Was die voor mij bedoeld?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Yann Tierssen - Comptine d'un autre ete
quote:
Galvanisequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:05 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nr van de Chemical Brothers met daarin een turks melodietje erin
http://www.imdb.com/title/tt0144117/board/flat/14412900quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:11 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ok mensen hier komt ie: Ik zoek het nummer dat in de film The Boondock Saints tijdens de scene in de biliartkamer word gespeelt. Waar ze iedereen overhoop schieten en later zo'n gozert met een billiartbal bewerkenWeet iemand welk nummer dat is?
http://www.imdb.com/title/tt0144117/soundtrackquote:"White Rapids"
Composed by Emery/Lyddon
Jim Long Music Publishing (ASCAP)
Gwen Stefani - What You Waiting For volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:19 schreef Friebo het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer. In het begin hoor je wat klassiek, daarna is het iets met tic tac. althans, dat kan ik me nog herinneren. Iemand die het met deze vage omschrijving weet..?
Volgens mij is dat de versie van Phil Collins.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:20 schreef Ontopic het volgende:
Weet iemand waar ik de versie van True Colors die ze op Skyradio draaien kan vinden?
ATB - Don't Stop ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:10 schreef homieszeist het volgende:
Ik zoek een nummertje van Alice Deejay VS ATB en nog een dj, Weet het en onduidelijke beschrijving maar miss dat iemand het weet?
Danku dankuquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gwen Stefani - What You Waiting For volgens mij
Gevonden!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:28 schreef Romek het volgende:
Ik ben op zoek naar ene liedje wat ze, zo nu en dan op 3FM draaien....
Hoorde de naam "chakaram" vallen....
Het is een liedje waar eigenlijk continue in gemompeld en geneuried wordt....
Wie o wie.......
Laat maar! Heb het zelf al gevonden!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:17 schreef Tokay het volgende:
Net weer gezien op tv, de Bailey's reclame, met die zwevende mensen en die zwevende druppels Bailey's.
Wie weet de naam van het liedje + de uitvoerende artiest(en)?? Thanks!
Comando Tiburon - Chacarron macarronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |