Normaal gesproken is Porto toch niet zo heel veel beter dan Ajax/PSV? Onder Mourinho hadden ze wat uitschieters maar het is geen Real Madrid of Arsenal. Maar misschien ligt het aan het feit dat het Portugal is. Ik zou me als PSV'er niet gek laten maken door Porto.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Mido dan ook geen miskoop á la WambertoLeandro is in potentie beter dan Ronaldinho, maar hij heeft zich gek laten maken door zaakwaarnemers die FC Porto en nog meer clubs aan hem hebben beloofd
hoiquote:
Marcelo was geen miskoop. Die scoorde nog redelijk en werd zelfs met winst verkocht aan PSG. Dan ben je geen miskoop.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef Spinwithagrin het volgende:
[..]
PSV heeft in het verleden ook zijn miskopen gehad: Marcelo, Jorginho, Claudio etc. etc. etc.
Elke club heeft dat soms
Ging voor een redelijk bedrag terug naar Cruzeiro toch? Was duidelijk geen hoogvlieger, maar heeft wel een aantal goals gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Marcelo was geen miskoop. Die scoorde nog redelijk en werd zelfs met winst verkocht aan PSG. Dan ben je geen miskoop.
om maar eens van Nistelrooij te noemen, die is niet bij ons opgeleidquote:Op zondag 30 januari 2005 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSG? Volgens mij heb ik iets gemist dan
Als PSV in Amsterdam was gevestigd hadden zij ook de talenten voorgebracht die Ajax voorgebracht heeft.
Vrijwel alle internationals die komen uit 30 kilometer rondom Ehv zijn bij PSV opgeleid, inclusief Hoekstra, Zenden, Bogelund en Gudjohnson die van verder kwamen.
Mido werd met dikke winst verkocht en maakte Ajax kampioen dus ik zou het geen miskoop noemen.
Volgens mij voor 7 miljoen terwijl hij was gehaald voor 5 miljoen. Toch niet slecht, hij heeft 11 goals gemaakt in 22 wedstrijden. Dat doet Sibon hem niet na.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ging voor een redelijk bedrag terug naar Cruzeiro toch? Was duidelijk geen hoogvlieger, maar heeft wel een aantal goals gemaakt.
dat zijn wel gulden bedragenquote:Op zondag 30 januari 2005 02:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij voor 7 miljoen terwijl hij was gehaald voor 5 miljoen. Toch niet slecht, hij heeft 11 goals gemaakt in 22 wedstrijden. Dat doet Sibon hem niet na.
http://www.mafiaazul.com.br/marcelo.htm
Dollars volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 02:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dollars volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.
5,25 mio dollars. Absurd bedrag eigenlijk, maar PSV moest snel handelen en goed bieden want ook PSG wilde hem persé hebben.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]hebben we zoveel betaald voor Marcello en zoveel gevangen? De markt situatie is nu ook wel wat anders natuurlijk.
ongeveer net zo duur als Leandro dusquote:Op zondag 30 januari 2005 02:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
5,25 mio dollars. Absurd bedrag eigenlijk, maar PSV moest snel handelen en goed bieden want ook PSG wilde hem persé hebben.
Idd.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens de berichten ongeveer 5,5 miljoen dollar
en:quote:29/1/2005 - 'Porto eist bewijs van transfervrije status Leandro'
(Van onze verslaggever RvW)
Het Portugese O Jogo meldt dat alle onderhandelingen tussen Porto en leandro inmiddels zijn afgerond, maar dat een transfer alleen tot stand kan komen als Leandro Porto bewijs kan geven dat hij transfervrij en zonder contract is bij PSV. Dat bewijs zou uiterlijk maandag geleverd moeten worden zodat hij nog op tijd ingeschreven kan worden. De kans dat dat gebeurt is uiterst klein. Stan Valckx liet in een reactie weten dat PSV het cotract niet zomaar zal ontbinden.
In Braziliaanse media verscheen gisteren het bericht dat Sao Paulo enkele weken geleden ook al bij PSV had aangeklopt voor Leandro, maar dat de transfersom die PSV vroeg veel te hoog was voor de Braziliaanse club.
quote:29/1/2005 - "Atlas wil Robert niet vrijgeven voor betalingsgarantie"
(Van onze verslaggever RvW)
Tegenover de Mexicaanse krant Proceso laat de directeur van de club weten verrast te zijn door de presentatie van PSV en de melding dat hij direct mee zou kunnen doen. Volgens de directeur wil hij eerst de garantie dat PSV de transfersom zal voldoen zoals die in een clausule in het contract van de Braziliaan is opgesteld, 5 miljoen dollar. Tot die tijd wil hij de speler niet vrijgeven. Er zou bij de club irritatie leven over de manier waarop de speler tegen de zin van de club naar nederland is vertrokken zonder de club voortijdig in te lichten.
Mwah... Over de hele wel, maar ik noem Trabelsi, Pienaar, Maxwell, Hossam, Litmanen, Kanu, George, Bogarde, Arveladze, Tobiasen, Ibrahimovic.... Ajax heeft best wel goede spelers gehaald hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef PyTh het volgende:
ajax is beter in het opleiden maar heeft weinig kaas gegeten van het scouten van talenten en goede spelers getuige het groot aantal miskopen.
Dan maar hopen dat PSV dat om gaat zetten in nog een paar goalsquote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef Zapper het volgende:
Zow, wat een wedstrijd, PSV is nu gelukkig de betere...
Geweldig knappe goal van Vennegoor, en Alex mag never meer een vrije trap nemen
nouja, gewoon gekeken naar beide ploegen van de afgelopen 15 jaar hebben er bij ajax meer jeugdspelers in het eerste gekomen (en een vaste plaats verworven) dan bji PSV. Beide clubs hebben gemiddeld gezien ongeveer hetzelfde niveau gehad (uitzonderingen daargelaten, beide hebben goede en minder goede tijden gehad). PSV heeft zn selectie vooral gevuld met aankopen waar bij ajax de jeugd meer speelde dus heeft PSV meer spelers aangekocht die het niveau aankunnen.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah... Over de hele wel, maar ik noem Trabelsi, Pienaar, Maxwell, Hossam, Litmanen, Kanu, George, Bogarde, Arveladze, Tobiasen, Ibrahimovic.... Ajax heeft best wel goede spelers gehaald hoor.
PSV teert vooral op Ronaldo en Romário en dat is volledig terecht, want dat waren geweldige aankopen, maar ze hebben ook genoeg missers gehad. Misschien dat het elkaar per saldo niet eens gek veel ontloopt.
Dus nu ineens 5 miljoen dollar ipv de anderhalf die ik eerst las?quote:
Dat zit er wel in ja, RKC hoopte even op meer, maar na een goede periode van PSV is het hele stadion stil gevallen. Vraag me af of Hiddink gaat wisselen, Beasley speelt namelijk best goed.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:22 schreef lookinforyou het volgende:
Dan maar hopen dat PSV dat om gaat zetten in nog een paar goals![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |