Er breekt nagenoeg niets door uit de jeugdopleiding van PSV wat van waarde is voor het Nederlandse voetbal. Alleen Bouma speelt zo af en toe zijn interlandje mee, maar daar heb je het ook mee gehad. Voor de rest doet Huntelaar het wel redelijk bij Heerenveen, en de restquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Worden het toppers of blijven het spelers voor in de breedte? Er breekt namelijk zo weinig echt door vanuit de jeugd bij jullie. Wat goed is, komt snel...
PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef PyTh het volgende:
ajax is beter in het opleiden maar heeft weinig kaas gegeten van het scouten van talenten en goede spelers getuige het groot aantal miskopen.
De jeugdopleiding van PSV is minder dan die van ajax maar PSV heeft zoals de afgelopen 10 jaar duidelijk is aangetoond een (veel) betere visie in het scouten en aankopen van talenten/goede spelers.
Hiddink is op het moment druk bezig om de jeugdopleiding een nieuwe impuls te geven met een aantal aanpassingen/verfrissingen binnen de jeugd van PSV.
Of het wat zal veranderen moet nog blijken.
Ja soms maar niet zo belachelijk veel als ajax de afgelopen 10 jaar of wil je graag dat ik hier een lijstje neerzet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef Spinwithagrin het volgende:
[..]
PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.
Elke club heeft dat soms
Ajax en Feyenoord zijn inderdaad veel erger met miskopen dan PSVquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja soms maar niet zo belachelijk veel als ajax de afgelopen 10 jaar of wil je graag dat ik hier een lijstje neerzet?
Ik kan dat alleen met zekerheid van Landzaat zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:35 schreef cultheld het volgende:
Van der Vaart en Sneijder zijn ook gescout op zo'n talentendag, om maar twee voorbeelden te noemen
Leandro heeft zichzelf een miskoop gemaakt. Groter talent dan Ronaldinho op z'n 17e, heel Europa wilde hem hebben. Maar de mens Leandro past niet bij de club PSV.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:28 schreef PJORourke het volgende:
Leandro was ook wel een miskoop, maar god mag weten door wie die gehaald is.
Miskoop is miskoop. Zoiets kan je ook van Mido zeggen. Al past Mido alleen bij de club van Edward Scissorhands.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
Leandro heeft zichzelf een miskoop gemaakt. Groter talent dan Ronaldinho op z'n 17e, heel Europa wilde hem hebben. Maar de mens Leandro past niet bij de club PSV.
Ik vind Mido dan ook geen miskoop á la Wambertoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Miskoop is miskoop. Zoiets kan je ook van Mido zeggen. Al past Mido alleen bij de club van Edward Scissorhands.
Ook vast wel, maar in het geval Leandro absoluut niet. Jammer dus van je opmerking.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk, het zal eens aan psv liggen...
Normaal gesproken is Porto toch niet zo heel veel beter dan Ajax/PSV? Onder Mourinho hadden ze wat uitschieters maar het is geen Real Madrid of Arsenal. Maar misschien ligt het aan het feit dat het Portugal is. Ik zou me als PSV'er niet gek laten maken door Porto.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Mido dan ook geen miskoop á la WambertoLeandro is in potentie beter dan Ronaldinho, maar hij heeft zich gek laten maken door zaakwaarnemers die FC Porto en nog meer clubs aan hem hebben beloofd
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |