Leuk. Ik lust ze rauw.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:45 schreef Sidekick het volgende:
Nederlandse moslims richten eigen partij op
Freako, pas op, zometeen krijg je users op je nek die het een drogreden of bagatalisatie vinden.
Ik zit me nu ernstig af te vragen of ik nu een fascist ben of een blinde kip.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:04 schreef Monidique het volgende:
en iedereen die zich rechts acht, is óf fascistisch, óf blind als een kip, maar dat zijn we wel gewend van dat smerige rotvolk.
Je zult het zelf wel weten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:06 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zit me nu ernstig af te vragen of ik nu een fascist ben of een blinde kip..
Wat een minderwaardige computer. Het rechtse grootkapitaal zou meteen een modern serversysteem aanschaffen ter waarde van jouw jaarloon.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
Ik ga op een 166MHz (32MB RAM!) even Linux persen,! Misschien leuk voor een server.
Daarom zet ik er ook Linux op.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een minderwaardige computer.
Zegt de ene christenfundamentalist tegen de andere...quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, dat een paar prominente (s)linksen die onzin gieten via de media de woonkamer betekend niet dat het racisme ís. Deze actie van de maroc is alles behalve verbazingwekkend. Ze lopen nu eenmaal geestelijk 1400 jaar achter.
Smoothwalll - Linux Firewall past er zo-ie-zo op....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
Ik ga op een 166MHz (32MB RAM!) even Linux persen,! Misschien leuk voor een server.
Wat een humorquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
De voorzitter van de Britse moslimraad heeft geweigerd de herdenking van de bevrijding van Auschwitz bij te wonen.
Vond het zeker te koud om met kransen te voetballen.
Wat een verrijkingquote:
Leuk, als je van console-modus houd, tenminste. Als X11 niet draait op een linuxbak hoef ik het al niet meer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
Haha! Ik type dit nu via Lynx op mijn nieuwe Linux-install. Maar goed, dat is het dan ook.
Goede reden my ass! Wat zit die gast van die Britse Moslimraad nu te zeiken dan? Dat per dag zijn moslimbroeders in Sudan uit naam van Allah meer niet-moslims koudmaken dan er per jaar Palestijnen sneuvelen boeit zeker niet he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een humorIk zou ook weigeren om mee te doen aan een herdenking van Auschwitz. En puur om dezelfde, goede reden al die gast van de Britse Moslimraad.
Nou, dat plaatst het 'eruit moeten trekken' van Knevel wel even weer in perspectief.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:31 schreef schatje het volgende:
'Van de Ven gaf advies over aanslagen'
allah uit te schelden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:06 schreef Meki het volgende:
waar ben je mee bezig
Oow en dat op POL SCquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Hij is namelijk een moederneukende nep-god.
Of nee wacht, er bestaan helemaal geen goden, dus ook geen allah/god/jaweh/joda/darth vader
He Als stormtrooper vind ik dit soort reacties dus echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Of nee wacht, er bestaan helemaal geen goden, dus ook geen allah/god/jaweh/joda/darth vader
jah van religie moet je mond dichthoudenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach je kunt niet alles hebben, religie is zeer complex in "the galaxy far far away"![]()
En zeker in het weekend, wat ik nu ga vieren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
jah van religie moet je mond dichthouden![]()
Don't fuck with Yoda!!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Luger het volgende:
[..]
allah uit te schelden.
Tering, die gasten zijn zo dom dat ze niet eens weten hoe ze de logboekfunctie van msn moeten uitzettenquote:Minister-president Balkenende en minister van Financiën Zalm zijn twee van de prominenten op de dodenlijst van de negentienjarige Jason W. Dit blijkt uit logboeken van chats die zijn gevonden op de computer van Jason W.
Zelfs áls hij de logbestanden had verwijderd zijn ze vrij eenvoudig terug te halen van een HD.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering, die gasten zijn zo dom dat ze niet eens weten hoe ze de logboekfunctie van msn moeten uitzetten![]()
Wat is er toch gebeurd met de ijzervreters van vroeger?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:27 schreef Sidekick het volgende:
Alle wethouders van Zundert opgestapt
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit geval een koprol met pistool kan maken, ben ik een boon:
[afbeelding]
Tering Eddy Terstall is er ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
Nova Politiek nu, geheel gewijdt aan de toekomst van de PvdA.
Staf Depla... rare naam en gladde snuiter. Nietszeggend figuur.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
Hij is een kalend sexsymbool. Er is nog hoop voor ons.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:20 schreef pberends het volgende:
Jude Law is de beoogde nieuwe Amerikaanse minister van Justitie.
Dat is de grap niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is een kalend sexsymbool. Er is nog hoop voor ons.
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
"Fatsoen moet je doen" CDA, 1986quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994![]()
Jawel.quote:
Ik denk dat Bos sex weigerde met Rob O.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
"Fatsoen moet je doen" CDA, 1986
Robje O. zegt wel iets goed: dat het puur om Wouter Bos gaat bij de PvdA.
Die kritiek op de PvdA siert 'm wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos sex weigerde met Rob O.
1977 bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, we krijgen eindelijk het manifest te zien he? Ik vind dat ze bij nationalisatie van bank en verzekeringswezen hadden moeten blijven, net als in 1994![]()
Voor het eerst sinds jaren geen Johan_de_W.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
vollllllllllll post even... ik heb volgend topic klaar staan.
Ik tussen D66 en VVD in.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:55 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Mja, mja. Wel aardig schemaatje.
psies, daarom ook het smileysymboolquote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
vollllllllllll post even... ik heb volgend topic klaar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |