Del Shannon - Runaway?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef danni het volgende:
Ik was v/d de week in bioscoop Arena (amsterdam), en voor het programma begon
speelde er een nummer (vóór het nummer "black betty")
Een soulfull nummer met daarin het refrein met iets van: "I wonder wonder wonder wonder why"
of mischien was het "wondrin' wondrin' wiondrin' wondrin' why.."
Klonk als een vrij bekend disco/soul achtig nummer,
Maar ik heb geen idee van de titel nog de artiest..
iemand ?
quote:I'm a-walking in the raintears are falling and I feel a
painWishing you were here by meto end this misery and I wonderI
wa-wa-wa-wa- wonder why,why-why-why-why-whyshe ran away, and I
wonderwhere she will stay-yay,my little
Runaway,a-run-run-run-run-runaway.
quote:Ik zoek de muziek die bij de videoclip van HP Invent op Discovery wordt gedraaid, voor het programma Virtual History / Virtual Face. De clip laat een draadmodel zien van Churchill's gezicht. De clip kun je hier bekijken, en vooral beluisteren:
http://www.hpbroadband.com/program.cfm?key=X38NPJ424Q
Wie maakt de muziek, wie is de componist?
Op www.Discoverychannel.co.uk loopt er ook een thread over:
http://community.discoverychannel.co.uk/eve/ubb.x?a=tpc&s=552102&f=6271044&m=1591077
Maar tot dusver geen resultaat.
Nick MacKenzie met "hello, Goodmorning, how are you"quote:Op maandag 24 januari 2005 14:39 schreef zanzibar het volgende:
Ik zoek de naam en de artiest van hello good morning how are you tu tu ..........
Hij staat hier niet tussen?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:03 schreef Shalbo het volgende:
@Scandalous
T was helaas niet t nummer dat ik bedoelde (wel leuk nummer btw)
Dus nogmaals:
Een liedje dat naar mijn idee werd gedraaid tijdens de (nederlandse) trailer van de film "the punisher" (2004) Her is een beetje rockachtig nummer.
WIE HELPT?
The white stripes - Seven Nation Armyquote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef spacewagon_glxi het volgende:
Het liedje "Oh O O O Oh Ooh" van "D-Me" is een danceversie van het origineel.
Weet iemand de titel en de artiest van dit originele liedje?
Tja. Earth Wind And Fire - Let's Groove?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef cb_17 het volgende:
- beetje pop/dance muziek uit jaren '80 of '90
- vrouw en mannen stem komen er allebei in voor
Veelvoorkomende tekst:
"It's allright, allright, allright" en dan iets in de zin van "come this far".
Ook hoor je nog een man iets zingen in een soort alien stem "boogie night" ofzo?
Yess! Bedanktquote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef gfree het volgende:
[..]
The white stripes - Seven Nation Army
misschien : Monotones - who wrote the book of lovequote:Op maandag 24 januari 2005 01:38 schreef danni het volgende:
Ik was v/d de week in bioscoop Arena (amsterdam), en voor het programma begon
speelde er een nummer (vóór het nummer "black betty")
Een soulfull nummer met daarin het refrein met iets van: "I wonder wonder wonder wonder why"
Klonk als een vrij bekend disco/soul achtig nummer,
Maar ik heb geen idee van de titel nog de artiest..
iemand ?
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tja. Earth Wind And Fire - Let's Groove?
..misschien I wonder, wonder, wonder, wonder who?quote:Een soulfull nummer met daarin het refrein met iets van: "I wonder wonder wonder wonder why"
'dit lied is voor jou' - Mark Dakrietquote:Op maandag 24 januari 2005 21:46 schreef R0hberrt het volgende:
he
tijdje terug is het nummer van elthon john 'your song' vertaald in het nederlands en het wordt gezonge door zo'n gast die in re-play zat.... hoe heet het nummer en artist?
bvd,
robbert![]()
Da's "8Ball - Phunky Muzic"...quote:ik zoek een nr. dat vanmiddag vlak voor vieren bij Jeroen niewenhuize op 538 te horen was.
Een trance achtig nr. waarin de volgende tekst werd gezongen :
I like it when it feels this way
(en ertussen door werd er "funky music makes me happy" gezongen"
beetje ron van den beuken/ paul van dyk nr.
iemand enig idee?
Ja ik zou zo niet precies weten welk nummer je bedoelt..gezien het feit dat Josie wel in meerdere nummers van hun voorkomt....Our daily reminders, misschien?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:51 schreef U het volgende:
okee, een vage en ik geef 't weinig kans.. maar eeuwen geleden had ik 'n opname van het optreden van Zita Swoon op Pinkpop 1999 (ok, geen eeuwen); hier speelden ze een mooi nummer, waar hij zong over een meisje genaamd Josie of Jody of iets dergelijks. Het nummer is niet josiewitchgirl trouwens... Ik vraag me af of iemand de setlist heeft van dit optreden op Pinkpop '99 of weet over welk nummer ik het heb, ik zoek al 'n geruime tijd hiernaar
hoera! in 1 keer goed! dankbaar ben ik!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:39 schreef HV het volgende:
[..]
Ja ik zou zo niet precies weten welk nummer je bedoelt..gezien het feit dat Josie wel in meerdere nummers van hun voorkomt....Our daily reminders, misschien?
Het is idd een beetje een 'herdenkingsnummer', beetje droevig maar wel mooiquote:Ik zoek naar een Pianonummer
Op oudejaarsnacht was er 10 minuten voor middernacht een terugblik op 2004 op Nederland 1.
Ik ben op zoek naar de naam of auteur van de pianomuziek die men bij deze terugblik gebruikte.
Het is echt hele mooie muziek. Beetje droevige muziek, maar erg mooi. Heel simpel pianomelodietje dat zich telkens snel herhaald.
Ik hoorde vandaag dezelfde pianomuziek weer in een clip over een overleden motorrijder in de herhaling van de Dakarrace van 2 december.
Weet iemand meer?
Alvast bedankt.
Sterker nog, dat is het ook...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Skv het volgende:
Het lijkt een beetje op George Gershwin - Rhapsody in blue.
Kun je de mensen van dat dakar programma niet een mailtje sturen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef gbm het volgende:
ff quote van iemand uit deel 127, kon geen antwoord vinden en ik zoek dus hetzelfde nummer:
[..]
Het is idd een beetje een 'herdenkingsnummer', beetje droevig maar wel mooi
Per Spoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:08 schreef Orealo het volgende:
ik zoek dat ene nummer van Guus Meeuwis...
die zo gaat van "kdekedeng kdekedeng ooehhoooee!!"
![]()
Nee, er is toch een verschil tussen het nummer dat ik heb, en het nummer uit fantasia.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is het ook...
Het kan een vrije interpretatie zijn, maar het nummer wordt toch echt zo aangekondigd. Ik heb 't nog even voor je gecheckt..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, er is toch een verschil tussen het nummer dat ik heb, en het nummer uit fantasia.
Wat het is weet ik niet precies.. kan het zijn dat er meerdere versies van zijn?
The Strokes - 12h51"quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:35 schreef Martijntj het volgende:
http://www.Smart2.nl/VOC001.WAV
Sorry voor het onduidelijke, maar als je hem hard zet hoor je aan het begin 't nr wat ik bedoel. Wie helpt? Hij is redelijk bekend..
Hij staat in ieder geval in die uitvoering op de S&M CD.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:08 schreef furanku het volgende:
Ik zoek het nummer "One" van metallica, maar dan een live versie. In deze versie hoor je aan het begin dikke kanonschoten, het publiek hoor je, dan begint het geschiet, en daarna pas de muziek. Vooral die kanonschoten doen het hem. Wie weet uit welk concert of welk album dit nummer staat / komt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:20 schreef TETSU het volgende:
Ik wil graag weten hoe het nummer heet dat gedraaid wordt tijdens de aftiteling van het tvprogramma "Campinglife"
nee, het was zeer zeker geen del shanon..quote:Op maandag 24 januari 2005 10:08 schreef gfree het volgende:
Vorig deel: HELP! Ik zoek een nummer/artiest deel 128
[..]
Del Shannon - Runaway?
[..]
Nada surf - Popular?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:05 schreef kattuhbak het volgende:
hoi allen,
ik zoek een nummer van een jaar of 5 geleden (denk ik). Het is zo´n soort van higschool rock met in de clip een cheerleader die een beetje met zon quarterback zit te bekken, en de leraar zit er een beetje educationele wartaal doorheen te lullen. Ik weet dat het een beetje onlogisch klinkt, maar ik kan er ook nix meer van maken.
iig bedankt!
[nutteloos]quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:35 schreef Nyluzzz het volgende:
ik zoek een nummer met de volgende tekst in het refrein: want verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan, ....., we wisten niet van houden van.
VOF de kunst of zo? Zou dat kunnen?
Het is van Guus Meeuwis en het zal wel iets van verliefd heten ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:35 schreef Nyluzzz het volgende:
ik zoek een nummer met de volgende tekst in het refrein: want verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan, ....., we wisten niet van houden van.
VOF de kunst of zo? Zou dat kunnen?
bijna goed, de titel is verliefd zijnquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is van Guus Meeuwis en het zal wel iets van verliefd heten ofzo.
ook het enige nummer van boston waar ik de titel van kenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:31 schreef PAA-053 het volgende:
In een keer goed!!! Mijn dank is groot en onuitputtelijk![]()
Ook HET nummer wat op iedere verzamelaar staat!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
ook het enige nummer van boston waar ik de titel van ken![]()
Het lijkt in ieder geval op: King Bee - Back By Dope Demandquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef El_Rolando het volgende:
DJ Promo - Hardcore Gangster, hoe heet nummer in de intro, het lijkt op een hip hop nummer
oh ja amanda. Zeiknummer. Toch al geen fan van dat soort muziekquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ook HET nummer wat op iedere verzamelaar staat!![]()
(Amanda en Don't look back zijn trouwens andere nummers van ze)
Een nummer dat daar weer van afgeleid is, is Klint - Diamond.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:18 schreef gfree het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval op: King Bee - Back By Dope Demand
die komt dacht ik oorspronkelijk van de soundtrack van de film amelie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:16 schreef gbm het volgende:
muziek op de achtergrond van deze reclame zoek ik dus:
http://www.nalaten.nl/video/nalaten_01.wmv
Phoenix - If I ever feel betterquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:57 schreef Mattt het volgende:
Hoi !ik zoek het nummer wat je op de achtergrond bij deze movie
http://www.acsg-corporation.com/videos/perso/amsterdam2.wmv
Hij is wel bekent geloof ik.. wie weet het ?
Check, genaamd Yann Tiersen - Comptine d'Un Autre Etequote:Op donderdag 27 januari 2005 09:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
die komt dacht ik oorspronkelijk van de soundtrack van de film amelie.
Dat is waarschijnlijk het nummer 'Warning', het zou overgens ook 'Juicy' kunnen zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:28 schreef Souljah het volgende:
Ik zoek een nummer van Notorious BIG,
ik zag laatst of MTv 'The Rise & Rise Of Notorious BIG' en op een gegeven moment kwam er een clip van hem voorbij waar hij achter een bureau zat in een kantoor met een telefoon in zn hand en daar rapte hij dan in. Ik heb niets opgevangen van de text want het kwam een beetje in een vlaag voorbij, maar ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel.
Noir Désir - Le vent nous portera [2001]quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:50 schreef JayTaph het volgende:
een oudje, maar ik kan em niet vinden:
http://fantaghiro.demon.nl/track.mp3
da's de tweede keer in heel korte tijd dat die gevraagd wordtquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:24 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Noir Désir - Le vent nous portera [2001]
Peggy Lee - Fever?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:12 schreef HOPit het volgende:
dat nummer in die nieuwe auto reclame met george clooney, volgens mij heet het nummer you give me fever, maar van wie? tx in advance btw
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:14 schreef Orginial het volgende:
Van wie is dat liedje Heaven? It was heaven... I ceep on searching to the way to you heart...
Soulsister - the way to your heartquote:
Rosenstolz - Liebe ist allesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:15 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-002.MP3
Het is een duits nummer, en ik ben niet zo geweldig in duits dus kan er moeilijk wat tekst uithalen
TOPquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Rosenstolz - Liebe ist alles
http://www.onlylyrics.com/read.php?id=3653
edit: dit stukje dus:
Lass es Liebe sein lass es Liebe sein
Das ist alles was wir brauchen
noch viel mehr als große Worte
Lass das alles hinter dir
fang nochmal von vorne an
Denn
Jaaa.. dat is emquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:38 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens Google is dat "Saybia - The Day After Tomorrow"
8ball - Phunky Muzicquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:02 schreef Steppingout het volgende:
iemand:
I like it when it feels this way [kleine tussen stukje], make me happy
Gangsta's Paradise van Coolio weetje. Fo Shizzle!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:17 schreef jpzegthallo het volgende:
De viool (onder andere de intro!!) in Blue - Curtains Fall. Het komt me zoooooo bekend voor, maar ik weet het niet meer
Is nog in dit topic voorbij gekomen, maar dan andersom.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:30 schreef Razer het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje met uitgaan, en volgens mij was het een mix van een leidje wat ook in The Trip word gebruikt (openingstune van The Trip). Iemand enig idee hoe deze plaat heet?
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef spacewagon_glxi het volgende:
Het liedje "Oh O O O Oh Ooh" van "D-Me" is een danceversie van het origineel.
Weet iemand de titel en de artiest van dit originele liedje?
Stevie Wonder - Pastime Paradise (1976)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:46 schreef gfree het volgende:
[..]
Gangsta's Paradise van Coolio weetje. Fo Shizzle!
Nou, volgens mij was het een van de apostelen van jezus die destijds rond het jaar 21 het origineel hakte in een rots.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:38 schreef rosstek het volgende:
[..]
Stevie Wonder - Pastime Paradise (1976)![]()
Thxquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef gfree het volgende:
[..]
Is nog in dit topic voorbij gekomen, maar dan andersom.
[..]
Vangelis - Chariots of fire (titles) [1982]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 07:23 schreef WebJaap het volgende:
Hoe heet dit nummer (met geluidsfragment!)
Zo'n 18 seconden uit een aflevering van CSI. Bekend toontje, ik zou heel erg graag willen weten wie dat zingt en hoe het nummertje heet.
Duidelijker kan ik het niet geven:
(LINK OOK WEGGEHAALD IVM DATAVERKEER BIJ WEBJAAP)
Paparazzi? al was dat in 1996.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:15 schreef Tha_T het volgende:
Xzibit heeft 4 jaar terug een hit gehad maar ik ben dus volledig de titel kwijt. Iemand die een idee heeft ondanks deze wazige omschrijving? (De titel dus he)
Het kan zo simpel zijn hequote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:26 schreef gfree het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een hitje gehad met "X" geloof ik.
Mory Kante - Yeke Yeke [1988]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef SmilingPeter het volgende:
Wie helpt mij aan de titel en uitvoerende van dit beginstukje muziek?
Geweldig, ik zocht mij een ongeluk erna... (was aan het zoeken op Kejeke)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:19 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mory Kante - Yeke Yeke [1988]
"Sanvean: I am your shadow" van Lisa Gerrard.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:28 schreef latislos het volgende:
Ok nu komt het: Op Discovery en ook wel op MTV heb je vaak een reclame van greenpeace? wnf? ofoziets.. je ziet dan een hert lopen onder een viaduct en een specht die tegen een lantaarnpaal tikt..
En dat nummer op de achtergrond zoek ik. (klassiek achtig) dat klinkt zooooo lekker.
iemand een idee?
Air - Sexy boy [1998]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:40 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vandaag op ID&T hoorde, heb er nog net een stukje van op kunnen nemen: http://temp.phserver.net/nummer.mp3
Weet iemand de titel van dit nummer?
komt dit nummer uit een of andere film (gladiator ofzo)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Sanvean: I am your shadow" van Lisa Gerrard.
Net gezien!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:20 schreef TETSU het volgende:
Ik wil graag weten hoe het nummer heet dat gedraaid wordt tijdens de aftiteling van het tvprogramma "Campinglife"
Nee, volgens mij niet. Lisa Gerrard heeft wel voor die film muziek gemaakt, maar het nummer wat je zoekt staat op haar cd 'The Mirror Pool' uit 1995.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:44 schreef latislos het volgende:
[..]
komt dit nummer uit een of andere film (gladiator ofzo)
Hey, waar is je huilende zigeunertjequote:Op zondag 30 januari 2005 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Lisa Gerrard heeft wel voor die film muziek gemaakt, maar het nummer wat je zoekt staat op haar cd 'The Mirror Pool' uit 1995.
Dat nummer:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:30 schreef Razer het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje met uitgaan, en volgens mij was het een mix van een leidje wat ook in The Trip word gebruikt (openingstune van The Trip). Iemand enig idee hoe deze plaat heet?
paar maanden terug was er ook iemand die het achtergrondmuziekje van voetballer zocht.. ik kan uw filmpje wel niet openen, maar ik heb zo'n gevoel dat het een remix is van "notch - nottin no go so"quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:55 schreef Hakna het volgende:
Heey mensen,
Ik heb hier een filmpje van een voetballertje (die overigens heel goed kan voetballen), alleen ik zoek de naam van da nr wat erbij word afgespeelt...
http://www.adapcm.com.br/vd/resumo/XXXXXXXXXXXXXX.wmv
dat is de url waar het filmpje te download is (is 8 mb)
alvast bedankt
nog steeds niemand die me kan helpen? heb al gehoord dat het lijkt op iets van dillinga maar ik vind het nog steeds nietquote:iemand die wat van drumandbass kent? ik zoek het liedje op de achtergrond van deze trailer
http://www.capitalsthlm.com/media/mov/ff/ff_trailer.wmv
Je beschrijft ongeveer 20% van alle hiphopnummers hierboven..quote:Op zondag 30 januari 2005 14:19 schreef Rob_22 het volgende:
Hallo! Gezien het feit dat 99% van de gezochte platen hier wel wordt gevonden, wil ik ook graag een poging wagenHet gaat om een R&B/hip hop achtig nummer waarin een sample (soort violendeuntje // motown-achtig) in voor komt. Overigens zingt een kerel in t begin 'la la la..'
(ja, daar heb je wat aan!). Klinkt iig erg funky, deze bewerking! Iemand??
Daarnaast wil ik gbm even helpen: jij zocht op pagina 2 van deze thread een beetje een droevig nummer (gedraaid met oud en nieuw) >> wellicht is het een stukje uit Neil Young - Philadelphia ....
Bedankt iig!!!
groeten, Rob
parade electrical is het niet...ik had ook verwacht dat het dat liedje was, maar was een anderequote:Op zondag 30 januari 2005 16:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor de mensen die dat dfisneyparade liedje zochten.
er zijn er 2:
frans en engelse naam maar even
-la parade eleqtrique de main street
main street electrical parade
-les feux de la fée clochette
tinker bell's fantasy in the sky fireworks
misschien komen jullie daar wat verder mee
Dat nummer is trouwens wel bijna onmogelijk te vindenquote:Op zondag 30 januari 2005 00:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Lisa Gerrard heeft wel voor die film muziek gemaakt, maar het nummer wat je zoekt staat op haar cd 'The Mirror Pool' uit 1995.
Rechtsklikken op de link en dan 'opslaan als'.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:26 schreef Gose het volgende:
@saviour: die link doet het nie bij mij, me IE blijft iig hangen als ik um open
titel : "Electrical Parade''quote:Op zondag 30 januari 2005 16:26 schreef Gose het volgende:
24 en 25 december 2004. Je had 2 parades (muv de studios). Een kerstparade en een parade op het einde in de mainstreet. die werd helemaal donker en dan kwamen er praalwagens die allemaal met lichtjes waren versierd. het liedje wat daarbij werd gedraaid wil ik hebben
@saviour: die link doet het nie bij mij, me IE blijft iig hangen als ik um open
Misschien Natasha Thomas - It's over nowquote:Op zondag 30 januari 2005 16:11 schreef Lievelientje het volgende:
Mensen, ik zoek een nummer! Kwam hele tijd voorbij in de reclame tussen de finale van het mannen tennis. Het hoort bij de reclame van Lacoste en wordt gezongen door een meisje. Stukje van de tekst: 'I don't wanna believe that it over now, nananananana'
Hmmz..iemand enig idee?
John Legend - Used to love U?quote:Hallo! Gezien het feit dat 99% van de gezochte platen hier wel wordt gevonden, wil ik ook graag een poging wagen Het gaat om een R&B/hip hop achtig nummer waarin een sample (soort violendeuntje // motown-achtig) in voor komt. Overigens zingt een kerel in t begin 'la la la..' (ja, daar heb je wat aan!). Klinkt iig erg funky, deze bewerking! Iemand??
Is dat niet If I Ever Feel Better van Phoenix? Ook al eerder in dit topic ergens genoemd.quote:Er schiet me net een house nummer te binnen van een aantal jaar geleden, maar heb hem nooit kunnen vinden. Het is volgens mij een club-house-achtig nummer met een dame die de hele tijd " I can try, I can Try, I can Try, I can try" zingt.
Nee, die bedoel ik niet. Maar via dat nummer kwam ik er wel op, omdat volgens die quote van dit nummer gejat is. In het nummer wat ik bedoel wordt de hele tijd "I can try, I can try, I can try, I can Try" gezongen. Het is wel een echte house-plaat.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:50 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
Is dat niet If I Ever Feel Better van Phoenix? Ook al eerder in dit topic ergens genoemd.
Dave McCullen - Bitchquote:Op maandag 31 januari 2005 17:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zit de hele tijd met een liedje in mijn kop wat ik een paar keer op de radio heb gehoord, maar waarvan ik de titel niet heb meegekregen. Heel vervelend. Het is een dance-nummer met geloof ik maar een zinnetje:
I just want to caaaaall you my bitch...
Welk nummer is dat?
Is volgens mij Jo Lemaire + Flouzequote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef zjosken het volgende:
Nogmaals, nou moet 'ie het doen, wie is deze band? Ik heb geen idee of het Nederlanders zijn of niet, moet wel een 20 tot 30 jaar geleden zijn.
[afbeelding]
u96 - club bizarrequote:Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef nXn het volgende:
hey mensen ik zoek het nummer wat in dit nummer bij "radio check" (1:28) zit...
iets waar ze zeggen: "maybe we can join the crowd" iets in die zin
alvast bedankt
Kijk anders hier eens: http://www.amazon.com/exe(...)407-4996117?v=glancequote:Op maandag 31 januari 2005 21:55 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek een langzaam nummer dat voorkomt in de film shall we dance. Ik versta niet goed wat ze zingen in de trailer aangezien er doorheen gekletst wordt.
Iets met I want to give you everything. In de trailer van de film is dat nummer als laatste te horen.
Weet iemand hoe dit nummer heet??
Ik heb hier nog wel wat vrolijke riedeltjes, die uit the sims komen. Met zo'n tokkelgitaartje.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zoek een standaard de-leukste-thuis achtig muziekstukje. Zo'n hele vrolijke, die je dan hoort terwijl kinderen hun nek breken. Iemand tips?
En weet iemand al welke song ik bedoel?quote:Op maandag 31 januari 2005 15:09 schreef Dennis121 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik niet zo lang geleden op de TV zag.
Het was een vrouw met een saxofoon die zo'n beetje de hele tijd het zelfde melodietje speelde.
Als ik het me goed herinner was ze schaars aangekleed en was het een beetje een donkere omgeving.
Iemand een idee welk nummer dit kan zijn? Heb weer niet opgelet toen de titel in beeld kwam.
saxofoon, schaars gekleed, Jennifer Lopez - Get Right ?quote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En weet iemand al welke song ik bedoel?![]()
Rune met Calebria wellichtquote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En weet iemand al welke song ik bedoel?![]()
OWH MIJN GOD NEE! VERRE VAN DAT.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:39 schreef gfree het volgende:
[..]
saxofoon, schaars gekleed, Jennifer Lopez - Get Right ?
Goed ideequote:Op maandag 31 januari 2005 22:23 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat vrolijke riedeltjes, die uit the sims komen. Met zo'n tokkelgitaartje.
hebben?
de titel was goedquote:
?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:32 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de tekst ongeveer zo gaat.
i'm lost and i can't even say why i can't find myself. Of zoiets. Het wordt waarschijnlijk gezongen door een zwarte zanger en het intro en soms stukken ertussen hebben een erg bombastisch melodietjeDat is alles wat ik weet
Die hebben het toch weer gecovered/remixed?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:18 schreef nXn het volgende:
[..]
de titel was goedhet was brooklyn bounce met club bizarre
maar toch bedankt
![]()
Was dat Gin & Juicequote:Op maandag 31 januari 2005 22:13 schreef galbrecht het volgende:
Wie weet in welk nummer van Snoop Dogg hij in de clip in een kamer zit, terwijl de politie zn huis binnendringt, en op het laatst loopt hij dan rustig weg, terwijl de politie gevangen zit in zn huis.
Heb ooit een keer die clip gezien een paar jaar geleden, maar heb geen idee van welk nr dat nou was..
ja maar dat was eigenlijk de versie die ik bedoeldequote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:58 schreef gfree het volgende:
[..]
Die hebben het toch weer gecovered/remixed?
Dank je wel, ik heb het gevonden!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:11 schreef Flynn het volgende:
[..]
Kijk anders hier eens: http://www.amazon.com/exe(...)407-4996117?v=glance
(Daar kan je stukjes uit de soundtrack van Shall We Dance beluisteren)
Nee die niet, Snoop zit volgens mij de hele tijd aan een bureau ofzo, en op het laatst drukt ie op een knopje en zit de politie achter tralies in zijn huis, terwijl hij rustig wegloopt...quote:
brett anderson van suede - beautiful ones?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:31 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarin beautiful ?world? vaak gezonden wordt. Het had iets te maken met ene bred anderson of brad anderson.. geen flauw idee meer waar ik hem heb gehoord.
Wat een makkie zeg...... dat is Ti Sento van Matia Bazar....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:49 schreef WebJaap het volgende:
[/i]Oke... Ik heb een hele moeilijke voor jullie....[/i]
Situatie: Een paar weken terug in de kantine gehoord. Kerstfeest met school gehoord.
Ik weet niet of iemand hier het nummer 'Zomaar Een Mens' van Marco Borsato kent? Een dance nummer met een vrouw die ongeveer dezelfde melodie zingt in een taal die ik niet ken als in het refrein van Zomaar Een Mens.... Tsja... Ik denk niet dat veel mensen hier uit zullen komen. Als iemand dat wel doet, bedankt. Ik weet dat ik jullie nu iets moeilijks vraag, maar ik voelde iets toen ik dat nummer hoorde wat ik niet verklaren kon...!
Ik ga ook nog even research doen, ik laat het jullie wel weten (maar ik heb een paar weken geleden al een keer, niet succesvol, gezocht)
Bewerkt: een fragment van zomaar een mens kan je op www.marcoborsato.nl luisteren. Doorklikken naar discografie en daar het album 'Marco' selecteren. Dan nummertje 6 aanklikken.
Ik dacht K's Choice -Tiredquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:50 schreef KvdnBerg het volgende:
Ik wil weten welk nummer/artiest zit achter de muziek de gebruikt wordt bij het spotje voor Trauma 24/7 op Net5. Begint met piano, dan wat drums er bij en eindigt weer met piano.
Ik herken het en het ligt elke keer op het puntje van m'n tong als ik het hoor maar ik kan er maar niet opkomen.
HELP
Dat zou ook het origineel moeten zijn:quote:Op zondag 30 januari 2005 23:36 schreef Scorp[AM] het volgende:
Mensen, ik zoek het originele nummer met deze txt:
Sometimes I feel like I'm in Barcelona
See anytime I hear this tune I just start drifting away
And all I wanna do is go back
Sometimes I feel like I'm in Barcelona
See anytime I hear this tune I just start drifting away..
Ik heb nu al een paar versies gedownload.. maar steeds tref ik zo'n gare breakbeat versie aan
die is van D'Kay en Epsilon
ik vraag me af of iemand weet van wie het origineel is
Ik weet precies welke je bedoelt. Clip speelt zich af tussen bergen en kastelen als ik me niet vergisquote:[b]
verhaal
Die bedoel ik ook, zit al een kwartier op deze naam te kutten. Dacht eerst aan Manu maar dat bestaat alleen in Manu Chao.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:19 schreef furanku het volgende:
Ik ken alleen een frans liedje die rustig gerapt is met Manau - La tribute de dana.
Bij mij begint er wel iets te rinkelen, maar kan er ook niet opkomen. Trouwens.. is dit nummer ooit gebruikt in een reclame? Volgens mij doet hij me daaraan denken. Man stapt uit zijn huis in onderbroek en stapt in de auto ofzo???? Des te meer ik die zinnen lees, des te meer ik mij iets begin te herinneren.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:52 schreef Monana het volgende:
Eeej..
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nummer, het gaat als volgt:
Hello, good morning, how are you?? How is you weather today??
Hello, good morning, how are you?? Have your moody clouds past away??
Herken je het? Het is echt heel bekent...!
Weet iemand misschien wat de titel van dit nummer is, of wie het heeft gezongen??
Thnx..
Greetzzzz
* furanku wijzigt bestandsnaam naar Manau - La tribu de Danaquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Edit lukt niet
La Tribu de dana zoek ik op, niet la tribute
Niemand??quote:Op maandag 31 januari 2005 12:12 schreef basio het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Maar via dat nummer kwam ik er wel op, omdat volgens die quote van dit nummer(phoenix - if i ever feel better) gejat is. In het nummer wat ik bedoel wordt de hele tijd "I can try, I can try, I can try, I can Try" gezongen. Het is wel een echte house-plaat.
maar bedankt!
Het is!quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:39 schreef furanku het volgende:
Is het misschien Nick MacKenzie - Hello Good Morning ??
Ik ken alleen Lara Fabian met J'Taime. Maar dat is nou niet bepaald gehijgd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef bachu5 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waar in het frans alsmaar je t'aime wordt gezongen . en dan met onwijs veel gehijg.
je t'aime moi non plusquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef bachu5 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waar in het frans alsmaar je t'aime wordt gezongen . en dan met onwijs veel gehijg.
of het origineel van Brigitte Bardot & Serge Gainsbourgquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
...van Jane Birkin & Serge Gainsbourg
Capella - Move on baby [1994]quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef sweetgirly het volgende:
Ok, ik hoorde het nr 'move on baby, move on baby' (weer), maar kom er niet op van wie die ook al weer was. Kazaa geeft niks aan op verscheidene en verschillende interpretaties. Wat was de juiste titel ook al weer en/of artiest? Schiet me ook gelijk het nr. van Move it up, you got to move it up, te binnen. Wil ik ook (weer en) nog downloaden, wie oh wie.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Capella - Move on baby [1994]
Capella - Move it up [1994]
Shaft - Mucho Mambo (Sway) ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:30 schreef Chasin het volgende:
Ik ben op zoek naar een remake ofzo van het nummer "Sway" van Michael Buble. Iedereen kent em wel, ik zoek zeg maar de nieuwere versie die door een vrouw gezongen is en wat vlotter is, hardere trompetten enzo.alvast bedankt!
Ja, die weet ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:28 schreef Bruntjes het volgende:
Ik zoek een nummer waarin wordt gezongen: gimme, gimme, gimme, all night long, gimme, gimme, gimme, keep playing that love song (of iets dergelijks). Volgens mij wordt het gezongen door Boy George. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Hehe, wat een kort stukje, dat kan van alles zijn, komt wel bekend voor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:47 schreef xstatic1975 het volgende:
Heey peeps, ik zoek een nummer waar ongeveer het volgende deuntje in zit:
http://home.planet.nl/~xstatic/vanwelklied.wav
Hij is vrij recent volgens mij, een beetje een langzaam dance nr gezongen door een man.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hehe, wat een kort stukje, dat kan van alles zijn, komt wel bekend voor.
Heb je niet een wat langer stukje, klinkt wel mooi trouwens.
het geluid klinkt trouwens veel mooier dan mijn gedownloade liedjes![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:20 schreef xstatic1975 het volgende:
De stem van de zanger heeft iets weg van Rae of Vega (vega ken je misschien van Time of our Lives van Paul van Dyk)
Grr, altijd lastig nummers omschrijven die in je hoofd zitten
Alleen zonder de ft. Hij heet Narada Michael Walden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, die weet ik, volgens mij.
Gimme, gimme, gimme van Michael Walden ft. Narada!
is wel een leuk nummer idd
Ja, ik dacht, maak er gelijk even een dj naam vanquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:36 schreef Gambolputty het volgende:
Alleen zonder de ft. Hij heet Narada Michael Walden.
Narada Michael Walden & Patti Austin - Gimme, gimme gimme [1985]quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Alleen zonder de ft. Hij heet Narada Michael Walden.
Patti Austin iddquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Narada Michael Walden & Patti Austin - Gimme, gimme gimme [1985]
(als je volledig wilt zijn)
Touch and Go - Would Youquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:16 schreef flappiewappie het volgende:
makkelijke denk ik, was vandaag op slam-fm klinkt, als volgt;
uhm..., do you want to go to bed with me?
-trompet-
uhm...., do you wanna?
stukje door zo, stond een keer zon wijf van summerbase ook voor de spiegel te dansen op dit nr
Kijk eens in DIG, daar staat nog een vraagje over MIDI naar WAV.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:35 schreef Jackal_Omega het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de instrumentale versie van het land van maas en waal kan komen. Heb wel een midi file alleen als ik die brand dat speelt ie hem niet af.
Meredith Brooks - Bitch [1997]quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:49 schreef super-muffin het volgende:
Ik zoek een nummer, gezongen door een vrouwe en het refrein gaat zo ong
I'm a bitch, i'm a liar, i'm a mother i'm a ..
Endan ook nog een liedje van een man en een vrouw samen, en die zingen: You've got a fine brown frame () oh baby why don't you tell me your name.
een vrolijk liedje is dat op de piano geloof ik
alvast bedankt!
geen geluidsfragment? Zou het zoooo erg makkelijker maken....quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:37 schreef matboy het volgende:
Ik zit hier echt een TE gave mix te luisteren uit 2001 van Markski die niet meer leverbaar is. Het gaat om Euro Express 2001 Vol. 5
Nu begint er op 25:18 en onwijs gaaf nummer volgens mij van de Venga Boys maar ik kan er niets over vinden, ook geen playlist op zijn site..... removed
Het nummer kan 3 titels hebben denk ik:
- Pick me up
- Make me hot
- Wake me up
Kan iemand helpen......... vet nummer namelijk
OK als dat mag zet ik er even een online:quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:44 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
geen geluidsfragment? Zou het zoooo erg makkelijker maken....
Bedankt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:19 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Meredith Brooks - Bitch [1997]
Lou Rawls & Dianne Reeves - Fine brown frame [1989]
Oasis - Wonderwallquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Orealo het volgende:
ik heb er weer eentje nodig... hoe hete die nou ook alweer, ken alleen dit stukje van de tekst nog:
"Today, is gonna be the day, that I'm going to go back to you!" o.i.d...
iemand ideeen ? (met puntjes:P)
oasis - wonderwallquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Orealo het volgende:
ik heb er weer eentje nodig... hoe hete die nou ook alweer, ken alleen dit stukje van de tekst nog:
"Today, is gonna be the day, that I'm going to go back to you!" o.i.d...
iemand ideeen ? (met puntjes:P)
Niemand?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek de muziek die Yorin gebruikte bij de allereerste serie van Jamie Oliver met zijn 15 studenten in Engeland.
Niemand?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tevens ben ik op zoek naar muziek uit een bioscoop reclame die ik in Canada gezien heb. Erg grote gok natuurlijk
Was een reclame waarin een vrouw een fotolijstje vasthoudt waarop ingezoomd wordt. De persoon in het lijstje houdt ook iets van een foto vast en daarop wordt dan weer ingezoomd. En dat gaat zo door. Ik DACHT dat het een Nokia reclame was, maar ben niet meer zeker.
Het was pianomuziek overigens....
Rank 1 - Beats @ rank 1 .com (beats at rank 1 dot com)quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:16 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet dat in het intro filmpje van deze site (dance tunes van ID&T) wordt afgespeeld?
http://www.dance-tunes.com/
heb het echt heel dringend nodig, suggesties welkomquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:35 schreef Jackal_Omega het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de instrumentale versie van het land van maas en waal kan komen. Heb wel een midi file alleen als ik die brand dat speelt ie hem niet af.
De midi afspelen in Winamp via de diskwriter plugin, dan heb je 'm als .wav en kan je 'm op cd branden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
heb het echt heel dringend nodig, suggesties welkom
Google leert mij dat dat Vengaboys - Take me to the city isquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:57 schreef matboy het volgende:
[..]
OK als dat mag zet ik er even een online:
Bij deze(wel lekker mono..... snelle capture.....
overigens begin en einde zijn "remix")
http://www.xs4all.nl/~macare/remix_markski.wav
topic had ik al gezien, alleen het omzetten lukt me niet. Ik krijg hem niet als wav.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De midi afspelen in Winamp via de diskwriter plugin, dan heb je 'm als .wav en kan je 'm op cd branden.
Zie ook hier midi omzetten naar mp3 of wav
Somethings Happens - Parachutequote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Boeman het volgende:
'take a parachute and jump'
Hoe heet die ook alweer...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:39 schreef furanku het volgende:
[..]
Bij mij begint er wel iets te rinkelen, maar kan er ook niet opkomen. Trouwens.. is dit nummer ooit gebruikt in een reclame? Volgens mij doet hij me daaraan denken. Man stapt uit zijn huis in onderbroek en stapt in de auto ofzo???? Des te meer ik die zinnen lees, des te meer ik mij iets begin te herinneren.
====
edit
====
Jaja.. ik weet de melodie weer.. ben hem nu weer aan het zoeken.
====
Laatste EDIT
====
Is het misschien Nick MacKenzie - Hello Good Morning ??
Vertel dan even welke het wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:08 schreef Bierik het volgende:
Ik zoek het nummer van de KPN business DSL reclame...
Ik kan het echt nergens vinden...
gevonden!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Google leert mij dat dat Vengaboys - Take me to the city is
Was die voor mij bedoeld?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Yann Tierssen - Comptine d'un autre ete
quote:
Galvanisequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:05 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nr van de Chemical Brothers met daarin een turks melodietje erin
http://www.imdb.com/title/tt0144117/board/flat/14412900quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:11 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ok mensen hier komt ie: Ik zoek het nummer dat in de film The Boondock Saints tijdens de scene in de biliartkamer word gespeelt. Waar ze iedereen overhoop schieten en later zo'n gozert met een billiartbal bewerkenWeet iemand welk nummer dat is?
http://www.imdb.com/title/tt0144117/soundtrackquote:"White Rapids"
Composed by Emery/Lyddon
Jim Long Music Publishing (ASCAP)
Gwen Stefani - What You Waiting For volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:19 schreef Friebo het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer. In het begin hoor je wat klassiek, daarna is het iets met tic tac. althans, dat kan ik me nog herinneren. Iemand die het met deze vage omschrijving weet..?
Volgens mij is dat de versie van Phil Collins.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:20 schreef Ontopic het volgende:
Weet iemand waar ik de versie van True Colors die ze op Skyradio draaien kan vinden?
ATB - Don't Stop ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:10 schreef homieszeist het volgende:
Ik zoek een nummertje van Alice Deejay VS ATB en nog een dj, Weet het en onduidelijke beschrijving maar miss dat iemand het weet?
Danku dankuquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gwen Stefani - What You Waiting For volgens mij
Gevonden!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:28 schreef Romek het volgende:
Ik ben op zoek naar ene liedje wat ze, zo nu en dan op 3FM draaien....
Hoorde de naam "chakaram" vallen....
Het is een liedje waar eigenlijk continue in gemompeld en geneuried wordt....
Wie o wie.......
Laat maar! Heb het zelf al gevonden!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:17 schreef Tokay het volgende:
Net weer gezien op tv, de Bailey's reclame, met die zwevende mensen en die zwevende druppels Bailey's.
Wie weet de naam van het liedje + de uitvoerende artiest(en)?? Thanks!
Comando Tiburon - Chacarron macarronquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |