Dat is een soort anti-katerpil voor PVDAers, als het Woutertje niet gelukt is?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Manneh, .. jongens.. ,
vanaf vandaag is de morning afterpil verkrijgbaar bij de drogist.
Je hebt toch wel tenminste de film minstens 5x gezien? De moeder van Monique van de Ven krijgt borstkanker. Ze verliest daardoor 1 tiet. Rutger geeft later op een cruciaal moment een stomp tegen het stompje. De moeder vertegenwoordigt het zwaar gereformereerde dorpsgenoodschap waarin Rutger zich niet thuisvoelt en waaraan Monique zich op dat moment aan probeert te ontsnappen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik tel daaraan geen enkele tiet.
Jawel, maar ik tel aan Rutger geen tieten. Hooguit tepels.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je hebt toch wel tenminste de film minstens 5x gezien? De moeder van Monique van de Ven krijgt borstkanker. Ze verliest daardoor 1 tiet. Rutger geeft later op een cruciaal moment een stomp tegen het stompje. De moeder vertegenwoordigt het zwaar gereformereerde dorpsgenoodschap waarin Rutger zich niet thuisvoelt en waaraan Monique zich op dat moment aan probeert te ontsnappen.
ja, ik ook, dan had ik dorpsgenootschap getypedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, maar ik tel aan Rutger geen tieten. Hooguit tepels.
Ach, was ik maar weer achttien..
Ofschoon het een erg mooi boek is om te lezen.......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Je hebt toch wel tenminste de film minstens 5x gezien? De moeder van Monique van de Ven krijgt borstkanker. Ze verliest daardoor 1 tiet. Rutger geeft later op een cruciaal moment een stomp tegen het stompje. De moeder vertegenwoordigt het zwaar gereformereerde dorpsgenoodschap waarin Rutger zich niet thuisvoelt en waaraan Monique zich op dat moment aan probeert te ontsnappen.
Cyaankali kunnen ze wat mij betreft krijgen.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is een soort anti-katerpil voor PVDAers, als het Woutertje niet gelukt is?
eh... "Schijt! Loeder, ik lik het sperma uit je kut" enzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ofschoon het een erg mooi boek is om te lezen.......
Vooral de passages waarbij R.H helemaal mentaal in de vernieling ligt als Olga (Monique vd Ven) is verdwenen uit zijn leven. Maar later komt ook Eric (Rutger Hauer) tot inkeer dat deze relatie een verstikkende invloed had op zijn leven, en neemt in de latere passages eindelijk meer afstand van het verleden. Zoals altijd.... het boek was beter dan de film.... en de film was al steengoed.
Toepasselijk gedicht .... m.b.t. Turks Fruitquote:Ik hield ontzettend veel van je,
Maar onze relatie mocht niet zijn,
Ik hield zelfs van je tot aan je dood,
Toen je heel zielig was en klein.
Je was en bleef mijn engeltje,
Het meisje waarvoor ik viel,
Ik zag je kale hoofd niet eens,
Ik hield van je met hart en ziel.
Waarom moest het misgaan meisje,
Was onze liefde niet ooit volmaakt?
Jij bent zo erg veranderd liefste,
Wat heeft jou toch stukgemaakt?
Was het jouw moeder, dat secreet,
Die jou maakte tot duivelin,
Komt het door haar dat je anders werd,
Veel killer dan in ‘t begin?
Je was zo lief en ook zo mooi,
Met je sproeten en rode haar,
Oh lieve meid ik mis je zo,
Was je hier nog maar.
Ik mis je lijf, je aanwezigheid,
Jouw liefde en onze seks,
Had ik dat niet hoeven missen,
Zonder die vieze, vuile heks?
Jij had gelukkig kunnen zijn,
Als je mij nog een kans had gegeven,
Je had nog lief en rood geweest,
Je zou misschien zelfs nog leven.
Maar helaas ben je gestorven Olga,
Aan je eind was je zielig en klein,
Ik heb altijd van je gehouden Olga,
Maar onze relatie heeft niet mogen zijn.
Ja, je ontdekt telkens iets leuks in die film. Het had iets vrijgevochtens en ongedwongen. Het past denk ik een beetje bij het tijdsbeeld.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Wat de film ook een mooie lading gaf was de muziek van Toots tielemans...... (melancholisch)
was dat met het tieten-kont-tieten-kont-tieten-kont-kont-kont stukje?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb het meeste gelachen over die carnavals-scene in Maastricht toen hij met gezelfschap uit ging eten, toen werkte hij nog als kunstenaar in de grotten van Valkenburg.....
"Dit is geen ijs meer .... dit is beton".!!!... "Kom op jongens wie het eerst een gat in het plafond kan gooien"...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
was dat met het tieten-kont-tieten-kont-tieten-kont-kont-kont stukje?
ga de film zien, barbaar!quote:
Nee dat kwam later... dat was de vader van Olga met de Radetzky-mars.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:41 schreef Harry_Sack het volgende:
was dat met het tieten-kont-tieten-kont-tieten-kont-kont-kont stukje?
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:53 schreef Drugshond het volgende:
[paint] help de tasjes dief te stoppen ......![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:56 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing RuPaul - Gay As Hell Superbitch Remix.mp3
Don't breaking my heartquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:09 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
RuPaul - President van alle Moslims.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/33733quote:Vrouwen vragen om tolerantie
Nederlandse vrouwen willen niet langer 'tweederangs burger' zijn. Dat is de strekking van het 'vrouwenappèl' dat GroenLinks dinsdag in diverse landelijke media heeft gedaan. De vrouwen die het manifest hebben ondertekend, onder wie de Tweede-Kamerleden Femke Halsema en Naïma Azough (GroenLinks), willen 'samen strijden voor een vreedzame en tolerante samenleving'.
De vrouwen doen een beroep op de regering 'om onze kinderen, onze familie en vrienden kansen te geven en de segregatie te bestrijden'. De overheid moet zwarte woonwijken tegengaan, werkgevers aanpakken als ze stelselmatig weigeren allochtone jongeren in dienst te nemen en de obstakels voor het volgen van inburgeringcursussen voor vrouwen wegnemen. "Zo voorkomen we uitsluiting, frustratie en vervreemding en verkleinen wij de kweekvijver voor radicalisering", menen de vrouwen.
Het appèl is eind december opgesteld tijdens een reeks vrouwenbijeenkomsten van GroenLinks. Bijna duizend vrouwen hebben de oproep ondertekend.
Ik durf te wedden dat dit uit de koker van Ciska Dresselhuys komt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/4/33733
WTF!! Is dit serieus?
Hoezo "radicalisering"? Krijgen we dan vrouwenfundamentalisten?![]()
quote:Europa heeft Joesjenko, de nieuwe president van Oekraïne, gesteund tijdens de turbulente verkiezingsperiode. Schept dat ook de morele verplichting om het land EU-lid te maken?
Ja, de EU mag Oekraïne nu niet in de steek laten.
Nee, Oekraïne hoort niet bij Europa.
Topmokkeltje is datquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit uit de koker van Ciska Dresselhuys komt.
schijnheilige jodenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef pberends het volgende:
"Vooral het CDA en VVD zijn tegen eu-onderhandelingen met Oekraine"
Wat een schijnheilige joden zijn die mafkezen toch. Polen zit al fucking in de EU, maar Oekraine mag nog niet eens meedoen aan de onderhandelen.... hoezo krom![]()
En wel Turkije binnenloodsen
De Oekraine voldoet op geen enkele wijze aan de eisen voor EU lidmaatschap op het moment, om nog maar niet over de gigantische corruptie te spreken die daar de gehele maatschappij doordrenkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef pberends het volgende:
"Vooral het CDA en VVD zijn tegen eu-onderhandelingen met Oekraine"
Wat een schijnheilige joden zijn die mafkezen toch. Polen zit al fucking in de EU, maar Oekraine mag nog niet eens meedoen aan de onderhandelen.... hoezo krom![]()
En wel Turkije binnenloodsen
De problemen bestaan al. Daarbij maken 100.000 moslims meer of minder ook niet echt meer uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
De door hun gestelde problemen voorkom je door geen moslims meer toe te laten in dit land.
Tuurlijk wel mafkees.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:44 schreef Herdenking het volgende:
[..]
De problemen bestaan al. Daarbij maken 100.000 moslims meer of minder ook niet echt meer uit.
Zooo stereotype.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
De door hun gestelde problemen voorkom je door geen moslims meer toe te laten in dit land.
Oh dus alle moslims zijn crimineel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mafkees.
"Ow een crimineel of 100 maakt niet uit op 100.000 criminelen"
Tuurlijk wel.
Le-zen wil nog wel eens wat verduidelijken. Niet binnenlaten is wat anders dan mensen eruit kegelen. Verder ben ik benieuwd naar je ludieke motivatie voor hantering van een stereotype avatar van de moordenaar Ché Guevara wiens geromantiseerde nagedachtenis zo knap commercieel is uitgebuit.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:46 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Zooo stereotype..
"Hun moeten oprotten"
De grap van deze kloon was een paar weken geleden al uitgemolken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:21 schreef aryan8 het volgende:
Verder ben ik benieuwd naar je ludieke motivatie voor hantering van een stereotype avatar
Waar zie je dat staan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:34 schreef Herdenking het volgende:
[..]
Oh dus alle moslims zijn crimineel?
Joden is bij mij een geuzennaam voor moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
schijnheilige jodenPberends, ik maak me een beetje zorgen om je..
Wie ben jij, met je breezernaam?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:46 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Zooo stereotype..
"Hun moeten oprotten"
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:31 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Nou, bij deze neem ik formeel afscheid van Fok! Was het hier een jaar geleden nog een vrij open en interessant discussieforum, dan is het sindsdien steeds meer een Nederlands stromfront geworden.
Doei!
Ach maar natuurlijk, snel weer in je slachtofferrol kruipen en vingertje wijzen. Je lijkt wel een moslim man.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]het is de schuld van de allochtonen dat het hier een halve stormfront is geworden. Je moet de rollen niet omdraaien.
Het forum doet het eindelijk een beetje weer, vandaar dat ik eventjes moest spammen.quote:
Als we hier niet zoveel allochtonen hadden gehad, stemde 2/3 van de de bevolking nog fijn PvdA en linkse consorten. Denk daar maar is over na.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach maar natuurlijk, snel weer in je slachtofferrol kruipen en vingertje wijzen. Je lijkt wel een moslim man.![]()
Ah, vandaar dat de meerderheid nogsteeds aan de linkerkant van het politieke spectrum zit. Wat dacht je van de PVDA, zelfs na PF en V Gogh blijven ze de grootste partij, herr Wilders verliest zetel na zetelquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Als we hier niet zoveel allochtonen hadden gehad, stemde 2/3 van de de bevolking nog fijn PvdA en linkse consorten. Denk daar maar is over na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |