je Derksen eind februari opeens al z'n woorden in slikken
En wat zei Derksen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Jongens, vanavond gaan we lachen met Johan DerksenWedden dat ie gaat zeggen dat 't een miskoop is omdat ie "overal is mislukt" (dat maakt Derksen er dan van) ? En als die jongen er dan 5 in legt, de komende maand, dan zie je Derksen eind februari opeens al z'n woorden in slikken
Hij vond het nog best een goede speler in Ruslandquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij vond het nog best een goede speler neger in Rusland
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardigquote:
Elke week stuur ik een mailtje naar Voetbal Insite. Met daarin de vraag wat Derksen er van vindt dat de oplage van zijn weekblad afhankelijk is van het nieuws wat hij op TV brengt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardig
Zo negatief was het vanavond niet hoor, behalve over feyenoord maar dat klopte dan ook helemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij sprak er nog denigrerender over dan toen hij de komst van Charisteas naar Ajax besprak. En hij zal nog meer moeten likken, dan ie al doet nu Farfán en Alex veel beter zijn dan hij beweerde. Johan Derksen is ongeloofwaardig
Over Robert werd er niet veel uitgewijd hoor. Op het einde hebben ze misschien 3 minuten over hem gesproken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:
morgen toch maar ff de herhaling kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |