Leuk. Ik lust ze rauw.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:45 schreef Sidekick het volgende:
Nederlandse moslims richten eigen partij op
Freako, pas op, zometeen krijg je users op je nek die het een drogreden of bagatalisatie vinden.
Ik zit me nu ernstig af te vragen of ik nu een fascist ben of een blinde kip.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:04 schreef Monidique het volgende:
en iedereen die zich rechts acht, is óf fascistisch, óf blind als een kip, maar dat zijn we wel gewend van dat smerige rotvolk.
Je zult het zelf wel weten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:06 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zit me nu ernstig af te vragen of ik nu een fascist ben of een blinde kip..
Wat een minderwaardige computer. Het rechtse grootkapitaal zou meteen een modern serversysteem aanschaffen ter waarde van jouw jaarloon.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
Ik ga op een 166MHz (32MB RAM!) even Linux persen,! Misschien leuk voor een server.
Daarom zet ik er ook Linux op.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een minderwaardige computer.
Zegt de ene christenfundamentalist tegen de andere...quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, dat een paar prominente (s)linksen die onzin gieten via de media de woonkamer betekend niet dat het racisme ís. Deze actie van de maroc is alles behalve verbazingwekkend. Ze lopen nu eenmaal geestelijk 1400 jaar achter.
Smoothwalll - Linux Firewall past er zo-ie-zo op....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:
Ik ga op een 166MHz (32MB RAM!) even Linux persen,! Misschien leuk voor een server.
Wat een humorquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
De voorzitter van de Britse moslimraad heeft geweigerd de herdenking van de bevrijding van Auschwitz bij te wonen.
Vond het zeker te koud om met kransen te voetballen.
Wat een verrijkingquote:
Leuk, als je van console-modus houd, tenminste. Als X11 niet draait op een linuxbak hoef ik het al niet meer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
Haha! Ik type dit nu via Lynx op mijn nieuwe Linux-install. Maar goed, dat is het dan ook.
Goede reden my ass! Wat zit die gast van die Britse Moslimraad nu te zeiken dan? Dat per dag zijn moslimbroeders in Sudan uit naam van Allah meer niet-moslims koudmaken dan er per jaar Palestijnen sneuvelen boeit zeker niet he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een humorIk zou ook weigeren om mee te doen aan een herdenking van Auschwitz. En puur om dezelfde, goede reden al die gast van de Britse Moslimraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |