OK als dat mag zet ik er even een online:quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:44 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
geen geluidsfragment? Zou het zoooo erg makkelijker maken....
Bedankt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:19 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Meredith Brooks - Bitch [1997]
Lou Rawls & Dianne Reeves - Fine brown frame [1989]
Oasis - Wonderwallquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Orealo het volgende:
ik heb er weer eentje nodig... hoe hete die nou ook alweer, ken alleen dit stukje van de tekst nog:
"Today, is gonna be the day, that I'm going to go back to you!" o.i.d...
iemand ideeen ? (met puntjes:P)
oasis - wonderwallquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Orealo het volgende:
ik heb er weer eentje nodig... hoe hete die nou ook alweer, ken alleen dit stukje van de tekst nog:
"Today, is gonna be the day, that I'm going to go back to you!" o.i.d...
iemand ideeen ? (met puntjes:P)
Niemand?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek de muziek die Yorin gebruikte bij de allereerste serie van Jamie Oliver met zijn 15 studenten in Engeland.
Niemand?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tevens ben ik op zoek naar muziek uit een bioscoop reclame die ik in Canada gezien heb. Erg grote gok natuurlijk
Was een reclame waarin een vrouw een fotolijstje vasthoudt waarop ingezoomd wordt. De persoon in het lijstje houdt ook iets van een foto vast en daarop wordt dan weer ingezoomd. En dat gaat zo door. Ik DACHT dat het een Nokia reclame was, maar ben niet meer zeker.
Het was pianomuziek overigens....
Rank 1 - Beats @ rank 1 .com (beats at rank 1 dot com)quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:16 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet dat in het intro filmpje van deze site (dance tunes van ID&T) wordt afgespeeld?
http://www.dance-tunes.com/
heb het echt heel dringend nodig, suggesties welkomquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:35 schreef Jackal_Omega het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de instrumentale versie van het land van maas en waal kan komen. Heb wel een midi file alleen als ik die brand dat speelt ie hem niet af.
De midi afspelen in Winamp via de diskwriter plugin, dan heb je 'm als .wav en kan je 'm op cd branden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
heb het echt heel dringend nodig, suggesties welkom
Google leert mij dat dat Vengaboys - Take me to the city isquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:57 schreef matboy het volgende:
[..]
OK als dat mag zet ik er even een online:
Bij deze(wel lekker mono..... snelle capture.....
overigens begin en einde zijn "remix")
http://www.xs4all.nl/~macare/remix_markski.wav
topic had ik al gezien, alleen het omzetten lukt me niet. Ik krijg hem niet als wav.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De midi afspelen in Winamp via de diskwriter plugin, dan heb je 'm als .wav en kan je 'm op cd branden.
Zie ook hier midi omzetten naar mp3 of wav
Somethings Happens - Parachutequote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Boeman het volgende:
'take a parachute and jump'
Hoe heet die ook alweer...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:39 schreef furanku het volgende:
[..]
Bij mij begint er wel iets te rinkelen, maar kan er ook niet opkomen. Trouwens.. is dit nummer ooit gebruikt in een reclame? Volgens mij doet hij me daaraan denken. Man stapt uit zijn huis in onderbroek en stapt in de auto ofzo???? Des te meer ik die zinnen lees, des te meer ik mij iets begin te herinneren.
====
edit
====
Jaja.. ik weet de melodie weer.. ben hem nu weer aan het zoeken.
====
Laatste EDIT
====
Is het misschien Nick MacKenzie - Hello Good Morning ??
Vertel dan even welke het wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:08 schreef Bierik het volgende:
Ik zoek het nummer van de KPN business DSL reclame...
Ik kan het echt nergens vinden...
gevonden!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Google leert mij dat dat Vengaboys - Take me to the city is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |