Rune met Calebria wellichtquote:Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En weet iemand al welke song ik bedoel?![]()
OWH MIJN GOD NEE! VERRE VAN DAT.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:39 schreef gfree het volgende:
[..]
saxofoon, schaars gekleed, Jennifer Lopez - Get Right ?
Goed ideequote:Op maandag 31 januari 2005 22:23 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat vrolijke riedeltjes, die uit the sims komen. Met zo'n tokkelgitaartje.
hebben?
de titel was goedquote:
?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:32 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de tekst ongeveer zo gaat.
i'm lost and i can't even say why i can't find myself. Of zoiets. Het wordt waarschijnlijk gezongen door een zwarte zanger en het intro en soms stukken ertussen hebben een erg bombastisch melodietjeDat is alles wat ik weet
Die hebben het toch weer gecovered/remixed?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:18 schreef nXn het volgende:
[..]
de titel was goedhet was brooklyn bounce met club bizarre
maar toch bedankt
![]()
Was dat Gin & Juicequote:Op maandag 31 januari 2005 22:13 schreef galbrecht het volgende:
Wie weet in welk nummer van Snoop Dogg hij in de clip in een kamer zit, terwijl de politie zn huis binnendringt, en op het laatst loopt hij dan rustig weg, terwijl de politie gevangen zit in zn huis.
Heb ooit een keer die clip gezien een paar jaar geleden, maar heb geen idee van welk nr dat nou was..
ja maar dat was eigenlijk de versie die ik bedoeldequote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:58 schreef gfree het volgende:
[..]
Die hebben het toch weer gecovered/remixed?
Dank je wel, ik heb het gevonden!quote:Op maandag 31 januari 2005 22:11 schreef Flynn het volgende:
[..]
Kijk anders hier eens: http://www.amazon.com/exe(...)407-4996117?v=glance
(Daar kan je stukjes uit de soundtrack van Shall We Dance beluisteren)
Nee die niet, Snoop zit volgens mij de hele tijd aan een bureau ofzo, en op het laatst drukt ie op een knopje en zit de politie achter tralies in zijn huis, terwijl hij rustig wegloopt...quote:
brett anderson van suede - beautiful ones?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:31 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarin beautiful ?world? vaak gezonden wordt. Het had iets te maken met ene bred anderson of brad anderson.. geen flauw idee meer waar ik hem heb gehoord.
Wat een makkie zeg...... dat is Ti Sento van Matia Bazar....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:49 schreef WebJaap het volgende:
[/i]Oke... Ik heb een hele moeilijke voor jullie....[/i]
Situatie: Een paar weken terug in de kantine gehoord. Kerstfeest met school gehoord.
Ik weet niet of iemand hier het nummer 'Zomaar Een Mens' van Marco Borsato kent? Een dance nummer met een vrouw die ongeveer dezelfde melodie zingt in een taal die ik niet ken als in het refrein van Zomaar Een Mens.... Tsja... Ik denk niet dat veel mensen hier uit zullen komen. Als iemand dat wel doet, bedankt. Ik weet dat ik jullie nu iets moeilijks vraag, maar ik voelde iets toen ik dat nummer hoorde wat ik niet verklaren kon...!
Ik ga ook nog even research doen, ik laat het jullie wel weten (maar ik heb een paar weken geleden al een keer, niet succesvol, gezocht)
Bewerkt: een fragment van zomaar een mens kan je op www.marcoborsato.nl luisteren. Doorklikken naar discografie en daar het album 'Marco' selecteren. Dan nummertje 6 aanklikken.
Ik dacht K's Choice -Tiredquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:50 schreef KvdnBerg het volgende:
Ik wil weten welk nummer/artiest zit achter de muziek de gebruikt wordt bij het spotje voor Trauma 24/7 op Net5. Begint met piano, dan wat drums er bij en eindigt weer met piano.
Ik herken het en het ligt elke keer op het puntje van m'n tong als ik het hoor maar ik kan er maar niet opkomen.
HELP
Dat zou ook het origineel moeten zijn:quote:Op zondag 30 januari 2005 23:36 schreef Scorp[AM] het volgende:
Mensen, ik zoek het originele nummer met deze txt:
Sometimes I feel like I'm in Barcelona
See anytime I hear this tune I just start drifting away
And all I wanna do is go back
Sometimes I feel like I'm in Barcelona
See anytime I hear this tune I just start drifting away..
Ik heb nu al een paar versies gedownload.. maar steeds tref ik zo'n gare breakbeat versie aan
die is van D'Kay en Epsilon
ik vraag me af of iemand weet van wie het origineel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |