Komen die niet gewoon op PSV.nl te staan? Of doen ze dat alleen bij de thuiswedstrijden?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou heb ik met mijn stomme kop de samenvatting van PSV gemist... Staan die doelpunten ergens online?
lijkt me verstandigquote:Wordt Vonlanthen nu verhuurd?
Na de komst van de Braziliaan Robert zijn de kansen op speelminuten voor Johann Vonlanthen nog verder geslonken. Volgens Zwitserse media is het de bedoeling dat Vonlanthen nu snel verhuurd zal gaan worden. Hoewel de buitenlandse transfermarkt al op 31 januari sluit, mogen binnen Nederland nog tot in maart spelers overstappen naar een andere club.
k zie in RKC wel een goede mogelijkheid, die club kan wel een goede spits erbij gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Koeman of Lokhof geinteresseerd zijn
Dat is denk ik wel het beste voor zijn ontwikkeling ja. Ploegen als Roda en Utrecht lijken me wel iets voor hem.quote:
Ik kan het mishebben (omdat RKC thuis moet zondag), maar het is komend weekend Carnaval en ik kan me niet herinneren dat PSV ooit met Carnaval thuis heeft gespeeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar eeuh waarom moeten we woensdag al weer spelen ???
Nederlands elftal speelt 9 feb.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar eeuh waarom moeten we woensdag al weer spelen ???
daar mis k dus weinig aan tijdens de carnavalquote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nederlands elftal speelt 9 feb.
k denk niet dat Danny dit sluit: Onzin voor je leven!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:58 schreef pascalheister het volgende:
wanneer is die onzin afgelopen dan
Het zijn gewoon knappe cijfers, zeker als je in aanmerking neemt dat hij vaak moest invallen of vroeg gewisseld werd en altijd in dienst speelde van Kezzaquote:En het maakt ook wel uit dat Vennegoor 2 jaar lang 'in dienst van' Kezman heeft gespeeld.
lijkt me ook gewoon logischquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef Spideyman het volgende:
In Studio Voetbal werd gemeld door de zaakwaarnemer van Van Bommel dat hij 100% zeker naar een Europese topclub gaat na dit seizoen. Hij heeft de keuze tussen Engeland, Spanje en Italie. Namen van clubs werden niet genoemd.
laatste melding op PSV.nl van een dag of 4 geleden was 23.500 van 30.000 beschikbarequote:Op maandag 31 januari 2005 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht inmiddels?
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
ligt t aan mij dat k geen plaatje zie
waar ging dat gepiep dan over?quote:Op maandag 31 januari 2005 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat raakt dus wel uitverkocht.
En dan is dat gepiep op het PSV forum ook voor niks geweest
Dat is toch geen mokkelquote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, dat mokkel dat dr op staat is nou niet bepaald een plaatje, dus nee.
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:38 schreef Zapper het volgende:
Dat zou anders wel een goed excuus zijn
Jammer trouwens dat Reus naar Glasgow Rangers gaat, nu durf ik niet meer te juichen als ze verliezen
het is al rond dachtquote:Op maandag 31 januari 2005 12:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet echt heen hoop ik?
Dat is nou jammer, ik vind Celtic een veel leukere club.quote:
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef Zapper het volgende:
Dilemma dus, want ik ben voor Celtic als het om Schotland gaat
Ik ben voor beiden. Ik hoop dat Waterreus veel ballen pakt, maar dat ie ze niet allemaal paktquote:Op maandag 31 januari 2005 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook dus ben ik niet voor Waterreus...
Ja, ik zat op de 6e rij dus dat was redelijk dichtbij het veld. Goed overzichtquote:Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Djekko, had je een fatsoenlijke plek?
de prijzen zijn dan ook aan de hoge kantquote:Op maandag 31 januari 2005 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gepiep ging/gaat inderdaad over de te hoge prijzen.
'Een heel gewone' voetballer, en niet beter dan een Vennegoor.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:36 schreef ASSpirine het volgende:
wat zegt hij er allemaal over?
mss dat ik de VI niet ka nkopen deze week
Mwah, afgezeken niet.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Derksen heeft Robert afgezeken. Goede zaakDerksen kondigde Sonck toen al superspeler aan en Hofs ook als mega aankoop.
ja ok maar "mega aankoop"quote:Op maandag 31 januari 2005 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hofs is voor Feyenoord ook een nuttige aankoop. Trouwens, PSV wilde Hofs ook.
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hofs is voor Feyenoord ook een nuttige aankoop. Trouwens, PSV wilde Hofs ook.
Om hem te verhuren jaquote:Trouwens, PSV wilde Hofs ook.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie heeft het over mega aankoop? Zijn contract liep af en het is een van de betere Nederlandse voetballers bij de subtoppers. Logisch dat topclubs je dan gratis meenemen.
Hij komt ook niet meer naar PSV. Dat zal je nog bezuren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou k hoef m echt niet, al krijgen we dr geld bij
Grote jongen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:24 schreef Suijk het volgende:
Of wel natuurlijk.
ja, wie moet er nu op Theo inschoppenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij komt ook niet meer naar PSV. Dat zal je nog bezuren waarschijnlijk.
Heel simpel: geld. Die hebben geen geld om zijn salaris te betalen, Brescia wel. Daar wordt ie wel als een topaanwinst beschouwd trouwens...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:33 schreef gras het volgende:
Vreemd om Vonlanthen naar Italië te sturen. Erg twijfelachtig of die wel minuten gaat maken. Brescia heeft met Delvecchio, Caracciolo en Sculli toch al drie redelijke aanvallers.
Waarom niet gewoon aan een subtopper als RKC, NAC of Twente?
Als topaanwinst zelfs. Op basis van wat? Heeft toch weinig laten zien...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heel simpel: geld. Die hebben geen geld om zijn salaris te betalen, Brescia wel. Daar wordt ie wel als een topaanwinst beschouwd trouwens...
Lekker cynisch weer. Brescia noemt het een 'grande colpo' en hij staat te boek als een van de grootste talenten plus hij scoorde als jongste speler ooit op een EK. Dat telt in die landen. Bij Brescia zal hij vast wel aan speelminuten komen. Wacht het eens rustig af.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef gras het volgende:
Is dat dan zo'n ramp dat PSV z'n salaris dan moet betalen? Zoveel verdiend die echt niet. Ik vind het vreemd, maar dit zal wel het geweldige (jeugd)beleid zijn van Hiddink en consorten.
Veel mensen zien hem als groot talent, Hiddink vond (en hij + staff is ook de enige die het echt kan en mag beoordeln) echter dat hij nog niet tactisch sterk genoeg was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:04 schreef gras het volgende:
Ja, we zullen zien. Maar de opvolger van Vennegoor of Hesselink zal het niet worden.
maar nu mag hij dus pas in de zomer daarheen?quote:Sao Paulo bevestigt interesse voor Leandro
De president van Sao Paulo heeft tijdens een radioprogramma van zijn club bevestigt dat de club geinteresseerd is in het aantrekken van Leandro. Indien de transfer naar Porto afketst (deadline is vandaag) dan zou Leandro naar de Braziliaanse club kunnen komen voor testen.
auw, 2 ingegroeide teennagels, als dat isteren is gebeurt dan speelt hij vanavond niet hoor.quote:1/2/2005 - OB: Robert speelgerechtigd voor PSV
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
De nieuwe Braziliaanse aanwinst van PSV, Robert de Pinho de Souza, is vanaf dinsdag speelgerechtigd voor PSV. De formaliteiten met de Mexicaanse voetbalbond en Roberts vorige club Atlas zijn in orde. Ook heeft PSV een werkvergunning voor Pinho. Of de Braziliaan woensdagavond tegen RBC Roosendaal zijn debuut maakt, is onzeker. Hij is behandeld aan twee ingegroeide teennagels.
quote:1/2/2005 - Nog geen duidelijkheid over Leandro en Porto [update]
(Van onze verslaggever RvN)
Ondanks dat de transfermarkt inmiddels is gesloten, bestaat er nog geen duidelijkheid of Leandro nu voor Porto gaat spelen of niet. Afgaande op de meest betrouwbare berichten in de Portugese media, is de Braziliaan inmiddels ingeschreven bij de Portugese bond en zou hij indien PSV hem alsnog vrijgeeft alsnog voor Porto kunnen gaan spelen. Leandro zou afgereisd zijn naar Porto in afwachting van een akkoord tussen zijn zaakwaarnemers en PSV over vrijgave van de middenvelder.
DE krant O Jogo meldt dat Porto de zaak overlaat aan de FIFA om te bepalen of hij transfervrij naar Porto kan komen. Zo was hij door zijn zaakwaarnemers wel aangeboden omdat zijn contract bij PSV niet rechtsgeldig zou zijn.
In het tijdschrift A Bola was Pedro Salazar heel duidelijk. Volgens hem houdt PSV Leandro gewoon aan zijn contract en moet Porto ndien het Leandro wil naar PSV komen.
het wordt eens tijd dat Porto geld gaat overmaken en er een eind aan deze onzin komtquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
Leandro heeft vanochtend met Porto meegetraind
bron?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
en een bosje brandnetels van de voorzitterquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:49 schreef Zapper het volgende:
PSV moet godverdomme eens heel snel dat klotekind opeisen, en hem vanavond mee laten spelen, zodat het publiek op een gepaste manier afscheid van hem kan nemen. Met een oorverdovend fluitconcert wel te verstaan.
Moet het niet zijn "Klotenkind"?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:49 schreef Zapper het volgende:
PSV moet godverdomme eens heel snel dat klotekind opeisen, en hem vanavond mee laten spelen, zodat het publiek op een gepaste manier afscheid van hem kan nemen. Met een oorverdovend fluitconcert wel te verstaan.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:49 schreef Zapper het volgende:
Hij heeft zelfs al gespeeld in de competitie, volgens mij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |