quote:Europa heeft Joesjenko, de nieuwe president van Oekraïne, gesteund tijdens de turbulente verkiezingsperiode. Schept dat ook de morele verplichting om het land EU-lid te maken?
Ja, de EU mag Oekraïne nu niet in de steek laten.
Nee, Oekraïne hoort niet bij Europa.
Topmokkeltje is datquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit uit de koker van Ciska Dresselhuys komt.
schijnheilige jodenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef pberends het volgende:
"Vooral het CDA en VVD zijn tegen eu-onderhandelingen met Oekraine"
Wat een schijnheilige joden zijn die mafkezen toch. Polen zit al fucking in de EU, maar Oekraine mag nog niet eens meedoen aan de onderhandelen.... hoezo krom![]()
En wel Turkije binnenloodsen
De Oekraine voldoet op geen enkele wijze aan de eisen voor EU lidmaatschap op het moment, om nog maar niet over de gigantische corruptie te spreken die daar de gehele maatschappij doordrenkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef pberends het volgende:
"Vooral het CDA en VVD zijn tegen eu-onderhandelingen met Oekraine"
Wat een schijnheilige joden zijn die mafkezen toch. Polen zit al fucking in de EU, maar Oekraine mag nog niet eens meedoen aan de onderhandelen.... hoezo krom![]()
En wel Turkije binnenloodsen
De problemen bestaan al. Daarbij maken 100.000 moslims meer of minder ook niet echt meer uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
De door hun gestelde problemen voorkom je door geen moslims meer toe te laten in dit land.
Tuurlijk wel mafkees.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:44 schreef Herdenking het volgende:
[..]
De problemen bestaan al. Daarbij maken 100.000 moslims meer of minder ook niet echt meer uit.
Zooo stereotype.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
De door hun gestelde problemen voorkom je door geen moslims meer toe te laten in dit land.
Oh dus alle moslims zijn crimineel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mafkees.
"Ow een crimineel of 100 maakt niet uit op 100.000 criminelen"
Tuurlijk wel.
Le-zen wil nog wel eens wat verduidelijken. Niet binnenlaten is wat anders dan mensen eruit kegelen. Verder ben ik benieuwd naar je ludieke motivatie voor hantering van een stereotype avatar van de moordenaar Ché Guevara wiens geromantiseerde nagedachtenis zo knap commercieel is uitgebuit.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:46 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Zooo stereotype..
"Hun moeten oprotten"
De grap van deze kloon was een paar weken geleden al uitgemolken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:21 schreef aryan8 het volgende:
Verder ben ik benieuwd naar je ludieke motivatie voor hantering van een stereotype avatar
Waar zie je dat staan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:34 schreef Herdenking het volgende:
[..]
Oh dus alle moslims zijn crimineel?
Joden is bij mij een geuzennaam voor moslims.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
schijnheilige jodenPberends, ik maak me een beetje zorgen om je..
Wie ben jij, met je breezernaam?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:46 schreef NeKraNomaKoN het volgende:
[..]
Zooo stereotype..
"Hun moeten oprotten"
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:31 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Nou, bij deze neem ik formeel afscheid van Fok! Was het hier een jaar geleden nog een vrij open en interessant discussieforum, dan is het sindsdien steeds meer een Nederlands stromfront geworden.
Doei!
Ach maar natuurlijk, snel weer in je slachtofferrol kruipen en vingertje wijzen. Je lijkt wel een moslim man.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]het is de schuld van de allochtonen dat het hier een halve stormfront is geworden. Je moet de rollen niet omdraaien.
Het forum doet het eindelijk een beetje weer, vandaar dat ik eventjes moest spammen.quote:
Als we hier niet zoveel allochtonen hadden gehad, stemde 2/3 van de de bevolking nog fijn PvdA en linkse consorten. Denk daar maar is over na.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach maar natuurlijk, snel weer in je slachtofferrol kruipen en vingertje wijzen. Je lijkt wel een moslim man.![]()
Ah, vandaar dat de meerderheid nogsteeds aan de linkerkant van het politieke spectrum zit. Wat dacht je van de PVDA, zelfs na PF en V Gogh blijven ze de grootste partij, herr Wilders verliest zetel na zetelquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Als we hier niet zoveel allochtonen hadden gehad, stemde 2/3 van de de bevolking nog fijn PvdA en linkse consorten. Denk daar maar is over na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |