IDD.. en Islam staat toch echt voor vrede en respect.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
Nederlanders hebben echt last van Islam-fetish.
Jij en een moslim helpen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dat jij het had kunnen laten om te zeggen dat zijn geloof achterlijk was, dat hij een terrorist was en dat de profeet een pedofiel was. Ongelooflijk.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:00 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
IDD.. en Islam staat toch echt voor vrede en respect.
Ik heb vanmorgen nog mijn Marokkaanse overbuurman geholpen.. zijn 20 jaar oude volkswagen deed het niet door die vervelende kou.
En je weet.. éen buur benadelen is haraam vanwege de grootheid van zijn rechten.' ..(8>
Buren moet je helpen > http://imaan.nl/artikelen/gedrag/slechtebuur.htmquote:Op maandag 24 januari 2005 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij en een moslim helpen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dat jij het had kunnen laten om te zeggen dat zijn geloof achterlijk was, dat hij een terrorist was en dat de profeet een pedofiel was. Ongelooflijk.
Naar een overlevering van Aboe Dharr Jundub Ibn Junaad en Aboe Abdurrahmaan Mu'ath Ibn Jabal, moge Allah met hen tevreden zijn, heeft de Profeet gezegd: "Vrees Allah waar je ook bent, en reageer op een ondeugdzame handeling met een deugdzame daad want zo neem je het kwaad weg en wees aardig tegen je medemens". [overgeleverd door Termidhi]quote:Op maandag 24 januari 2005 12:12 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Buren moet je helpen > http://imaan.nl/artikelen/gedrag/slechtebuur.htm
Laat nou net de grootste beerput van Nederland, de Randstad, onder water liggen.quote:
GMTAquote:Op maandag 24 januari 2005 18:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat nou net de grootste beerput van Nederland, de Randstad, onder water liggen.![]()
en daarmee de kurk waar Nederland op dreefquote:Op maandag 24 januari 2005 18:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat nou net de grootste beerput van Nederland, de Randstad, onder water liggen.![]()
Dreef Nederland op stank, agressie, werkloosheid, mislukte integratie en onopgevoede achterlijkheid?quote:Op maandag 24 januari 2005 18:40 schreef zakjapannertje het volgende:
en daarmee de kurk waar Nederland op dreef
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dreef Nederland op stank, agressie, werkloosheid, mislukte integratie en onopgevoede achterlijkheid?
quote:De grootste beerput is Brabant.
nee, van Belgie hebben we al lang geleden afscheid genomenquote:Op maandag 24 januari 2005 18:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dreef Nederland op stank, agressie, werkloosheid, mislukte integratie en onopgevoede achterlijkheid?
Nu Amsterdam nog en vooral... Hilversum.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:46 schreef zakjapannertje het volgende:
nee, van Belgie hebben we al lang geleden afscheid genomen
Zegt de provenciaal met tientallen sex-boederijen in de omtrek.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:41 schreef Sidekick het volgende:
De grootste beerput is Brabant. De Randstad komt op een goede tweede plaats.
Prima, dat zijn toch 3/4 paupers.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:14 schreef Drugshond het volgende:
Ze moeten de inwoners van Wassenaar deporteren... en hun huizen afbranden...
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:07 schreef Monidique het volgende:
Nee, Hirsi Ali is geen kuthoer, dat is onzin. Ik erger mij wel aan haar, dat wel.
Ok, dan is Hirsi Ali wel een kuthoer.quote:
Van Somalie?quote:Op maandag 24 januari 2005 21:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok, dan is Hirsi Ali wel een kuthoer.
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:50 schreef VEGAN het volgende:
Vrouwen die liegen moeten met honderd stokslagen worden gestraft.
Ik zie een jengelende tiet, dat is pas erg.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waar zie jij stormfronters? Ik zie hier enkel moslims. Dat is misschien net zo erg.
Ja, het is beter voor je gemoedstoestand om kleine kinderen weg te werken. Onder het beton that is. Echter, als het woord tiet letterlijk moet worden genomen is er uiteraards niets ergs aan de hand.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie een jengelende tiet, dat is pas erg.
Jij vindt een jengelende tiet normaal? Ik geef de voorkeur aan twee.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, het is beter voor je gemoedstoestand om kleine kinderen weg te werken. Onder het beton that is. Echter, als het woord tiet letterlijk moet worden genomen is er uiteraards niets ergs aan de hand.
ha! Vroeger, turks fruit en het protest tegen de sluikende cda-gemeenschapquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij vindt een jengelende tiet normaal? Ik geef de voorkeur aan twee.
Riep iemand tiet !?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij vindt een jengelende tiet normaal? Ik geef de voorkeur aan twee.
Die hoef ik toch niet te slikken.......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Manneh, .. jongens.. ,
vanaf vandaag is de morning afterpil verkrijgbaar bij de drogist.
Ik tel daaraan geen enkele tiet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ha! Vroeger, turks fruit en het protest tegen de sluikende cda-gemeenschap![]()
[afbeelding]
ik denk het niet, ..vraag het even voor de zekerheidquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die hoef ik toch niet te slikken.......![]()
Dat is een soort anti-katerpil voor PVDAers, als het Woutertje niet gelukt is?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Manneh, .. jongens.. ,
vanaf vandaag is de morning afterpil verkrijgbaar bij de drogist.
Je hebt toch wel tenminste de film minstens 5x gezien? De moeder van Monique van de Ven krijgt borstkanker. Ze verliest daardoor 1 tiet. Rutger geeft later op een cruciaal moment een stomp tegen het stompje. De moeder vertegenwoordigt het zwaar gereformereerde dorpsgenoodschap waarin Rutger zich niet thuisvoelt en waaraan Monique zich op dat moment aan probeert te ontsnappen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik tel daaraan geen enkele tiet.
Jawel, maar ik tel aan Rutger geen tieten. Hooguit tepels.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je hebt toch wel tenminste de film minstens 5x gezien? De moeder van Monique van de Ven krijgt borstkanker. Ze verliest daardoor 1 tiet. Rutger geeft later op een cruciaal moment een stomp tegen het stompje. De moeder vertegenwoordigt het zwaar gereformereerde dorpsgenoodschap waarin Rutger zich niet thuisvoelt en waaraan Monique zich op dat moment aan probeert te ontsnappen.
ja, ik ook, dan had ik dorpsgenootschap getypedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, maar ik tel aan Rutger geen tieten. Hooguit tepels.
Ach, was ik maar weer achttien..
Ofschoon het een erg mooi boek is om te lezen.......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Je hebt toch wel tenminste de film minstens 5x gezien? De moeder van Monique van de Ven krijgt borstkanker. Ze verliest daardoor 1 tiet. Rutger geeft later op een cruciaal moment een stomp tegen het stompje. De moeder vertegenwoordigt het zwaar gereformereerde dorpsgenoodschap waarin Rutger zich niet thuisvoelt en waaraan Monique zich op dat moment aan probeert te ontsnappen.
Cyaankali kunnen ze wat mij betreft krijgen.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is een soort anti-katerpil voor PVDAers, als het Woutertje niet gelukt is?
eh... "Schijt! Loeder, ik lik het sperma uit je kut" enzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ofschoon het een erg mooi boek is om te lezen.......
Vooral de passages waarbij R.H helemaal mentaal in de vernieling ligt als Olga (Monique vd Ven) is verdwenen uit zijn leven. Maar later komt ook Eric (Rutger Hauer) tot inkeer dat deze relatie een verstikkende invloed had op zijn leven, en neemt in de latere passages eindelijk meer afstand van het verleden. Zoals altijd.... het boek was beter dan de film.... en de film was al steengoed.
Toepasselijk gedicht .... m.b.t. Turks Fruitquote:Ik hield ontzettend veel van je,
Maar onze relatie mocht niet zijn,
Ik hield zelfs van je tot aan je dood,
Toen je heel zielig was en klein.
Je was en bleef mijn engeltje,
Het meisje waarvoor ik viel,
Ik zag je kale hoofd niet eens,
Ik hield van je met hart en ziel.
Waarom moest het misgaan meisje,
Was onze liefde niet ooit volmaakt?
Jij bent zo erg veranderd liefste,
Wat heeft jou toch stukgemaakt?
Was het jouw moeder, dat secreet,
Die jou maakte tot duivelin,
Komt het door haar dat je anders werd,
Veel killer dan in ‘t begin?
Je was zo lief en ook zo mooi,
Met je sproeten en rode haar,
Oh lieve meid ik mis je zo,
Was je hier nog maar.
Ik mis je lijf, je aanwezigheid,
Jouw liefde en onze seks,
Had ik dat niet hoeven missen,
Zonder die vieze, vuile heks?
Jij had gelukkig kunnen zijn,
Als je mij nog een kans had gegeven,
Je had nog lief en rood geweest,
Je zou misschien zelfs nog leven.
Maar helaas ben je gestorven Olga,
Aan je eind was je zielig en klein,
Ik heb altijd van je gehouden Olga,
Maar onze relatie heeft niet mogen zijn.
Ja, je ontdekt telkens iets leuks in die film. Het had iets vrijgevochtens en ongedwongen. Het past denk ik een beetje bij het tijdsbeeld.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Wat de film ook een mooie lading gaf was de muziek van Toots tielemans...... (melancholisch)
was dat met het tieten-kont-tieten-kont-tieten-kont-kont-kont stukje?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb het meeste gelachen over die carnavals-scene in Maastricht toen hij met gezelfschap uit ging eten, toen werkte hij nog als kunstenaar in de grotten van Valkenburg.....
"Dit is geen ijs meer .... dit is beton".!!!... "Kom op jongens wie het eerst een gat in het plafond kan gooien"...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
was dat met het tieten-kont-tieten-kont-tieten-kont-kont-kont stukje?
ga de film zien, barbaar!quote:
Nee dat kwam later... dat was de vader van Olga met de Radetzky-mars.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:41 schreef Harry_Sack het volgende:
was dat met het tieten-kont-tieten-kont-tieten-kont-kont-kont stukje?
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:53 schreef Drugshond het volgende:
[paint] help de tasjes dief te stoppen ......![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:56 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing RuPaul - Gay As Hell Superbitch Remix.mp3
Don't breaking my heartquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:09 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
RuPaul - President van alle Moslims.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/33733quote:Vrouwen vragen om tolerantie
Nederlandse vrouwen willen niet langer 'tweederangs burger' zijn. Dat is de strekking van het 'vrouwenappèl' dat GroenLinks dinsdag in diverse landelijke media heeft gedaan. De vrouwen die het manifest hebben ondertekend, onder wie de Tweede-Kamerleden Femke Halsema en Naïma Azough (GroenLinks), willen 'samen strijden voor een vreedzame en tolerante samenleving'.
De vrouwen doen een beroep op de regering 'om onze kinderen, onze familie en vrienden kansen te geven en de segregatie te bestrijden'. De overheid moet zwarte woonwijken tegengaan, werkgevers aanpakken als ze stelselmatig weigeren allochtone jongeren in dienst te nemen en de obstakels voor het volgen van inburgeringcursussen voor vrouwen wegnemen. "Zo voorkomen we uitsluiting, frustratie en vervreemding en verkleinen wij de kweekvijver voor radicalisering", menen de vrouwen.
Het appèl is eind december opgesteld tijdens een reeks vrouwenbijeenkomsten van GroenLinks. Bijna duizend vrouwen hebben de oproep ondertekend.
Ik durf te wedden dat dit uit de koker van Ciska Dresselhuys komt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/4/33733
WTF!! Is dit serieus?
Hoezo "radicalisering"? Krijgen we dan vrouwenfundamentalisten?![]()
quote:Europa heeft Joesjenko, de nieuwe president van Oekraïne, gesteund tijdens de turbulente verkiezingsperiode. Schept dat ook de morele verplichting om het land EU-lid te maken?
Ja, de EU mag Oekraïne nu niet in de steek laten.
Nee, Oekraïne hoort niet bij Europa.
Topmokkeltje is datquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit uit de koker van Ciska Dresselhuys komt.
schijnheilige jodenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef pberends het volgende:
"Vooral het CDA en VVD zijn tegen eu-onderhandelingen met Oekraine"
Wat een schijnheilige joden zijn die mafkezen toch. Polen zit al fucking in de EU, maar Oekraine mag nog niet eens meedoen aan de onderhandelen.... hoezo krom![]()
En wel Turkije binnenloodsen
De Oekraine voldoet op geen enkele wijze aan de eisen voor EU lidmaatschap op het moment, om nog maar niet over de gigantische corruptie te spreken die daar de gehele maatschappij doordrenkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef pberends het volgende:
"Vooral het CDA en VVD zijn tegen eu-onderhandelingen met Oekraine"
Wat een schijnheilige joden zijn die mafkezen toch. Polen zit al fucking in de EU, maar Oekraine mag nog niet eens meedoen aan de onderhandelen.... hoezo krom![]()
En wel Turkije binnenloodsen
De problemen bestaan al. Daarbij maken 100.000 moslims meer of minder ook niet echt meer uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
De door hun gestelde problemen voorkom je door geen moslims meer toe te laten in dit land.
Tuurlijk wel mafkees.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:44 schreef Herdenking het volgende:
[..]
De problemen bestaan al. Daarbij maken 100.000 moslims meer of minder ook niet echt meer uit.
Zooo stereotype.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
De door hun gestelde problemen voorkom je door geen moslims meer toe te laten in dit land.
Oh dus alle moslims zijn crimineel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mafkees.
"Ow een crimineel of 100 maakt niet uit op 100.000 criminelen"
Tuurlijk wel.
Le-zen wil nog wel eens wat verduidelijken. Niet binnenlaten is wat anders dan mensen eruit kegelen. Verder ben ik benieuwd naar je ludieke motivatie voor hantering van een stereotype avatar van de moordenaar Ché Guevara wiens geromantiseerde nagedachtenis zo knap commercieel is uitgebuit.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:46 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Zooo stereotype..
"Hun moeten oprotten"
De grap van deze kloon was een paar weken geleden al uitgemolken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:21 schreef aryan8 het volgende:
Verder ben ik benieuwd naar je ludieke motivatie voor hantering van een stereotype avatar
Waar zie je dat staan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:34 schreef Herdenking het volgende:
[..]
Oh dus alle moslims zijn crimineel?
Joden is bij mij een geuzennaam voor moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
schijnheilige jodenPberends, ik maak me een beetje zorgen om je..
Wie ben jij, met je breezernaam?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:46 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Zooo stereotype..
"Hun moeten oprotten"
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:31 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Nou, bij deze neem ik formeel afscheid van Fok! Was het hier een jaar geleden nog een vrij open en interessant discussieforum, dan is het sindsdien steeds meer een Nederlands stromfront geworden.
Doei!
Ach maar natuurlijk, snel weer in je slachtofferrol kruipen en vingertje wijzen. Je lijkt wel een moslim man.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]het is de schuld van de allochtonen dat het hier een halve stormfront is geworden. Je moet de rollen niet omdraaien.
Het forum doet het eindelijk een beetje weer, vandaar dat ik eventjes moest spammen.quote:
Als we hier niet zoveel allochtonen hadden gehad, stemde 2/3 van de de bevolking nog fijn PvdA en linkse consorten. Denk daar maar is over na.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach maar natuurlijk, snel weer in je slachtofferrol kruipen en vingertje wijzen. Je lijkt wel een moslim man.![]()
Ah, vandaar dat de meerderheid nogsteeds aan de linkerkant van het politieke spectrum zit. Wat dacht je van de PVDA, zelfs na PF en V Gogh blijven ze de grootste partij, herr Wilders verliest zetel na zetelquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Als we hier niet zoveel allochtonen hadden gehad, stemde 2/3 van de de bevolking nog fijn PvdA en linkse consorten. Denk daar maar is over na.
Vergis je niet hijs aardig oud, bijna een fossiel. Alleen zijn manier van denken is inderdaad vastgeroest bij 16 jaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:50 schreef Herdenking het volgende:
Ouwe sok! Puber van 17 komt meer in de buurt volgens mij.
Pim Fortuyn is doodgeschoten, ben heeeeeeeeel benieuwd hoeveel zetels de PvdA nog had als Wouter Bos was doodgeschoten. Waarschijnlijk zaten ze dan rond de 30. Mensen stemmen PvdA of SP omdat ze het sociale beleid van dit kabinet spuugzat zijn en niet omdat de PvdA zo'n fantastisch immigratiebeleid heeft. En na van Gogh stond Wilders toch echt op bijna 30 zetels in de peilingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de meerderheid nogsteeds aan de linkerkant van het politieke spectrum zit. Wat dacht je van de PVDA, zelfs na PF en V Gogh blijven ze de grootste partij, herr Wilders verliest zetel na zetel![]()
En van wie ben jij een kloon, pissebed?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:50 schreef Herdenking het volgende:
Ouwe sok! Puber van 17 komt meer in de buurt volgens mij.
Wat ben jij aan het radicaliseren de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:41 schreef pberends het volgende:
Joden is bij mij een geuzennaam voor moslims.
Een moord kan veel sympathie opwekken voor de slachtoffers, "links"in dit geval...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is doodgeschoten, ben heeeeeeeeel benieuwd hoeveel zetels de PvdA nog had als Wouter Bos was doodgeschoten. Waarschijnlijk zaten ze dan rond de 30.
Ja een dag na de moord op van Gogh jah...in een peiling van Maurice de Hondquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is doodgeschoten, ben heeeeeeeeel benieuwd hoeveel zetels de PvdA nog had als Wouter Bos was doodgeschoten. Waarschijnlijk zaten ze dan rond de 30. Mensen stemmen PvdA of SP omdat ze het sociale beleid van dit kabinet spuugzat zijn en niet omdat de PvdA zo'n fantastisch immigratiebeleid heeft. En na van Gogh stond Wilders toch echt op bijna 30 zetels in de peilingen.
Dat is nou echt een verspilling van lood.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos was doodgeschoten.
Daarom kiezen veel mensen blijkbaar voor deportatie.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen zijn dat gekanker op moslims meer dan zat, het is uit de tijd...
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een moord kan veel sympathie opwekken voor de slachtoffers, "links"in dit geval...
Om het beeld recht te zetten: 2/3 federale overheidsbudget VS naar defensiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het radicaliseren de laatste tijd.
NIPO ook op 25. Die peiling van Nova is ie sterk ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja een dag na de moord op van Gogh jah...in een peiling van Maurice de HondEn nu, nu zakt ie steeds verder weg en haalt ie de 10 nog niet eens
. Admit it, facts are facts. Mensen zijn dat gekanker op moslims meer dan zat, het is uit de tijd...een one isseu partij als die van Wilders heeft dan ook niet lang te leven.
Kansloos. Totale versnippering van Wilders, LPF en andere groepjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:03 schreef schatje het volgende:
Nawijn begint Lijst Hilbrand Nawijn
Als er geen ernstige dingen gebeuren in de samenleving... gaat Wilders deze strijd verliezen.... maar we-owe ... als er ergens binnenlands of / een mondiale aanslag plaatsvindt van formaat. Dan ligt hij weer op storm-koers.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ja een dag na de moord op van Gogh jah...in een peiling van Maurice de HondEn nu, nu zakt ie steeds verder weg en haalt ie de 10 nog niet eens
. Admit it, facts are facts. Mensen zijn dat gekanker op moslims meer dan zat, het is uit de tijd...een one isseu partij als die van Wilders heeft dan ook niet lang te leven.
Met zwembandjes en snorkel onder de douche gaan staan, dat is het.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:04 schreef Harry_Sack het volgende:
wtf is een niet-bindend referendum..
Wilbers en Nawijn zijn van het type meeloper, die zijn helemaal niet van plan om oplossingsgericht te werken, laat staan dat ze met punten komen die reeel zijn om op te lossen (Turkije in de EU, kan niet eens worden tegengehouden, De gulden terug, sure, stem dan tegen de EU en zorg voor draagvlak, Asielzoekers terug naar eigen land, laat maar zien wat voor constructieve oplossingen daarvoor gelden als in een contract met Marokko over de reintegratie aldaar).quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:22 schreef Lithion het volgende:
Als elke politicus nu eens het voorbeeld van Wilders en Nawijn opvolgt en een eigen partij opricht, dan zijn we straks mooi van die ellendige partijpolitiek en fractiediscipline af. Eindelijk weer eens een écht parlement met échte volksvertegenwoordigers.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:26 schreef Harry_Sack het volgende:
Wilbers en Nawijn zijn van het type meeloper, die zijn helemaal niet van plan om oplossingsgericht te werken
Dus, wat probeer je te promoten, dus?quote:
Dat NIPO onderzoek toonde mijnsinsziens aan hoe achterlijk een aantal Nederlanders zijn. 65% wist geen ruk van de Islamquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
NIPO ook op 25. Die peiling van Nova is ie sterk ondergewaardeerd.
Je begrijpt het verkeerd, mensen zijn die criminele allochtonen en achterlijke elementen van de islam meer dan zat en nog steeds, en dat zal ook blijven. Zie dat onderzoek van NIPO over angst voor islam van een paar dagen geleden.
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:22 schreef Lithion het volgende:
Als elke politicus nu eens het voorbeeld van Wilders en Nawijn opvolgt en een eigen partij opricht, dan zijn we straks mooi van die ellendige partijpolitiek en fractiediscipline af. Eindelijk weer eens een écht parlement met échte volksvertegenwoordigers.
Ik stem tegen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Geweldig, een referendum over de Europese grondwet. Nicolai van de VVD zal wel alvast zweten![]()
Net of islamieten veel van het jodendom of christendom weten. Laten we elkaar niet opzadelen met de moeilijken van elkaars geloof; en gewoon allemaal lekker in ons eigen landje blijven. Veel beter.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat NIPO onderzoek toonde mijnsinsziens aan hoe achterlijk een aantal Nederlanders zijn. 65% wist geen ruk van de IslamVindt je dat anno 2005 nog kunnen? En toch op Wilders stemmen...."ja ik weet niets over de islam, maar ik stem toch op wilders want hij wil die zwarte er ook uit"
Was de gulden terug niet een standpunt van de SP?quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wilbers en Nawijn zijn van het type meeloper, die zijn helemaal niet van plan om oplossingsgericht te werken, laat staan dat ze met punten komen die reeel zijn om op te lossen (Turkije in de EU, kan niet eens worden tegengehouden, De gulden terug, sure, stem dan tegen de EU en zorg voor draagvlak, Asielzoekers terug naar eigen land, laat maar zien wat voor constructieve oplossingen daarvoor gelden als in een contract met Marokko over de reintegratie aldaar).
Als hij het kon, zeker. Alhoewel het is een nepnegerin eersteklas moet ik je toegeven. Islamieten weten veel over het Jodendom en Christendom inderdaad, hoe dat komt? Simpel omdat er er zeer veel gelijkenissen zijn tussen deze godsdiensten. De Koran omvat een aantal elementen van de Thora en de Bijbel. Het Christendom is trouwens ook geimporteerd dat wist je ook neem ik aan? Het is een godsdienst uit het midden-oosten dus tja, dan blijft er niet veel meer over van NL als cultuur he. Alles is geimporteerd, of dat nu de religie is, of dat nu de tulpen zijn of dat nu sinterklaas is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of islamieten veel van het jodendom of christendom weten. Laten we elkaar niet opzadelen met de moeilijken van elkaars geloof; en gewoon allemaal lekker in ons eigen landje blijven. Veel beter.
Tuurlijk, Wilders wil zijn zwarte vriendin Hirsi Ali er ook uit schoppen![]()
Inderdaad fantastisch, die geimporteerde eerwraken, criminele allochtonen, terroristen en ander tuig de laatste 50 jaar. Met jou redenatie is in elk land alles geimporteerd, totaal niet relevant, maar goed laten we ons tot een paar eeuwen geschiedenis beperken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij het kon, zeker. Alhoewel het is een nepnegerin eersteklas moet ik je toegeven. Islamieten weten veel over het Jodendom en Christendom inderdaad, hoe dat komt? Simpel omdat er er zeer veel gelijkenissen zijn tussen deze godsdiensten. De Koran omvat een aantal elementen van de Thora en de Bijbel. Het Christendom is trouwens ook geimporteerd dat wist je ook neem ik aan? Het is een godsdienst uit het midden-oosten dus tja, dan blijft er niet veel meer over van NL als cultuur he. Alles is geimporteerd, of dat nu de religie is, of dat nu de tulpen zijn of dat nu sinterklaas is.
Is dat nou niet juist het mooie van Nederland? Dat alles geimporteerd is?
Eerwraken zijn aan de orde van de dag, net als aanslagen nietwaar peebee? Wat heb jij een realistische kijk op Nederland tochquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad fantastisch, die geimporteerde eerwraken, criminele allochtonen, terroristen en ander tuig de laatste 50 jaar. Met jou redenatie is in elk land alles geimporteerd, totaal niet relevant, maar goed laten we ons tot een paar eeuwen geschiedenis beperken.
Het was niet aan de orde van de dag in Nederland. Wat een zeikmuts ben jij. Jammer dat Dora er niet is om je af te maken. Ik ga geen energie meer in jou steken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eerwraken zijn aan de orde van de dag, net als aanslagen nietwaar peebee? Wat heb jij een realistische kijk op Nederland toch![]()
Doodsverwensingen, mag dat op fok?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was niet aan de orde van de dag in Nederland. Wat een zeikmuts ben jij. Jammer dat Dora er niet is om je af te maken. Ik ga geen energie meer in jou steken.
Verschil tussen letterlijk en figuurlijk niet kennen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doodsverwensingen, mag dat op fok?![]()
Alleen tegen moslims. Maar niet door moslims.quote:
Klopt... moslims voeren het ook nog eens uit, dat is een verschil.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alleen tegen moslims. Maar niet door moslims.![]()
En ze zijn niet lief tegen Israel...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Klopt... moslims voeren het ook nog eens uit, dat is een verschil.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En ze zijn niet lief tegen Israel...![]()
In 2001 ofzo ja. Nu is het waarschijnlijk alleen nog maar een ideaal.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Was de gulden terug niet een standpunt van de SP?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:42 schreef zakjapannertje het volgende:
de nachtmerrie van oa Wilders?: Gratis wietzaadjes bij de Nieuwe Revu.
Ik vind dat de AH dan ook het vogelzaad uit de handel moeten nemen, zijn ze nou helemaal besodemieterdquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:42 schreef zakjapannertje het volgende:
de nachtmerrie van oa Wilders?: Gratis wietzaadjes bij de Nieuwe Revu.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Dat NIPO onderzoek toonde mijnsinsziens aan hoe achterlijk een aantal Nederlanders zijn. 65% wist geen ruk van de IslamVindt je dat anno 2005 nog kunnen? En toch op Wilders stemmen...."ja ik weet niets over de islam, maar ik stem toch op wilders want hij wil die zwarte er ook uit"
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Owke... ff iets anders dan het geloof.
Hoeveel allochtonen kennen het strafrecht en kunnen zich daaraan houden.![]()
Werkt die Plasman dan voor een prikke?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:50 schreef Sidekick het volgende:
Wij, de belastingbetalers, betalen de advocaat van Mohammed B.
Nu staat er 13000 miljard dollar op de prognose voor 2013quote:Clinton announces record payment on national debt
WASHINGTON (CNN) - President Bill Clinton said Monday that the United States would pay off $216 billion in debt this year, bringing to $355 billion the amount of the nation's debt paid down in the three years since the government balanced the budget and began running surpluses.
In a written statement, Clinton said the $216 billion payment represented the largest debt paydown in American history, and he said that the federal government's long-term debt is now $2.4 trillion lower than projected to be when he first took office.
However, the U.S. government still has a long way to go before it pays down the entire national debt, which now stands at $5.7 trillion.
"We should take advantage of this historic opportunity to use the benefits of debt reduction to extend the life of Social Security and Medicare and pay off the entire national debt by 2013 for the first time since Andrew Jackson was president," Clinton said.
Clinton has asked Congress to dedicate the interest savings from paying down the national debt to the Social Security Trust Fund, which will add 54 years to its life, according to White House estimates.
Clinton also used the announcement to take issue with Republican tax cut plans, noting that "the debt quadrupled in the twelve years before I came into office," a reference to his Republican predecessors, Ronald Reagan and George Bush.
"We should not jeopardize the longest economic expansion in history with risky tax cuts that threaten our fiscal discipline," said Clinton, who credited his administration's 1993 and 1997 budgets as well "tough choices in each and every year" for the debt turnaround.
"As a result, interest rates are lower, leading to stronger investment and growth while saving money for American families," he said.
quote:een tot een paar jaar geleden onmogelijk geacht scenario in zicht: de totale aflossing van de Amerikaanse staatsschuld.
Daarmee betreden beleidsmakers een lang vervlogen tijdperk. Wat te doen met een overschot als er geen staatsschuld meer is? Obligaties kopen, maar van welk bedrijf, en hoe zit het met de uitvoering van het monetaire beleid, waar staatsschuld wordt ingekocht voor geld om de liquiditeit op de markt te vergroten, óf juist staatsschuld wordt verkocht voor geld om de liquiditeit te verkrappen. Zonder een liquide staatsschuld moet het hele systeem op de helling, nog los van de meer politiek-economische vraag of een overheid al dan niet in principe een schuld moet hebben.
Volgens waarnemers moet dit, naast een eventueel politiek opportunisme, de reden zijn geweest waarom Fed-voorzitter Alan Greenspan zich afgelopen donderdag tijdens een hoorzitting door het Congres voorzichtig achter het plan van de nieuwe president Bush voor belastingverlaging schaarde. Bush plant een belastingverlaging van in totaal 1.600 miljard dollar over de volgende tien jaar. De centrale bankier stond tot nu toe bekend als een voorstander van het streven naar begrotingsoverschotten om de staatsschuld af te lossen. Het wordt gezien als een van zijn belangrijkste wapenfeiten dat hij begin 1993 de toen nieuw aangetreden regering-Clinton daarvan wist te overtuigen.
Bron: NRC Handelsblad
Interessant, maar de overheid kan bij geen staatsschuld en een overschot het geld toch gewoon op de bank zetten. Klinkt misschien dom, maar is wel zo logisch.quote:
Zijn toespraak als voorzitter van de G8. Ach, open deuren, maar wel redelijk positief ingesteld. Klonk wel aardig. Beter dan die zogenaamde freedom speech van Bush,quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De toespraak van Blair heb ik niet gezien, wat had hij te melden?
Ja, ik weet het ook niet meer echt zo goed, hoor, maar ik was stomdronken en uit walging en zelfhaat wilde ik dat men mij dooddtrapte,quote:Enneh, kapot laten trappen?? What the hell?
Hmm, zal eens kijken wat hij te melden had dan. Die toespraak van Bush was aardig ideologisch ingesteld, veel hypocrieter kon het niet worden eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:04 schreef Monidique het volgende:
Zijn toespraak als voorzitter van de G8. Ach, open deuren, maar wel redelijk positief ingesteld. Klonk wel aardig. Beter dan die zogenaamde freedom speech van Bush,!
Whahahhaa, wat is dit dan weerquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:04 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik weet het ook niet meer echt zo goed, hoor, maar ik was stomdronken en uit walging en zelfhaat wilde ik dat men mij dooddtrapte,, maar dat deden ze gelukkig niet. Wel een bult op mijn hoofd, en een dikke lip, en pijnlijke handen, ellebogen en voeten en het gevoel alsof mijn neus was gebroken, hoewel ik eigenlijk niet weet hoe dat voelt. Ja, drank, hè...
Alleen als ik kiwi eet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
Dat Moni een zure man is?
Dat zit in hun cultuur, dus die moet je hun gang laten gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Enneh, kapot laten trappen?? What the hell?
Autodestructieve krachten zitten in de cultuur van Monidiques?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:21 schreef Sidekick het volgende:
Dat zit in hun cultuur, dus die moet je hun gang laten gaan.
Citaat: "je lag op de grond te kronkelen en je had iets met je frikandel gedaan".quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Autodestructieve krachten zitten in de cultuur van Monidiques?![]()
Dat ook. Dat is zijn moralistische zelfhaat.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Autodestructieve krachten zitten in de cultuur van Monidiques?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:28 schreef Sidekick het volgende:
Dat ook. Dat is zijn moralistische zelfhaat.
Weet je zeker dat je niet doelt op auto-erotische handelingen die verscholen liggen in de cultuur van Monidiques?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:27 schreef Monidique het volgende:
Citaat: "je lag op de grond te kronkelen en je had iets met je frikandel gedaan".
Dat kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:35 schreef Monidique het volgende:
Nee, nee, ik had een frikandel gehaald, en patat, en toen viel het... door de wind... en, ja, toen werd ik gek, hè...
Precies!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen.![]()
Tjah, hij mag toch niet slecht behandeld worden ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Hoe kan die kanker-Mohammed B. zo'n dure advocaat als Plasman betalen?? Hij stond fucking duizend euro rood.
Wat ontkennen ze.. ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 03:01 schreef Drugshond het volgende:
Statistiek voor dummies : Waarom we nooit immigranten hadden moeten binnenlaten.
En sommige mensen blijven ontkennen....tot vervelens toe.....
YEP.quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:01 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Wat ontkennen ze.. ?
Een recordaantal van 40 deelnemers doet dit jaar mee aan de 50ste editie van het Eurovisie Songfestival. Voor het eerst doet ook Libanon mee.
Oef.. gelukkig weer eens wat normaal nieuws![]()
Du-Ke ?!quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:32 schreef ikkemem het volgende:
YEP.![]()
Doet Israel ook mee![]()
Hoop het,kan een leuke race worden.![]()
Hoeveel mensen kennen het strafrecht uberhaupt. Het is onmogelijk om het gehele strafrecht te kennen, tenzij je superman bentquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Owke... ff iets anders dan het geloof.
Hoeveel allochtonen kennen het strafrecht en kunnen zich daaraan houden.![]()
Klopt, maar als burger wordt je nog steeds geacht de wet te kennenquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
Hoeveel mensen kennen het strafrecht uberhaupt. Het is onmogelijk om het gehele strafrecht te kennen, tenzij je superman bent![]()
Ja inderdaad, helaas kent zelfs de rechter de wet niet. Daar hebben we de wettenbundels voorquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, maar als burger wordt je nog steeds geacht de wet te kennen![]()
quote:Talks bring tunnel linking Spain and Morocco a step nearer
Ben Sills in Madrid
Tuesday January 25, 2005
The Guardian
A plan to build a tunnel between Spain and Morocco, establishing the first fixed link between Europe and Africa, has come a step closer after talks between the two countries.
The Spanish development minister, Magdalena Alvarez, met her Moroccan counterpart, Karim Chellab, in Tangier last week as part of a visit by King Juan Carlos and Queen Sofia of Spain to push forward plans for a 24-mile rail tunnel running beneath the Strait of Gibraltar.
The idea was first mooted in the 1970s and an initial agreement was signed in 1980. But a combination of political, financial and technical obstacles has prevented it becoming a reality.
Now, however, a renewed spirit of cooperation between the two countries has raised hopes that they could realise a concrete symbol of their interdependence.
A route for the tunnel was agreed last December, and Ms Alvarez told Mr Chellab last week that plans for the tunnel had been included in the Spanish cabinet's new transport infrastructure plan.
The tunnel will run from the Punta Paloma on Spain's southern coast to a terminal just east of Tangier to take advantage of the shallower waters to the west of the strait. A shorter route was discounted because the seabed in the narrowest part of the channel is more than 900 metres (3,000ft) below the surface.
At its deepest point the tunnel will run 400 metres below sea level and 300 metres beneath the seabed.
The strait's tunnel will follow a similar model to the 31-mile Channel tunnel.
Two rail tunnels will run 50 metres apart, with a smaller service tunnel running between them.
The main tunnels will be three storeys high and will have connections with the service tunnel every few hundred metres.
Relations between Rabat and Madrid, often strained by territorial disputes, reached a low ebb in 2003 when Moroccan troops occupied Parsley Island, an uninhabited rock off the Moroccan coast.
The number of Moroccan citizens implicated in the Madrid train bombing did little to ease mutual suspicion.
However, a change of government in Spain has helped to improve the atmosphere.
Ms Alvarez and Mr Chellab have agreed to meet again in May to inspect drilling work already under way.
Both sides hope the project will promote trade and tourism across the strait and drive the development of northern Morocco.
At present tourists and lorries cross between Tangier and Algeciras by ferry, which will remain the main mode of transport for a number of years yet.
While both sides have committed more than ¤10m (£7m) each to preliminary drilling work, there is still no timetable for completing the project, or estimate of the final cost. But they agree that the EU should pay for the main works.
Tuurlijk doet Israel mee, in principe kunnen alle landen die lid zijn van de EBU meedoen, dit zijn alle Europese landen en de meeste landen die aan de Middellandse Zee grenzen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:32 schreef ikkemem het volgende:
[..]
YEP.![]()
Doet Israel ook mee![]()
Hoop het,kan een leuke race worden.![]()
Leuk. Ik lust ze rauw.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:45 schreef Sidekick het volgende:
Nederlandse moslims richten eigen partij op
Freako, pas op, zometeen krijg je users op je nek die het een drogreden of bagatalisatie vinden.
Ik zit me nu ernstig af te vragen of ik nu een fascist ben of een blinde kip.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:04 schreef Monidique het volgende:
en iedereen die zich rechts acht, is óf fascistisch, óf blind als een kip, maar dat zijn we wel gewend van dat smerige rotvolk.
Je zult het zelf wel weten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:06 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zit me nu ernstig af te vragen of ik nu een fascist ben of een blinde kip..
Wat een minderwaardige computer. Het rechtse grootkapitaal zou meteen een modern serversysteem aanschaffen ter waarde van jouw jaarloon.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
Ik ga op een 166MHz (32MB RAM!) even Linux persen,! Misschien leuk voor een server.
Daarom zet ik er ook Linux op.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een minderwaardige computer.
Zegt de ene christenfundamentalist tegen de andere...quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, dat een paar prominente (s)linksen die onzin gieten via de media de woonkamer betekend niet dat het racisme ís. Deze actie van de maroc is alles behalve verbazingwekkend. Ze lopen nu eenmaal geestelijk 1400 jaar achter.
Smoothwalll - Linux Firewall past er zo-ie-zo op....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
Ik ga op een 166MHz (32MB RAM!) even Linux persen,! Misschien leuk voor een server.
Wat een humorquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
De voorzitter van de Britse moslimraad heeft geweigerd de herdenking van de bevrijding van Auschwitz bij te wonen.
Vond het zeker te koud om met kransen te voetballen.
Wat een verrijkingquote:
Leuk, als je van console-modus houd, tenminste. Als X11 niet draait op een linuxbak hoef ik het al niet meer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
Haha! Ik type dit nu via Lynx op mijn nieuwe Linux-install. Maar goed, dat is het dan ook.
Goede reden my ass! Wat zit die gast van die Britse Moslimraad nu te zeiken dan? Dat per dag zijn moslimbroeders in Sudan uit naam van Allah meer niet-moslims koudmaken dan er per jaar Palestijnen sneuvelen boeit zeker niet he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een humorIk zou ook weigeren om mee te doen aan een herdenking van Auschwitz. En puur om dezelfde, goede reden al die gast van de Britse Moslimraad.
Nou, dat plaatst het 'eruit moeten trekken' van Knevel wel even weer in perspectief.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:31 schreef schatje het volgende:
'Van de Ven gaf advies over aanslagen'
allah uit te schelden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:06 schreef Meki het volgende:
waar ben je mee bezig
Oow en dat op POL SCquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Hij is namelijk een moederneukende nep-god.
Of nee wacht, er bestaan helemaal geen goden, dus ook geen allah/god/jaweh/joda/darth vader
He Als stormtrooper vind ik dit soort reacties dus echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Of nee wacht, er bestaan helemaal geen goden, dus ook geen allah/god/jaweh/joda/darth vader
jah van religie moet je mond dichthoudenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach je kunt niet alles hebben, religie is zeer complex in "the galaxy far far away"![]()
En zeker in het weekend, wat ik nu ga vieren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
jah van religie moet je mond dichthouden![]()
Don't fuck with Yoda!!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Tering, die gasten zijn zo dom dat ze niet eens weten hoe ze de logboekfunctie van msn moeten uitzettenquote:Minister-president Balkenende en minister van Financiën Zalm zijn twee van de prominenten op de dodenlijst van de negentienjarige Jason W. Dit blijkt uit logboeken van chats die zijn gevonden op de computer van Jason W.
Zelfs áls hij de logbestanden had verwijderd zijn ze vrij eenvoudig terug te halen van een HD.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering, die gasten zijn zo dom dat ze niet eens weten hoe ze de logboekfunctie van msn moeten uitzetten![]()
Wat is er toch gebeurd met de ijzervreters van vroeger?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:27 schreef Sidekick het volgende:
Alle wethouders van Zundert opgestapt
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit geval een koprol met pistool kan maken, ben ik een boon:
[afbeelding]
Tering Eddy Terstall is er ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
Nova Politiek nu, geheel gewijdt aan de toekomst van de PvdA.
Staf Depla... rare naam en gladde snuiter. Nietszeggend figuur.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
Hij is een kalend sexsymbool. Er is nog hoop voor ons.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:20 schreef pberends het volgende:
Jude Law is de beoogde nieuwe Amerikaanse minister van Justitie.
Dat is de grap niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is een kalend sexsymbool. Er is nog hoop voor ons.
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
"Fatsoen moet je doen" CDA, 1986quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994![]()
Jawel.quote:
Ik denk dat Bos sex weigerde met Rob O.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
"Fatsoen moet je doen" CDA, 1986
Robje O. zegt wel iets goed: dat het puur om Wouter Bos gaat bij de PvdA.
Die kritiek op de PvdA siert 'm wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos sex weigerde met Rob O.
1977 bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994![]()
Voor het eerst sinds jaren geen Johan_de_W.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
vollllllllllll post even... ik heb volgend topic klaar staan.
Ik tussen D66 en VVD in.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:55 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Mja, mja. Wel aardig schemaatje.
psies, daarom ook het smileysymboolquote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
vollllllllllll post even... ik heb volgend topic klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |