Tering Eddy Terstall is er ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
Nova Politiek nu, geheel gewijdt aan de toekomst van de PvdA.
Staf Depla... rare naam en gladde snuiter. Nietszeggend figuur.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
Hij is een kalend sexsymbool. Er is nog hoop voor ons.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:20 schreef pberends het volgende:
Jude Law is de beoogde nieuwe Amerikaanse minister van Justitie.
Dat is de grap niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is een kalend sexsymbool. Er is nog hoop voor ons.
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
"Fatsoen moet je doen" CDA, 1986quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994![]()
Jawel.quote:
Ik denk dat Bos sex weigerde met Rob O.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
"Fatsoen moet je doen" CDA, 1986
Robje O. zegt wel iets goed: dat het puur om Wouter Bos gaat bij de PvdA.
Die kritiek op de PvdA siert 'm wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos sex weigerde met Rob O.
1977 bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994![]()
Voor het eerst sinds jaren geen Johan_de_W.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
vollllllllllll post even... ik heb volgend topic klaar staan.
Ik tussen D66 en VVD in.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:55 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Mja, mja. Wel aardig schemaatje.
psies, daarom ook het smileysymboolquote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
vollllllllllll post even... ik heb volgend topic klaar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |