Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:46 schreef rubbereend het volgende:
k vind m tot nu toe heel behoorlijk voerkomen. Heb wel vertrouwen in Westerhof
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.
Nee dualisme. Je ziet dat ook bij de VVD. Ministers die botsen met parlementsleden van dezelfde partij doordat ze een aparte verantwoordelijkheid hebben. Zo kun je dat denk ik ook wel zien met t.d./trainer v.s. voorzitterquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Duelisme bedoel je denk ik![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de details van de interesse van PSV voor Gravesen. Als Gravesen destijds moest kiezen tussen Real en PSV snap ik wel dat hij voor Real kiest.
Geen enkele club kan zich een betere voorzitter dan Harry wensen, dus waar de fuck slaat dit op?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef gras het volgende:
Dat kan ik me voorstellen als je Harry van Raaij gewend bent.
Niet zo happen op die kloonquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geen enkele club kan zich een betere voorzitter dan Harry wensen, dus waar de fuck slaat dit op?
Pizza zit in de ovenquote:
Ik ben niet eens een kloon.quote:
Je slaat idd een modderfiguur met die hakkelende en stamelende provinciaal met dat spraakgebrek. Dan idd liever een Spartaan van de lokale gloeilampengigant.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef gras het volgende:
En Harry de beste voorzitter die je kan wensen. Tja, dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Nee inderdaad, neem dan Jaakequote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een kloon.
En Harry de beste voorzitter die je kan wensen. Tja, dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Een beetje jammer dat je daar mee spot. Maar ja, Van Raay lacht zich helemaal rot wanneer PSV deze seizoenshelft in de Arena met harde cijfers Ajax niet op haar gewenste nummer 1 (Met dank aan Ogerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je slaat idd een modderfiguur met die hakkelende en stamelende provinciaal met dat spraakgebrek. Dan idd liever een Spartaan van de lokale gloeilampengigant.
Dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:45 schreef cultheld het volgende:
Een beetje jammer dat je daar mee spot. Maar ja, Van Raay lacht zich helemaal rot wanneer PSV deze seizoenshelft in de Arena met harde cijfers Ajax niet op haar gewenste nummer 1 (Met dank aan Oger) zet
Maar dan is dualisme in principe niet erg. Zo voert iedereen z'n eigen taak uit en hou je elkaar scherp. Het zou wat anders zijn als ze rollebollend over straat zouden gaan en via de media hun ongenoegen zouden uiten. Dat zou je dan duellisme kunnen noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dualisme. Je ziet dat ook bij de VVD. Ministers die botsen met parlementsleden van dezelfde partij doordat ze een aparte verantwoordelijkheid hebben. Zo kun je dat denk ik ook wel zien met t.d./trainer v.s. voorzitterEn daar ben ik bang voor
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet.
Waar ik me wel rot om lach is de financiele puinhoop die Van Raay heeft achtergelaten. Verkoop van de parkeerplaats om de boeken wat op te vrolijken.
Koeman inclusief de hele technische staf loopt al vanaf het begin van het seizoen voor lul met die stropdas, en daar zal echt geen verandering in komen, aangezien die nummer 1 plaats nooit zal worden bereiktquote:
En de CL inkomstenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.![]()
Ajax is gewoon de nummer één van Nederland. Hoe vaak psv ook kampioen wordt, daar zal nooit verandering in komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Koeman inclusief de hele technische staf loopt al vanaf het begin van het seizoen voor lul met die stropdas, en daar zal echt geen verandering in komen, aangezien die nummer 1 plaats nooit zal worden bereikt
En was het elftal kwalitatief uitgehold. Op ouwe man Cocu misschien na, die er overigens in Oranje ook weinig meer van bakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
Met de verkoop van Robben, Kezman, Rommedahl en Hofland is dat gat echt wel gedicht hoor.![]()
Je hebt nog minder verstand van voetbal dan humorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En was het elftal kwalitatief uitgehold. Op ouwe man Cocu misschien na, die er overigens in Oranje ook weinig meer van bakt.
Gomes: Timmer of Gentenaar zijn beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:36 schreef cultheld het volgende:
Je hebt nog minder verstand van voetbal dan humorGomes, Alex, Beasley en Farfán vergeten? En wellicht gaat Robert de nieuwste sensatie worden. Ga lekker in je Ajax topic posten
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
De jeugd van ons wordt langzaam gebracht. Tim Janssen, Jasar Takak en Ibrahim Afellay zullen het zeker gaan redden.
Tim Janssen is getalenteerder dan Huntelaar op die leeftijd was... Hij en Babel zijn de spitsen van de toekomst m.b.t. het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |