Ik weet precies welke je bedoelt. Clip speelt zich af tussen bergen en kastelen als ik me niet vergisquote:[b]
verhaal
Die bedoel ik ook, zit al een kwartier op deze naam te kutten. Dacht eerst aan Manu maar dat bestaat alleen in Manu Chao.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:19 schreef furanku het volgende:
Ik ken alleen een frans liedje die rustig gerapt is met Manau - La tribute de dana.
Bij mij begint er wel iets te rinkelen, maar kan er ook niet opkomen. Trouwens.. is dit nummer ooit gebruikt in een reclame? Volgens mij doet hij me daaraan denken. Man stapt uit zijn huis in onderbroek en stapt in de auto ofzo???? Des te meer ik die zinnen lees, des te meer ik mij iets begin te herinneren.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:52 schreef Monana het volgende:
Eeej..
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nummer, het gaat als volgt:
Hello, good morning, how are you?? How is you weather today??
Hello, good morning, how are you?? Have your moody clouds past away??
Herken je het? Het is echt heel bekent...!
Weet iemand misschien wat de titel van dit nummer is, of wie het heeft gezongen??
Thnx..
Greetzzzz
* furanku wijzigt bestandsnaam naar Manau - La tribu de Danaquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Edit lukt niet
La Tribu de dana zoek ik op, niet la tribute
Niemand??quote:Op maandag 31 januari 2005 12:12 schreef basio het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Maar via dat nummer kwam ik er wel op, omdat volgens die quote van dit nummer(phoenix - if i ever feel better) gejat is. In het nummer wat ik bedoel wordt de hele tijd "I can try, I can try, I can try, I can Try" gezongen. Het is wel een echte house-plaat.
maar bedankt!
Het is!quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:39 schreef furanku het volgende:
Is het misschien Nick MacKenzie - Hello Good Morning ??
Ik ken alleen Lara Fabian met J'Taime. Maar dat is nou niet bepaald gehijgd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef bachu5 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waar in het frans alsmaar je t'aime wordt gezongen . en dan met onwijs veel gehijg.
je t'aime moi non plusquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef bachu5 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waar in het frans alsmaar je t'aime wordt gezongen . en dan met onwijs veel gehijg.
of het origineel van Brigitte Bardot & Serge Gainsbourgquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
...van Jane Birkin & Serge Gainsbourg
Capella - Move on baby [1994]quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef sweetgirly het volgende:
Ok, ik hoorde het nr 'move on baby, move on baby' (weer), maar kom er niet op van wie die ook al weer was. Kazaa geeft niks aan op verscheidene en verschillende interpretaties. Wat was de juiste titel ook al weer en/of artiest? Schiet me ook gelijk het nr. van Move it up, you got to move it up, te binnen. Wil ik ook (weer en) nog downloaden, wie oh wie.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Capella - Move on baby [1994]
Capella - Move it up [1994]
Shaft - Mucho Mambo (Sway) ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:30 schreef Chasin het volgende:
Ik ben op zoek naar een remake ofzo van het nummer "Sway" van Michael Buble. Iedereen kent em wel, ik zoek zeg maar de nieuwere versie die door een vrouw gezongen is en wat vlotter is, hardere trompetten enzo.alvast bedankt!
Ja, die weet ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:28 schreef Bruntjes het volgende:
Ik zoek een nummer waarin wordt gezongen: gimme, gimme, gimme, all night long, gimme, gimme, gimme, keep playing that love song (of iets dergelijks). Volgens mij wordt het gezongen door Boy George. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Hehe, wat een kort stukje, dat kan van alles zijn, komt wel bekend voor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:47 schreef xstatic1975 het volgende:
Heey peeps, ik zoek een nummer waar ongeveer het volgende deuntje in zit:
http://home.planet.nl/~xstatic/vanwelklied.wav
Hij is vrij recent volgens mij, een beetje een langzaam dance nr gezongen door een man.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hehe, wat een kort stukje, dat kan van alles zijn, komt wel bekend voor.
Heb je niet een wat langer stukje, klinkt wel mooi trouwens.
het geluid klinkt trouwens veel mooier dan mijn gedownloade liedjes![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:20 schreef xstatic1975 het volgende:
De stem van de zanger heeft iets weg van Rae of Vega (vega ken je misschien van Time of our Lives van Paul van Dyk)
Grr, altijd lastig nummers omschrijven die in je hoofd zitten
Alleen zonder de ft. Hij heet Narada Michael Walden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, die weet ik, volgens mij.
Gimme, gimme, gimme van Michael Walden ft. Narada!
is wel een leuk nummer idd
Ja, ik dacht, maak er gelijk even een dj naam vanquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:36 schreef Gambolputty het volgende:
Alleen zonder de ft. Hij heet Narada Michael Walden.
Narada Michael Walden & Patti Austin - Gimme, gimme gimme [1985]quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Alleen zonder de ft. Hij heet Narada Michael Walden.
Patti Austin iddquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Narada Michael Walden & Patti Austin - Gimme, gimme gimme [1985]
(als je volledig wilt zijn)
Touch and Go - Would Youquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:16 schreef flappiewappie het volgende:
makkelijke denk ik, was vandaag op slam-fm klinkt, als volgt;
uhm..., do you want to go to bed with me?
-trompet-
uhm...., do you wanna?
stukje door zo, stond een keer zon wijf van summerbase ook voor de spiegel te dansen op dit nr
Kijk eens in DIG, daar staat nog een vraagje over MIDI naar WAV.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:35 schreef Jackal_Omega het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de instrumentale versie van het land van maas en waal kan komen. Heb wel een midi file alleen als ik die brand dat speelt ie hem niet af.
Meredith Brooks - Bitch [1997]quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:49 schreef super-muffin het volgende:
Ik zoek een nummer, gezongen door een vrouwe en het refrein gaat zo ong
I'm a bitch, i'm a liar, i'm a mother i'm a ..
Endan ook nog een liedje van een man en een vrouw samen, en die zingen: You've got a fine brown frame () oh baby why don't you tell me your name.
een vrolijk liedje is dat op de piano geloof ik
alvast bedankt!
geen geluidsfragment? Zou het zoooo erg makkelijker maken....quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:37 schreef matboy het volgende:
Ik zit hier echt een TE gave mix te luisteren uit 2001 van Markski die niet meer leverbaar is. Het gaat om Euro Express 2001 Vol. 5
Nu begint er op 25:18 en onwijs gaaf nummer volgens mij van de Venga Boys maar ik kan er niets over vinden, ook geen playlist op zijn site..... removed
Het nummer kan 3 titels hebben denk ik:
- Pick me up
- Make me hot
- Wake me up
Kan iemand helpen......... vet nummer namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |