Oow en dat op POL SCquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Hij is namelijk een moederneukende nep-god.
Of nee wacht, er bestaan helemaal geen goden, dus ook geen allah/god/jaweh/joda/darth vader
He Als stormtrooper vind ik dit soort reacties dus echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Of nee wacht, er bestaan helemaal geen goden, dus ook geen allah/god/jaweh/joda/darth vader
jah van religie moet je mond dichthoudenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach je kunt niet alles hebben, religie is zeer complex in "the galaxy far far away"![]()
En zeker in het weekend, wat ik nu ga vieren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
jah van religie moet je mond dichthouden![]()
Don't fuck with Yoda!!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Tering, die gasten zijn zo dom dat ze niet eens weten hoe ze de logboekfunctie van msn moeten uitzettenquote:Minister-president Balkenende en minister van Financiėn Zalm zijn twee van de prominenten op de dodenlijst van de negentienjarige Jason W. Dit blijkt uit logboeken van chats die zijn gevonden op de computer van Jason W.
Zelfs įls hij de logbestanden had verwijderd zijn ze vrij eenvoudig terug te halen van een HD.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering, die gasten zijn zo dom dat ze niet eens weten hoe ze de logboekfunctie van msn moeten uitzetten![]()
Wat is er toch gebeurd met de ijzervreters van vroeger?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:27 schreef Sidekick het volgende:
Alle wethouders van Zundert opgestapt
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit geval een koprol met pistool kan maken, ben ik een boon:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |