abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24822253
Hoe oud is die Janssen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24822310
Ik dacht 18 of 19
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24822325
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...
Er breekt nagenoeg niets door uit de jeugdopleiding van PSV wat van waarde is voor het Nederlandse voetbal. Alleen Bouma speelt zo af en toe zijn interlandje mee, maar daar heb je het ook mee gehad. Voor de rest doet Huntelaar het wel redelijk bij Heerenveen, en de rest

De jeugdopleiding van Feyenoord is trouwens ook niet al te best.

Hoe is het te verklaren dat de jeugdopleiding van deze twee topclubs zo weinig goede spelers door laat stromen?
the man who sold the world
pi_24822572
Ik kan dat wel verklaren. Ajax heeft gewoon de naam weet je. Ajax organiseert van die enorme talentendagen waar heel Nederland op af komt. Daarom heeft Ajax zo'n grote voorsprong wat betreft jeugd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:33:40 #105
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24822613
Lijkt me onzin. Uit die talentendagen is niet zo heel veel voortgekomen, wat ik me kan herinneren uit een evaluatie vane en paar jaar geleden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24822628
Ik denk dat PSV liever een goede speler koopt dan dat zij een eigen jeugdspeler laten spelen.

Meer een kwestie van beleid lijkt mij.
pi_24822654
Ik heb een hele poos terug in HP/De Tijd gelezen dat Ajax dus van die enorme talentendagen organiseert, waar heel Nederland op af komt. Ik meen 10.000 voetballertjes per jaar. Van der Vaart en Sneijder zijn ook gescout op zo'n talentendag, om maar twee voorbeelden te noemen
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:42:52 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24822828
ajax is beter in het opleiden maar heeft weinig kaas gegeten van het scouten van talenten en goede spelers getuige het groot aantal miskopen.
De jeugdopleiding van PSV is minder dan die van ajax maar PSV heeft zoals de afgelopen 10 jaar duidelijk is aangetoond een (veel) betere visie in het scouten en aankopen van talenten/goede spelers.

Hiddink is op het moment druk bezig om de jeugdopleiding een nieuwe impuls te geven met een aantal aanpassingen/verfrissingen binnen de jeugd van PSV.
Of het wat zal veranderen moet nog blijken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_24822908
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef PyTh het volgende:
ajax is beter in het opleiden maar heeft weinig kaas gegeten van het scouten van talenten en goede spelers getuige het groot aantal miskopen.
De jeugdopleiding van PSV is minder dan die van ajax maar PSV heeft zoals de afgelopen 10 jaar duidelijk is aangetoond een (veel) betere visie in het scouten en aankopen van talenten/goede spelers.

Hiddink is op het moment druk bezig om de jeugdopleiding een nieuwe impuls te geven met een aantal aanpassingen/verfrissingen binnen de jeugd van PSV.
Of het wat zal veranderen moet nog blijken.
PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.

Elke club heeft dat soms
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:49:57 #110
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24822966
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef Spinwithagrin het volgende:

[..]

PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.

Elke club heeft dat soms
Ja soms maar niet zo belachelijk veel als ajax de afgelopen 10 jaar of wil je graag dat ik hier een lijstje neerzet?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_24823271
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ja soms maar niet zo belachelijk veel als ajax de afgelopen 10 jaar of wil je graag dat ik hier een lijstje neerzet?
Ajax en Feyenoord zijn inderdaad veel erger met miskopen dan PSV En Hiddink heeft nog maar bitter weinig miskopen gedaan. Eigenlijk alleen Fehér en Sibon (Hij haalde Addo wel terug, maar heeft hem nooit gecontracteerd).
pi_24823305
Robert kan niet meedoen tegen RKC, z'n debuut blijft dus nog even uit
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:28:21 #113
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24824854
Leandro was ook wel een miskoop, maar god mag weten door wie die gehaald is.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:29:25 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24824880
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:35 schreef cultheld het volgende:
Van der Vaart en Sneijder zijn ook gescout op zo'n talentendag, om maar twee voorbeelden te noemen
Ik kan dat alleen met zekerheid van Landzaat zeggen.
pi_24825078
Deze middag toen ik de krant las zag ik dat PSV een nieuwe speler had gekocht, een spits
Ik had er gemengde gevoelens bij

Leuk voor PSV, een mogelijke topper uit Brazilië, een versterking.
MAAR, was het nodig...
Ik ben heel erg tevreden over VoH, en Farfan vind ik het ook goed doen
en natuurlijk, mijn favoriet van de jonkies, Vonlanthen

Ik wil Farfan niet zien "lijden" onder een nieuwe spits en een nieuwe tacktiek
Hij zal vanaf nu wel de vleugels bespelen
Maar VoH dan?

Ik zal het wel zien in de nabije toekomst
pi_24825326
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:28 schreef PJORourke het volgende:
Leandro was ook wel een miskoop, maar god mag weten door wie die gehaald is.
Leandro heeft zichzelf een miskoop gemaakt. Groter talent dan Ronaldinho op z'n 17e, heel Europa wilde hem hebben. Maar de mens Leandro past niet bij de club PSV.
pi_24825452
Tuurlijk, het zal eens aan psv liggen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:57:37 #118
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24825455
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
Leandro heeft zichzelf een miskoop gemaakt. Groter talent dan Ronaldinho op z'n 17e, heel Europa wilde hem hebben. Maar de mens Leandro past niet bij de club PSV.
Miskoop is miskoop. Zoiets kan je ook van Mido zeggen. Al past Mido alleen bij de club van Edward Scissorhands.
pi_24825556
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Miskoop is miskoop. Zoiets kan je ook van Mido zeggen. Al past Mido alleen bij de club van Edward Scissorhands.
Ik vind Mido dan ook geen miskoop á la Wamberto Leandro is in potentie beter dan Ronaldinho, maar hij heeft zich gek laten maken door zaakwaarnemers die FC Porto en nog meer clubs aan hem hebben beloofd
  zondag 30 januari 2005 @ 00:10:42 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24825719
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk, het zal eens aan psv liggen...
Ook vast wel, maar in het geval Leandro absoluut niet. Jammer dus van je opmerking.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 30 januari 2005 @ 00:11:52 #121
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24825741
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Mido dan ook geen miskoop á la Wamberto Leandro is in potentie beter dan Ronaldinho, maar hij heeft zich gek laten maken door zaakwaarnemers die FC Porto en nog meer clubs aan hem hebben beloofd
Normaal gesproken is Porto toch niet zo heel veel beter dan Ajax/PSV? Onder Mourinho hadden ze wat uitschieters maar het is geen Real Madrid of Arsenal. Maar misschien ligt het aan het feit dat het Portugal is. Ik zou me als PSV'er niet gek laten maken door Porto.
pi_24825803
PSv valt niets te verwijten in het geval van Leandro
Wat moeten we doen, die jongen onder begeleiding naar huis brengen en naar de trainingen zodat hij niet ontsnapt om naar Brazilië te gaan

Als die jongen geen enige vorm van inzet toont, zich nie tals een prof gedraagt, dan kan PSV er niks aan doen.
Snel afhandelen die hap en deze donkere hoofdstuk sluiten aub.
Want over Leandro praten maakt een PSV'er verdrietig
  zondag 30 januari 2005 @ 00:17:44 #123
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24825855
ASSpirine
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24825960
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:17 schreef Zapper het volgende:
ASSpirine
hoi
wat is up?

had vanavond een wedstrijd van PSV verwacht, jammer genoeg was dat niet zo

maar heb wel feijenoord gelijk zie nspelen
  zondag 30 januari 2005 @ 00:24:40 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24825995
Nou, dat we het weer een keer eens zijn met elkaar hehe

Feyenoord punten zien verspelen is toch altijd een leuk alternatief, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')