OK als dat mag zet ik er even een online:quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:44 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
geen geluidsfragment? Zou het zoooo erg makkelijker maken....
Bedankt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:19 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Meredith Brooks - Bitch [1997]
Lou Rawls & Dianne Reeves - Fine brown frame [1989]
Oasis - Wonderwallquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Orealo het volgende:
ik heb er weer eentje nodig... hoe hete die nou ook alweer, ken alleen dit stukje van de tekst nog:
"Today, is gonna be the day, that I'm going to go back to you!" o.i.d...
iemand ideeen ? (met puntjes:P)
oasis - wonderwallquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Orealo het volgende:
ik heb er weer eentje nodig... hoe hete die nou ook alweer, ken alleen dit stukje van de tekst nog:
"Today, is gonna be the day, that I'm going to go back to you!" o.i.d...
iemand ideeen ? (met puntjes:P)
Niemand?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek de muziek die Yorin gebruikte bij de allereerste serie van Jamie Oliver met zijn 15 studenten in Engeland.
Niemand?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tevens ben ik op zoek naar muziek uit een bioscoop reclame die ik in Canada gezien heb. Erg grote gok natuurlijk
Was een reclame waarin een vrouw een fotolijstje vasthoudt waarop ingezoomd wordt. De persoon in het lijstje houdt ook iets van een foto vast en daarop wordt dan weer ingezoomd. En dat gaat zo door. Ik DACHT dat het een Nokia reclame was, maar ben niet meer zeker.
Het was pianomuziek overigens....
Rank 1 - Beats @ rank 1 .com (beats at rank 1 dot com)quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:16 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet dat in het intro filmpje van deze site (dance tunes van ID&T) wordt afgespeeld?
http://www.dance-tunes.com/
heb het echt heel dringend nodig, suggesties welkomquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:35 schreef Jackal_Omega het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de instrumentale versie van het land van maas en waal kan komen. Heb wel een midi file alleen als ik die brand dat speelt ie hem niet af.
De midi afspelen in Winamp via de diskwriter plugin, dan heb je 'm als .wav en kan je 'm op cd branden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
heb het echt heel dringend nodig, suggesties welkom
Google leert mij dat dat Vengaboys - Take me to the city isquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:57 schreef matboy het volgende:
[..]
OK als dat mag zet ik er even een online:
Bij deze(wel lekker mono..... snelle capture.....
overigens begin en einde zijn "remix")
http://www.xs4all.nl/~macare/remix_markski.wav
topic had ik al gezien, alleen het omzetten lukt me niet. Ik krijg hem niet als wav.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De midi afspelen in Winamp via de diskwriter plugin, dan heb je 'm als .wav en kan je 'm op cd branden.
Zie ook hier midi omzetten naar mp3 of wav
Somethings Happens - Parachutequote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Boeman het volgende:
'take a parachute and jump'
Hoe heet die ook alweer...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:39 schreef furanku het volgende:
[..]
Bij mij begint er wel iets te rinkelen, maar kan er ook niet opkomen. Trouwens.. is dit nummer ooit gebruikt in een reclame? Volgens mij doet hij me daaraan denken. Man stapt uit zijn huis in onderbroek en stapt in de auto ofzo???? Des te meer ik die zinnen lees, des te meer ik mij iets begin te herinneren.
====
edit
====
Jaja.. ik weet de melodie weer.. ben hem nu weer aan het zoeken.
====
Laatste EDIT
====
Is het misschien Nick MacKenzie - Hello Good Morning ??
Vertel dan even welke het wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:08 schreef Bierik het volgende:
Ik zoek het nummer van de KPN business DSL reclame...
Ik kan het echt nergens vinden...
gevonden!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Google leert mij dat dat Vengaboys - Take me to the city is
Was die voor mij bedoeld?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Yann Tierssen - Comptine d'un autre ete
quote:
Galvanisequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:05 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nr van de Chemical Brothers met daarin een turks melodietje erin
http://www.imdb.com/title/tt0144117/board/flat/14412900quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:11 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ok mensen hier komt ie: Ik zoek het nummer dat in de film The Boondock Saints tijdens de scene in de biliartkamer word gespeelt. Waar ze iedereen overhoop schieten en later zo'n gozert met een billiartbal bewerkenWeet iemand welk nummer dat is?
http://www.imdb.com/title/tt0144117/soundtrackquote:"White Rapids"
Composed by Emery/Lyddon
Jim Long Music Publishing (ASCAP)
Gwen Stefani - What You Waiting For volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:19 schreef Friebo het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer. In het begin hoor je wat klassiek, daarna is het iets met tic tac. althans, dat kan ik me nog herinneren. Iemand die het met deze vage omschrijving weet..?
Volgens mij is dat de versie van Phil Collins.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:20 schreef Ontopic het volgende:
Weet iemand waar ik de versie van True Colors die ze op Skyradio draaien kan vinden?
ATB - Don't Stop ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:10 schreef homieszeist het volgende:
Ik zoek een nummertje van Alice Deejay VS ATB en nog een dj, Weet het en onduidelijke beschrijving maar miss dat iemand het weet?
Danku dankuquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gwen Stefani - What You Waiting For volgens mij
Gevonden!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:28 schreef Romek het volgende:
Ik ben op zoek naar ene liedje wat ze, zo nu en dan op 3FM draaien....
Hoorde de naam "chakaram" vallen....
Het is een liedje waar eigenlijk continue in gemompeld en geneuried wordt....
Wie o wie.......
Laat maar! Heb het zelf al gevonden!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:17 schreef Tokay het volgende:
Net weer gezien op tv, de Bailey's reclame, met die zwevende mensen en die zwevende druppels Bailey's.
Wie weet de naam van het liedje + de uitvoerende artiest(en)?? Thanks!
Comando Tiburon - Chacarron macarronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |