Inderdaad prima, en Jan was weer lekker op dreef.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:prima, gewonnen, Jan gaat flink omhoof op de topscorers lijst
hij is ook superfit nu, hij voelt zichzelf na zn blessure fitter dan daarvoorquote:Op zondag 30 januari 2005 14:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Inderdaad prima, en Jan was weer lekker op dreef.
Concurrentie voor hem als spits is dus goed
RBC heb k wel vertrouwen in, van Dijk vertelde gisteren dat RBC vol op de aanval wil gaan speleb, nou dan denk k dat ze bij PSV in het mes lopen. Doelsaldo wedstrijdje dusquote:Op zondag 30 januari 2005 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Mooi, de drie punten zijn dus weer binnen.
Nu op naar woensdag.
Ruud 65 miljoen guldenquote:PSV teert vooral op Ronaldo en Romário en dat is volledig terecht, want dat waren geweldige aankopen, maar ze hebben ook genoeg missers gehad. Misschien dat het elkaar per saldo niet eens gek veel ontloopt
Van Bommel veroorzaakte de 1-0, is hij nu ook slecht?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:51 schreef Zapper het volgende:
Overigens was Farfan in die 25 minuten die ie kreeg (of waren het er meer?) totaal onzichtbaar,
ik kan me geen balcontact herinneren, heb het dus nog steeds niet zo op deze speler
Zo, wat een intelligente opmerking weer van je, held.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:58 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel veroorzaakte de 1-0, is hij nu ook slecht?![]()
Mja intelligente opmerkingen vragen om opmerkingen van niveauquote:Op zondag 30 januari 2005 15:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo, wat een intelligente opmerking weer van je, held.
Ik noem Farfan nergens slecht, ik ben alleen niet onder de indruk van hem,
en daar heeft zijn invalbeurt vandaag geen verandering in gebracht.
Hij heeft het over de aankopen.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zet jij de verkopen van Ajax er maar tegenover.
dat doet nauwelijks voor elkaar onder, die paar kampioenschappen die wij meer hebben compenseren ze in amsterdam met een UEFAcup en een Wereldbekerquote:Op zondag 30 januari 2005 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verkopen is een goede graadmeter op het succes te meten
Verder de prijzenkast en die is over de laatste 20 jaar bij PSV ook dikker gevuld dan die van Ajax
RKC kon er anders ook wat van, met hun vuurwerkgeluidenquote:
en PSV heeft niet spelers voor meer verkocht?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft ongeveer evenveel prijzen gehaald als Ajax de laatste 20 jaar maar wel veel betere spelers gekocht. Al hebben ze bij 020 wel geleerd om spelers voor veel geld te verkopen. Chivu(18,5 maar dat krijgen ze nooit) Sladan(16) en Mido(12). Van der Meyde voor een miljoen of 8 maar dat was eigen kweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |