abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24854770
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:30 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

En weet iemand al welke song ik bedoel?
Rune met Calebria wellicht ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24854807
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:39 schreef gfree het volgende:

[..]

saxofoon, schaars gekleed, Jennifer Lopez - Get Right ?
OWH MIJN GOD NEE! VERRE VAN DAT.
Ik herinner me er geen zang in verder.
Een dame die een saxofoon staat te bespelen, weinig aan... steeds herhalend melodietje.
Ik heb al 3 dagen de tv op die muziekkanalen, maar heb hem nog niet voorbij horen komen
Iemand nog een idee?
pi_24854882
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:46 schreef febster het volgende:

[..]

Rune met Calebria wellicht ?

Inderdaad! Bedankt!
pi_24855120
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:23 schreef gfree het volgende:

[..]

Ik heb hier nog wel wat vrolijke riedeltjes, die uit the sims komen. Met zo'n tokkelgitaartje.
hebben?
Goed idee . Die Sims-muziekjes heb ik zelf ook nog ergens op mn PC staan. Edoch bedankt.
pi_24855292
ik weet 't inmiddels, het waren de millionairs...
Admit nothing,
deny everyting.
Demand proof.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 07:18:34 #181
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_24857411
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:11 schreef gfree het volgende:

[..]

u96 - club bizarre
de titel was goed het was brooklyn bounce met club bizarre maar toch bedankt
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  dinsdag 1 februari 2005 @ 08:53:36 #182
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24857857
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:32 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de tekst ongeveer zo gaat.

i'm lost and i can't even say why i can't find myself. Of zoiets. Het wordt waarschijnlijk gezongen door een zwarte zanger en het intro en soms stukken ertussen hebben een erg bombastisch melodietje Dat is alles wat ik weet
?
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_24857934
quote:
Op maandag 31 januari 2005 18:25 schreef gfree het volgende:

[..]

Dave McCullen - Bitch
Merci!!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:36:31 #184
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_24859015
dit wordt een heel moeilijke denk ik

Afgelopen vrijdag was de district erop. Ging over van die Spaanse Gettoboys. NU werd er op een gegeven moment toen er een auto werd gejat, een soort Spaanse rap gedraaid. echt supervet.
Weet iemand toevallig wie dit is.

de aflevering heette Ten-thirty-three

[ Bericht 8% gewijzigd door Jackal_Omega op 01-02-2005 10:48:36 ]
Het beste horlogeforum van Nederland
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:58:07 #185
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_24859386
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:18 schreef nXn het volgende:

[..]

de titel was goed het was brooklyn bounce met club bizarre maar toch bedankt
Die hebben het toch weer gecovered/remixed?
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_24861362
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:13 schreef galbrecht het volgende:
Wie weet in welk nummer van Snoop Dogg hij in de clip in een kamer zit, terwijl de politie zn huis binnendringt, en op het laatst loopt hij dan rustig weg, terwijl de politie gevangen zit in zn huis.

Heb ooit een keer die clip gezien een paar jaar geleden, maar heb geen idee van welk nr dat nou was..
Was dat Gin & Juice
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_24862533
Hey,
heeft iemand hier misschien de titelsong van Medea voor me op MP3 ofzo?? Het gaat om Spinvis - Medea. Prachtig nummer vindt ik, maar ik kan het niet vinden!
Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:44:38 #188
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_24863565
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:58 schreef gfree het volgende:

[..]

Die hebben het toch weer gecovered/remixed?
ja maar dat was eigenlijk de versie die ik bedoelde
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_24865870
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:11 schreef Flynn het volgende:

[..]

Kijk anders hier eens: http://www.amazon.com/exe(...)407-4996117?v=glance
(Daar kan je stukjes uit de soundtrack van Shall We Dance beluisteren)
Dank je wel, ik heb het gevonden!
pi_24868467
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Was dat Gin & Juice
Nee die niet, Snoop zit volgens mij de hele tijd aan een bureau ofzo, en op het laatst drukt ie op een knopje en zit de politie achter tralies in zijn huis, terwijl hij rustig wegloopt...

Nog iemand een idee?
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:49:33 #191
67973 WebJaap
Crime Scene Investigator
pi_24868785
[/i]Oke... Ik heb een hele moeilijke voor jullie....[/i]

Situatie: Een paar weken terug in de kantine gehoord. Kerstfeest met school gehoord.

Ik weet niet of iemand hier het nummer 'Zomaar Een Mens' van Marco Borsato kent? Een dance nummer met een vrouw die ongeveer dezelfde melodie zingt in een taal die ik niet ken als in het refrein van Zomaar Een Mens.... Tsja... Ik denk niet dat veel mensen hier uit zullen komen. Als iemand dat wel doet, bedankt. Ik weet dat ik jullie nu iets moeilijks vraag, maar ik voelde iets toen ik dat nummer hoorde wat ik niet verklaren kon...!
Ik ga ook nog even research doen, ik laat het jullie wel weten (maar ik heb een paar weken geleden al een keer, niet succesvol, gezocht)

Bewerkt: een fragment van zomaar een mens kan je op www.marcoborsato.nl luisteren. Doorklikken naar discografie en daar het album 'Marco' selecteren. Dan nummertje 6 aanklikken.
Volgensmij ben ik dat al eens eerder vergeten...
Greening.nl
pi_24868812
Ik wil weten welk nummer/artiest zit achter de muziek de gebruikt wordt bij het spotje voor Trauma 24/7 op Net5. Begint met piano, dan wat drums er bij en eindigt weer met piano.

Ik herken het en het ligt elke keer op het puntje van m'n tong als ik het hoor maar ik kan er maar niet opkomen.

HELP
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:31:31 #193
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24872142
Ik zoek een nummer waarin beautiful ?world? vaak gezonden wordt. Het had iets te maken met ene bred anderson of brad anderson.. geen flauw idee meer waar ik hem heb gehoord.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:16:57 #194
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_24873138
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:31 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarin beautiful ?world? vaak gezonden wordt. Het had iets te maken met ene bred anderson of brad anderson.. geen flauw idee meer waar ik hem heb gehoord.
brett anderson van suede - beautiful ones?
The captain has NO need for biscuits!
pi_24875837
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:49 schreef WebJaap het volgende:
[/i]Oke... Ik heb een hele moeilijke voor jullie....[/i]

Situatie: Een paar weken terug in de kantine gehoord. Kerstfeest met school gehoord.

Ik weet niet of iemand hier het nummer 'Zomaar Een Mens' van Marco Borsato kent? Een dance nummer met een vrouw die ongeveer dezelfde melodie zingt in een taal die ik niet ken als in het refrein van Zomaar Een Mens.... Tsja... Ik denk niet dat veel mensen hier uit zullen komen. Als iemand dat wel doet, bedankt. Ik weet dat ik jullie nu iets moeilijks vraag, maar ik voelde iets toen ik dat nummer hoorde wat ik niet verklaren kon...!
Ik ga ook nog even research doen, ik laat het jullie wel weten (maar ik heb een paar weken geleden al een keer, niet succesvol, gezocht)

Bewerkt: een fragment van zomaar een mens kan je op www.marcoborsato.nl luisteren. Doorklikken naar discografie en daar het album 'Marco' selecteren. Dan nummertje 6 aanklikken.
Wat een makkie zeg...... dat is Ti Sento van Matia Bazar....

Nog iemand die van mij? Zal wel niet he
Historicus en Moraalridder tegen de geesteszieke fokkertjes (m/v).
  woensdag 2 februari 2005 @ 07:23:34 #196
67973 WebJaap
Crime Scene Investigator
pi_24877521
Thanks FinalComeback
Volgensmij ben ik dat al eens eerder vergeten...
Greening.nl
  woensdag 2 februari 2005 @ 07:30:22 #197
47196 Lehcimus
---- Leeg ----
pi_24877540
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:50 schreef KvdnBerg het volgende:
Ik wil weten welk nummer/artiest zit achter de muziek de gebruikt wordt bij het spotje voor Trauma 24/7 op Net5. Begint met piano, dan wat drums er bij en eindigt weer met piano.

Ik herken het en het ligt elke keer op het puntje van m'n tong als ik het hoor maar ik kan er maar niet opkomen.

HELP
Ik dacht K's Choice -Tired
"I am Jack's Unstoppable Insomnia. Sleep. Snicker. Not tonight. Not anytime soon."
pi_24879365
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:36 schreef Scorp[AM] het volgende:
Mensen, ik zoek het originele nummer met deze txt:

Sometimes I feel like I'm in Barcelona
See anytime I hear this tune I just start drifting away
And all I wanna do is go back
Sometimes I feel like I'm in Barcelona
See anytime I hear this tune I just start drifting away..

Ik heb nu al een paar versies gedownload.. maar steeds tref ik zo'n gare breakbeat versie aan
die is van D'Kay en Epsilon

ik vraag me af of iemand weet van wie het origineel is
Dat zou ook het origineel moeten zijn:

D-kay and Epsilon feat Stamina - Barcelona (original version/vocal mix)
pi_24880545
Eeej..

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nummer, het gaat als volgt:

Hello, good morning, how are you?? How is you weather today??
Hello, good morning, how are you?? Have your moody clouds past away??

Herken je het? Het is echt heel bekent...!
Weet iemand misschien wat de titel van dit nummer is, of wie het heeft gezongen??

Thnx..
Greetzzzz
Good girls go to heaven...
Bad girls go everywhere !!
;-)
pi_24880824
Ik heb echt de vaagste omschrijving ooit van een liedje denk ik, maar misschien is er toch iemand die mij kan helpen.

Het is een Frans liedje van ongeveer 5 jaar terug denk ik. Het is [rustig] gerapt op de refreinen na, dat is namelijk puur "geneurie" met de volgende klanken: oná hé, na ho, nánánánánánánáná, Althans, zo klinkt het voor mij
My god, wat klinkt dit lomp, maar het is even om een impressie te geven hoe het ongeveer gaat

Dat Refrein is echt met zo'n melodie die in je hoofd blijft hangen, als je hem eenmaal gehoord hebt en hij wordt nu ook nog regelmatig in Frankrijk gedraaid, alleen de naam van het liedje of de artiest word nooit genoemd

Ik kan me vaag ook nog iets herinneren dat het over Menhirs Zo'n steen van Obelix jah ging, in een vallei/ vallée.

Beter kon ik het liedje niet omschrijven, en ik verwacht ook niet echt dat iemand het nu weet, maar MOCHT je enig idee hebben, dan maak je me erg blij.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')